سئو سایت استاتیک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت استاتیک حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

صفحه های استاتیک، برای برنامه نویسان و طراحان صفحات وب یک نوع بلا و مصیبت میباشند اما برای متخصصان سئو این نوع صفحات، راحت ترین صفحاتی است که به راحتی میتوانند تکنیکهای سئو مانند کلمات کلیدی اجرا نمایند.

در این مقاله ما قصد داریم تعدادی تکنیک را برای ایجاد و ویرایش صفحات استاتیک به شما آموزش دهیم تا به راحتی تکنیک های سئو را روی آن اجرا نمایید.

البته مهمترین نکته ای که شما باید در نظر داشته باشید، شما باید در چنین صفحاتی، با استفاده از ابزار سئو محتوای عالی تولید کنید و کلمات کلیدی مناسبی را به کار ببرید تا باعث جذب بازدید کننده به وب سایت خودتان شوید.

1.

انتخاب دو یا سه کلمه کلیدی با اولویت بالا کلمات کلیدی مربوط به کسب وکار خود را که کاربران بیشتر در جستجو به کار میبرند را پیدا کنید و آنها را به طور مناسب در صفحه خود به کارببرید.

برای مثال عبارت electric winch و electrical winch دو عبارتی یکسانی میباشند اما بر اساس ابزار کلمات کلیدی گوگل ادورد، عبارت electric winch بیشتر مورد جتسجو قرار میگیرند بنابراین شما باید تمرکز خود را برروی این کلمه در محتوای وب سایت خود نمایید.

با استفاده از ابزار GA گوگل، شما به راحتی میتوانید کلمات کلیدی مرتبط با کار خود را که بیشتر مورد جستجو قرار میگیرند را پیدا کنید و روی آنها تمرکز و سرمایه گذاری نمایید.

2.

نام فایل های خود را براساس کلمات کلیدی تغییر دهید آدرس اینترنتی صفحه خود را براساس کلمات کلیدی خود نام گذاری نمایید.

نام های فایلهای خود را همانند آدرس اینترنتی براساس کلمات کلیدی نیز نام گذاری مجدد نمایید.

بنابراین شما در این مرحله فقط لازم است که تعدادی نام را در صورت لزوم تغییر دهید.

برای مثال اگر عنوان صفحه شما در مورد laser hair removal in orange county میباشد، آدرس اینترنتی صفحه خود را به صورت /laser-hair-removal-orange-county.

asp بنویسید.

3.

استفاده از تگ meta و title تگ title تگ title شما، باید کاملا نوع کار شما را بیان نماید و کلمات کلیدی را شامل شود.

اندازه تگ تایتل حداکثر 60 تا 80 کاراکتر باشد.

زمانی که شما کلمه ای جستجو میکنید، تعدادی وبسایت برای شما در صفحه اول نمایش داده میشود.

اگر دقت کرده باشید، در پایین هر لینک وب سایت، توضیح مختصری نیز از وب سایت نشان داده میشود.

در اینجا اگر شما از این تگ استفاده کرده باشید و توضیح مختصر و مفیدی نوشته باشید، شانس اینکه بتوانید توجه کاربر را به سمت خود جذب کنید خیلی زیاد میباشد اما اگر چنین تگی را استفاده نکرده باشید، گوگل براساس کلمه کلیدی جستجو شده، یکی از صفحات وب سایت را نشان میدهد که ممکن است که هیچ ارتباطی به عبارت کاربر نداشته باشد، برای همین شانس اینکه کاربر صفحه شما را کلیک کند، خیلی کم می باشد.

Meta Keyword امروزه گوگل دیگر به این تگ در رتبه دادن اهمیتی نمیدهد و استفاده بهینه از تگ، تکنیک های خاص خود را دارد.

برای همین پیشنهاد میشود که وقت زیادی روی این تگ نگذارید وسعی کنید از کلمات خاصی که داخل متن هستند استفاده کنید و آنها را داخل این تگ قرار دهید.

استراتژی bold استفاده کردن از کلمات کلیدی داخل تایتل و بخش description باعث میشود کلمات کلیدی شما به صورت بولد شده در نتایج جستجو نشان داده شود که این باعث جذب توجه کاربر میگردد.

این نکته را در نظر باشید که حتما سعی کنید که کلمات کلیدی مورد نظر خود را در بخش تگ تایتل بنویسید.

4.

navigation،ربات .

txt  و نقشه سایت ساختار سایتتان باید واضح باشد و موتورهای جتسجو به راحتی بتوانند در وبسایت شما مانند خزنده تمامی موارد و متحوا را بررسی کنند.

در زیر چند نکته را برای بهبود این مورد بیان مینماییم: Navigation: مطمئن شوید که navigation وب سایت شما واضح است و موتورهای جستجو به راحتی میتوانند در آن به بررسی محتوا بپردازند.

از لینکهای شکسته برای مطالب خود استفاده نکنید.

لینکها را به طور کامل استفاده کنید مانند زیر:http://www.

rondsellsoroshpardaz.

com نقشه سایت با html و XML: نقشه سایت بهترین راهی است که موتورهای جستجو میتوانند محتویات شما را پیدا کنند.

این نقشه برای محتویاتی مفید میباشد که در بخشهای خیلی پایین یا دور از دسترس ساختار قرار دارند و هیچ لینکی از منو برای آنها وجود ندارد.

چند ابزار وجود دارد که به طور اتوماتیک این کار را برای شما انجام میدهد: HTML Sitemap Creator XML Sitemap Creator A1 Sitemap Generator اگر وب سایت شما چندین صفحه اینترنتی (بیش از 500 عدد)  دارد پیشنهاد میکنیم که از مورد سوم استفاده کنید.

ربات .

txt: اولین چیزی که خزنده موتور جستجو به آن نگاه میکند، فایل ربات .

txt است.

این فایل به خزنده میگوید که چه چیزی را بررسی و چه چیزی را بررسی ننماید.

این ربات کمک میکند که مطالب مفید شما بررسی شود و باعث بهینه شدن سئو وب سایت میگردد.

با تلگرام @soroosh_pardaz و واتس اپ 09121442355 و یا با ایمیل تماس برقرار کنید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map