سئو سایت بتونیر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت بتونیر در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید یعنی بتوانید محصولات و خدمات خود را با بهترین و هدفمند ترین روش ممکن در تیرراس مشتریانتان قرار دهید اما چگونه ؟ جواب این سوال در دستان مشاوران متخصص شرکت سیماگر است. سئو سایت امر حیاتی و بسیار مهم است که هر دارنده سایت باید آن را الولیت خیلی بالا قرار دهد و پس از بررسی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو ، با یک تیم متخصص به توسعه و بهینه سازی لینک های ساتیش در موتور های جستجو بپردازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

میرنیوز به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فامکو، هایپر صنعت فامکو  آمادگی خود را جهت ارائه هرگونه خدمات، اعم از مشاوره فنی جهت انتخاب بهترین بتونیر مورد نیاز شما مشتریان گرامی و همچنین ارائه پیشنهادهای مالی به شما عزیزان اعلام می‌کند، لطفاً جهت اطلاع از مشخصات فنی و قیمت بتونیر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بتونیر چیست؟ دلایل متعددی برای استفاده از بتونیر یا میکسر بتن به عنوان یک سیستم قابل‌ حمل اختلاط و میکس بتن می‌باشد، می‌توان نام برد که از جمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

· در بعضی از پروژه‌ها به دلیل دوری مسافت و طولانی بودن مسیر و حجم پایین بتن مصرفی، امکان تأمین بتن به‌صورت آماده را نداشته باشیم.

· به هر دلیل در پروژه نمی‌توان از بتون آماده ساخته‌شده در کارخانه استفاده کرد.

در این صورت نسبت به کارخانه ساخت بتن، حجم فیزیکی کوچک‌تری داشته و می‌توان بتن مورد نیاز کارگاه ساختمانی را تأمین کند.

انواع بتونیر بتونیرها به چند دسته تقسیم می‌شوند که مهم‌ترین تفاوت در سایز آن می‌باشد.

بتونیر از منظر سایز به دسته‌های بتونیر ۱۲۰ لیتری یا آزمایشگاهی، ۲۵۰ لیتری، ۴۰۰ لیتری، ۷۵۰ لیتری تقسیم‌بندی می‌شود.

بتونیر ۱۲۰ لیتری یا بتونیر آزمایشگاهی جهت آزمایش و تست بتن در حجم خیلی کم از تجهیزی به نام بتونیرآزمایشگاهی یا بتونیر ۱۲۰ لیتری استفاده می‌شود که عموماً برقی بوده و به‌اندازه نصف تا دوسوم حجم دیگ، قابلیت ساخت بتن را دارا است.

بتونیر ۲۵۰ لیتری بتونیر ۲۵۰ لیتری دارای ظرفیت بارگیری مفید یک‌ دوم الی دوسوم می‌باشد که در مدل‌های دوچرخ و چهارچرخ و با سیستم گردش دیگ دنده کمر و سیستم گردش دنده زیر می‌باشند.

برای راه‌اندازی این مدل از بتونیر از الکتروموتورهای ۲ اسب، ۳ اسب تک فاز یا ۳ فاز و موتور با قدرت ۵ اسب الی ۷ اسب بخار، با سوخت بنزین یا گازوئیل استفاده می‌شود.

بتونیر ۴۰۰ لیتری بتونیر ۴۰۰ لیتری دارای ظرفیت بارگیری مفید یک‌دوم الی دوسوم می‌باشد که در مدل‌های دوچرخ و چهارچرخ و با سیستم گردش دیگ دنده دوردیگ و سیستم گردش دنده کف می‌باشند.

برای راه‌اندازی این مدل بتونیر از الکتروموتورهای ۳ اسب تک فاز الی ۵.

۵ اسب ۳ فاز و موتور با قدرت ۵ اسب الی ۹ اسب بخار، با سوخت بنزین یا گازوئیل استفاده می‌شود.

بتونیر ۷۵۰ لیتری بتونیر ۷۵۰ لیتری با ظرفیت بارگیری مفید ۶۰ درصدی، با قابلیت راه‌اندازی به وسیله الکتروموتورهای ۳ فاز با قدرت ۱۰ اسب بخار دیگ گردان و الکتروموتور ۵.

۵ اسب بخار برای حرکت دادن باکت هیدرولیک، همچنین موتورهای دیزلی با توان بالا برای سیستم گردش دیگ و سیستم هیدرولیک برای تغذیه بتونیر و خودپرکن که به کمک اپراتور انجام می‌شود؛ و سیستم تخلیه ماردونی با گردش برعکس دیگ که عمل چرخش دیگ با استفاده از رولیک های لاستیکی می‌باشد.

در حمل و جابجایی، حرکت بتونیر به وسیله دو یا چهارچرخ خودرویی می‌باشد.

اجزاء بتونیر اصلی‌ترین اجزاء میکسر بتن شاسی، دیگ، منبع ایجاد نیروی محرکه، چرخ یا پایه می‌باشد.

شاسی در بتونیرهای ۲۵۰ و ۴۰۰ لیتری به دو دسته دنده زیر و دنده کمر تقسیم می‌شوند.

دیگ در بتونیر عنصر اصلی و مهم می‌باشد که از جنس ورق‌های فولادی مستحکم ساخته می‌شود.

منبع ایجاد نیروی محرکه با اعمال نیرو، دیگ را به حرکت درآورده و عمل مخلوط کردن متریال درونی دیگ را انجام می‌دهد.

دیگ میکسر بتن می‌تواند برقی یا سوختی باشد که در نمونه‌های برقی از الکتروموتورهای تک فاز و سه فاز چینی، ایرانی و اروپایی می‌توان استفاده کرد و موتورهای سوختی با سوخت بنزین، گازوئیل یا میکس در توان‌های مختلف و برندهای مختلف استفاده کرد.

در بتونیرها از دو مدل چرخ استفاده می‌گردد صفحه و بلبرینگ یا توپی چرخ خودرویی و در نوع لاستیک‌ها دست‌دوم، بازسازی‌شده، روکش و لاستیک نو استفاده می‌گردد که بتونیرها می‌توانند دوچرخ یا چهارچرخ باشند.

نحوه انتخاب بتونیر برای انتخاب محصول باید به دو فاکتور اصلی توجه نمود اول حجم تولید بتن در بتونیر و دوم نوع موتور مورد استفاده مزایای بتونیر فامکو · قابل‌حمل · تنوع در سایز · تنوع در نوع موتور · تنوع در مدل‌ها · استفاده آسان نحوه نصب و راه‌اندازی بتونیر ۱.

در بتونیر برقی بعد از اتصال به جریان برق بتونیر قابل‌ استفاده است.

۲.

در بتونیر بنزینی و گازوئیلی، بعد از بررسی دقیق موتور ازجمله سوخت، فیلتر هوا، ساسات و سایر جزئیات بتونیر قابل‌ استفاده می‌باشد.

۳.

تمامی گیربکس‌های استفاده‌ شده در محصول نیازمند به واسکازین می‌باشند.

۴.

تمامی بلبرینگ‌ها و کفگردهای استفاده‌شده در میکسر بتن نیازمند به گریس کاری می‌باشند.

اصلی ترین نکات در تعمیر و نگهداری بتونیر ۱.

در بتونیرهای برقی حتماً از تابلو برق یا کنتور استفاده شود.

۲.

در بتونیرهای بنزینی و گازوئیلی رسیدگی به موتور از مهم‌ترین موارد است.

۳.

بتونیرها را تا حد امکان به‌صورت یدک حمل نشود.

۴.

بعد از هر بار استفاده روزانه، نظافت بتونیر رعایت شود.

انتهای رپرتاژ آگهی منبع : خبرگزاری ایسنا یلدایی به یاد ماندنی با انتخاب هایی فوق العاده ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد راهنمای صفر تا صد لوستر چراغ آویز مدرن + عکس فلسفه کامل شب یلدا در فرهنگ ایرانیان راهنمای جامع خرید حباب لوستر لزوم افزایش سهم فناوری های نوین در سرمایه گذاری های کشور قیمت جهانی طلا با تداوم مذاکرات بسته کمک مالی جدید آمریکا رشد کرد ایمنی بالا برای ارسال بسته های پستی با پست نوین چطور مطمئن شویم که یک شرکت پست سریع، به همه نیازهای ما یلدایی به یاد ماندنی با انتخاب هایی فوق العاده برای اطرافیان خدمات سایت ابزارک موبایل طرز تهیه سوپ شیر خوشمزه و مجلسی + نکات آشپزی چگونه کلیسای نتردام، قهرمان یک داستان شد؟ آسیا چمن اولین کارخانه چمن مصنوعی چگونه کلیسا نتردام، قهرمان یک داستان شد؟ لزوم افزایش سهم فناوری های نوین در سرمایه گذاری‌های کشور رضایت در زندگی مشترک زوجین چیست و دلایل کاهش و افزایش آن چیست؟ رمانی به روایت یک دلقک ریزش سنگ نما خطری در کمین عابران و خودروها خدمات پرستاری سالمند در منزل+ هزینه ها فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رفاه همگانی روغن موتور دیزلی و بنزینی ۵۳ و ۴۰ درصد گران شد مژده برای خانواده ها، تعمیرات تخصصی و ارزان یخچال در تهران قیمت دلار ۲۵ آذر ۱۳۹۹ به ۲۵ هزار و ۶۵۰ تومان رسید/ هر یورو؛ ۳۱ هزار و ۱۰۰ تومان مزیت خرید کارتن از اَلوکارتن چیست؟ آشنایی با فروش و نرخ انواع ساندویچ پانل آبیاری قطره ای،چگونگی آبیاری درشرایط کم آبی نحوه انتخاب درب حیاط و درب ساختمان متناسب با کاربری آن معرفی لوله کاروگیت فاضلابی جرئیات قیمت رسمی انواع ارز/ نرخ یورو افزایش یافت با عنایت به اینکه سایت «میرنیوز» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است.

(قانون تجارت الکترونیک) طراحی شده توسط سید محمد میرعالی پیام به تلگرام پشتیبان «میرنیوز» نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map