سئو سایت تازه تاسیس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت تازه تاسیس کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ورود و ثبت نام فهرست مطالب وب سایت هایی که تازه در ابتدای کار قرار دارند و پس از تهیه هاست و دامنه تصمیم دارند تا کار خود را شروع کنند، باید به یک سری از نکات به شدت دقت کنند.

سایت های تازه تأسیس بسیار راه حساسی پیش رو دارند.

متاسفانه بعضی از وبمستران میخواهند پس از راه اندازی سایت خود بلافاصله به سراغ سئو سایت خود بروند و ره چند ساله را در یک روز و با استفاده از هزار بک لینک طی کنند.

مطمئنا سرنوشتی جز پنالتی انتظار این دوستان را نمی کشد.

برای دریافت بک لینک در ابتدای کار، باید با سایت های قابل اعتماد کار خود را شروع کنید تا فعالیت خود را طبیعی نشان دهید.

خرید بک لینک در ابتدای کار اشتباه بزرگی است و میتواند باعث کاهش رتبه شما و حتی پنالتی شود.

تراست رنک سایت های تازه کار کم است و ربات ها و الگوریتم های گوگل به شدت به این نوع سایت ها حساس هستند.

با توجه به اینکه این سایت ها در ابتدا دارای اعتبار کمی هستند و اصلاحا در “سند باکس گوگل” قرار دارند، بهترین نوع لینک سازی خارجی برای آنها، لینک از سوشال ها یا شبکه های اجتماعی است (اینستاگرام و…) منظور از هانی مون، ماه عسل گوگل است.

به دفعات مکرر با این سؤال روبرو میشوم که چرا در ابتدای راه اندازی سایت ما در گوگل رتبه های خوبی داشت اما پس از گذشت زمان کوتاهی، رتبه سایت ما افت کرد و آمار گوگل کنسول ما نیز به شدت با کاهش روبرو شده است؟ جواب این است که شما در این زمان، در ماه عسل گوگل بوده اید.

در این زمان سایت شما به دلیل تازه کار بودن و همینطور تولید محتوای به موقع و مناسب، مورد توجه گوگل قرار گرفته است و رتبه های سایت شما را به صفحات اول و دوم آورده تا بازخورد کاربران نسبت به صفحات شما را مشاهده کند.

در صورتی که سایت شما با این مشکل روبرو شده نگران نباشید، به زودی و با فعالیت صحیح و البته مفید میتوانید بازدید سایت خود را حتی بیشتر از قبل افزایش دهید.

گاها در جواب این سوال میشنوم که افراد میگویند این سایت مورد جریمه قرار گرفته و یا حتی رقبا به آن حمله کرده اند.

اما تمامی این صحبت ها اشتباه و غیر کارشناسی است.

مورد دیگری که گاها از طرف کاربران سؤال میشود، این است که چرا رتبه یکی از صفحات سایت من به ناگهان دستخوش تغییرات شده؛ به صفحه اول رفته و دوباره به رتبه قبلی خود بازمیگردد.

این حالت نیز به دلیل دو تا از فاکتور های گوگل است، اولی الگوریتم گوگل دنس و دومی نیز اینکه گوگل به تازگی بر روی برخی از صفحات تازه نوشته شده، ماه عسل خود را اجرا میکند تا بازخورد کاربران نسبت به آن صفحه را مشاهده کند.

در صورتی که صفحه شما دوباره به جایگاه قبل بازگشت باید بدانید که سایت شما جای کار دارد.

انتخاب حیطه فعالیت در سایت موضوع بسیار مهمی است.

باید در موضوعی که برای سایت خود انتخاب میکنید، دارای تخصص و دانش کافی باشید که بتوانید به صورت روزانه یا حداقل چند روز یک بار برای آن تولید محتوا کنید (به صورت منظم).

انتخاب کلمه کلیدی در سئو یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت یک سایت است.

پیشنهاد می کنیم محصول آموزش انتخاب کلمه کلیدی مناسب در سئو را تهیه نمایید.

در ابتدا به شدت به همسبتگی و یکپارچگی محتواهای خود اهمیت دهید.

این موضوع در کنار کیفیت مقالات شما تأثیر مهمی در بازدید آنها دارد.

مهم ترین فاکتور گوگل برای رتبه دادن به سایت ها، رفتار کاربر است.

سایت خود را برای کاربر بهینه کنید و نه فقط گوگل.

عکس های بی کیفیت و بی مفهوم، لینک های داخلی زیادی که به کاربر کمکی نمیکند، عناوین دروغین، محتوای بی کیفیت و… باعث افزایش نرخ پرش و خروج کاربران از سایت شما میشود که در نهایت باعث ایجاد لطمات بسیار زیاد در سئو سایت شما میشود.

سطح کیفیت محتواها در دنیای وب هرروز در حال افزایش است.

پس نه خودتان را گول بزنید، نه کاربر را و نه گوگل را.

محتوای با کیفیت منتشر کنید، از روش های کلاه سفید سئو استفاده کنید و به هیچ عنوان اقدام به دور زدن گوگل نکنید.

برای گرفتن رتبه بهتر از ویدیو استفاده کنید.

در آخر هم اگر به ناگهان رتبه شما با کاهش شدید جایگاه روبرو شد باید جستجو کنید و ببینید که مشکل از کجا بوده است؟ لینک اسپم؟ محتوای تکراری؟ اشتباهات در کدنویسی سایت و… تمامی سعی و تلاش خود را برای دیده شدن انجام دهید.

حتما سایت خود را در نقشه گوگل ثبت نمایید.

برای اینکه وارد سایت گوگل مپ شده و تمام مشخصات مکان خود را وارد نمایید.

اگر رقبای زیادی در زمینه کاری خود دارید و می خواهید در رتبه اول ظاهر شوید می توانید محصول آموزش سئو گوگل مپ را تهیه نمایید.

دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت سئولایت یک مسیر روشن و مطمئن در دنیای سئو با هدف ارائه آموزش ها و محصولات حرفه ای سئو به شیوه ای متفاوت و کاربردی می باشد.

سئولایت انتخاب حرفه ای ها برای کامل تر شدن است… XX پرداخت با روش کارت به کارت XX کدهای تخفیف ویژه فقط در اینستاگرام ما (حتما فالو کنید) برای اطلاع از اعتبار سایت و اطمینان از خرید اینترنتی و درگاه پرداخت روی تصویر زیر کلیک کنید: ورود نام کاربری: رمز عبور:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map