سئو سایت تجهیزات سرویس بنزین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت تجهیزات سرویس بنزین یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو Search Engine Optimization یا به اختصار SEO فرایند دریافت و افزایش ترافیک ورودی و بازدید ارگانیک رایگان از موتورهای جستجو است.

موتورهای جستجو که شناخته شده‌ترین آنها گوگل، بینگ و یاهو هستند، صفحات وب را از سرتاسر اینترنت بر اساس عبارات جستجو مرتب کرده و به کاربران نشان می‌دهند.

در سئو هدف ارتقای جایگاه سایت در لیست نتایج موتور جستجو است.

در جلسات مشاوره برای مشتریان اغلب با یک مثال کاربردی، مفهوم سئو را به شکلی ساده به آنها معرفی می‌کنم.

به کارگیری سئو SEO در ارتقای وبسایت در نتایج جستجو، خیلی شبیه به شرکت در کلاس کنکور و یادگیری روش‌های تست‌زنی است.

قطعا، هستند کسانی که بدون استفاده از کلاس کنکور و روش‌های تست‌زنی و صرفا با مطالعه کتاب‌های درسی، رتبه‌های تک رقمی کسب می‌کنند، ولی صادقانه باید به شما بگویم که این افراد انگشت شمارند.

اگر به فکر قبولی در کنکور با رتبه تک رقمی هستید، استفاده از کلاس کنکور و روش‌های تست زنی در کنکور در کنار مطالعه کتب کمک درسی و جزوات اساتید طراح سوال یک راه شناخته شده مطمئن برای حصول نتیجه دلخواه است.

اگر به فکر قرارگیری در بالای نتایج جستجوی گوگل و بهبود رتبه گوگل هستید باید سایت خود را اصطلاحا سئو SEO کنید یا به عبارت دیگر بر روی سایت خود بهینه سازی موتور جستجو Search Engine Optimization انجام دهید.

اگر شما مالک یا مدیر یا مبلغ هر نوعی از محتوا در بستر رسانه‌های آنلاین هستید یا صاحب کسب و کاری هستید و بخشی از تبلیغات یا خدمات شما آنلاین است و از طریق اینترنت کسب درآمد می‌کنید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

همچنین اگر دست به آچار هستید و همه کاره وبسایت خودتان و مایلید از آخرین تجربیات برتر Best Practices در مورد سئو مطلع شوید این مقاله برای شما نوشته شده است.

اما اگر به دنبال راهی برای دیده شدن کسب و کار خود در منطقه جغرافیایی خاصی هستین باید وارد مبحث سئو محلی یا Local SEO شوید و اطلاعات لازم را به دست بیاورید، البته ابتدا بهتر است با مفاهیم این پست آشنا شوید و بعد سراغ موضوعات زیر شاخه بروید.

موتورهای جستجو برای محبوب شدن در بین کاربران باید نتایج مفید و به درد بخور را در بالای لیست نتایج جستجو به کاربران نشان دهند.

مثلا زمانی که فردی در گوگل سرچ می‌کند بنزین گران یا گران شدن بنزین گوگل باید دقیقا صفحه‌ای را به نمایش بگذارد که تعرفه گرانی بنزین یا قیمت بنزین گران شده در سال ۹۸ را نشان می‌دهد.

یک موتور جستجو زمانی در جذب کاربران خود موفق است که مرتبط‌ترین و مفیدترین نتیجه ممکن را در جایگاه اول گوگل به صورت یک لینک به کاربر معرفی کند.

کاربر با کلیک بر روی لینک و مرور و استفاده از محتوای معرفی شده، اطمینان حاصل می‌کند که موتور جستجو سوال و خواسته او را به خوبی می‌فهمد و از آن موتور جستجو در آینده بیشتر و گسترده‌تر استفاده خواهد کرد.

این مهمترین هدف یک موتور جستجو است.

دستیابی به رضایت کاربران خود! فراموش نکنید که گوگل بیشترین درآمد خود را از طریق فروش تبلیغات بر بستر موتور جستجوی خود کسب می‌کند.

اینجاست که میان وبسایت‌های مشابه، رقابتی سخت در می‌گیرد.

با یک عبارت جستجو Search Query که کاربر آن را وارد می‌کند، موتور جستجو باید کدام سایت را انتخاب و به کاربر نهایی نشان بدهد؟ موتور جستجو سایتی را انتخاب می‌کند که: چنین سایتی از دید موتور جستجو احتمالا بهترین گزینه برای درج در رتبه اول لیست نتایج جستجو Search Engine Results Page یا به اختصار SERP است.

به منظور ارتقای سایت در گوگل یا دیگر موتورهای جستجو سایت خود را سئو SEO می‌کنید، یعنی سعی در رعایت تمام موارد مذکور دارید.

اگر اطلاعات بیشتری در مورد اینکه سئو چیست میخواهید میتوانید مقاله سئو چیست از یوست را مطالعه کنید.

برخی از این موارد ارزان و برخی گران هستند.

برخی راحت و برخی دشوار هستند.

برای یک سایت نوپا برخی از این عوامل تا مدتی غیر ممکن هستند و به گذشت زمان نیاز دارند و برخی از آنها جدبداً به دنیای سئو وارد شده و اصطلاحاً استراتژی‌ های سئو مدرن نام دارند و نیاز به امتحان کردن دارند.

دنیای سئو دنیای عجیبی است! با اینکه در این دنیای لعنتی همه چیز با پول قابل دستیابی است، در دنیای سئو همه چیز را با پول نمی‌توان خرید.

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو طیف وسیعی از دستورالعمل‌ها را در بر می‌گیرد.

برخی از این روش‌ها با تمرکز بر روی صفحه وب و عوامل داخلی صفحه و بعضی دیگر با تمرکز بر عوامل خارج از صفحه به بهبود رتبه در موتور جستجو کمک می‌کنند.

سئو صفحه، سئو داخلی، سئو درون صفحه یا سئو داخلی سایت On-site SEO شامل مجموعه‌ای از روش‌ها و دستورالعمل هاست که تمرکز آن بر عوامل درونی صفحه است.

در این مجموعه عواملی مانند: سرعت بارگذاری صفحه Page Load Speed کلمات کلیدی Keywords محتوا Content لینک‌های داخل صفحه Page Links ساختار آدرس صفحه URL Structure سازگار منطبق با موبایل Mobile Friendliness استفاده از داده‌های ساخت یافته Structured Data با Schema-org، استفاده از صفحات شتابدهی شده برای موبایل Accelerated Mobile Pages یا به اختصار AMP، درج خصیصه Alt برای تصاویر، استفاده صحیح از متادیتای صفحه Page Metadata، تخصیص صحیح عنوان به صفحه و استفاده صحیح از توضیح متا Meta Description برای صفحه، استفاده مناسب از تیترهای ۱ تا ۶ یا همان H1-H6 و از این قبیل است.

در سئو داخلی، تمرکز بر ارتقای صفحه و عملکرد آن است.

سئو بیرون صفحه یا سئو خارجی یا سئو خارجی سایت Off-site SEO شامل مجموعه‌ای از روش‌ها و دستورالعمل هاست که تمرکز آن بر عوامل خارجی صفحه است.

عواملی که اغلب با اعتبار صفحه در ارتباط هستند.

سئو خارجی به لینک ورودی Inbound Link یا بک لینک Backlink و اعتبار صفحه در دنیای اینترنت می‌پردازد.

تمرکز سئو خارجی در درجه اول بر لینک است.

لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های مختلف بسیار مهم هستند.

در ادامه مباحثی مثل بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی Social Media Marketing و وبلاگ نویسی میهمان Guest Blogging و بازاریابی اینفلوئنسر Infulencer Marketing به سئو خارجی سایت مرتبط هستند.

درج سایت در لیست دایرکتوری Directory Submission و اشتراک ویدئو Video Sharing در اینترنت از جمله موارد دیگری است که مرتبط به این نوع سئو است.

موتورهای جستجو سایت و صفحه‌ای را می‌پسندند که کاربر نهایی بپسندد.

سئو چیزی جز بهبود صفحه برای کاربر انسانی نهایی نیست.

به این منظور موتورهای جستجو قوانین و مقرراتی را برای صاحبان وبسایت‌های اینترنتی وضع کرده و می‌کنند که در صورت رعایت آن‌ها حدس می‌زنند کاربر نهایی به حداکثر رضایت مندی برسد.

این قوانین و مقررات به مرور زمان در حال تغییر هستند و موتورهای جستجو در این زمینه سخت مشغول کارند.

مثل هر قانون دیگری، ناخواسته، نواقص و نقاط ضعف در این مقرارت وجود دارد.

قانونی که با قصد و نگاهی مثبت وضع شده ولی ممکن است مورد سوء استفاده قرار گیرد.

مثلا موتور جستجو ممکن است به صاحبان وبسایت‌های اینترنتی بگوید که برای کمک به انتخاب بهتر کاربر، کلمات کلیدی موضوع صفحه خود را در بخش مشخصی از صفحه قرار دهید تا من نتایج جستجو را بر اساس آن مرتب کنم.

یک وبسایت ممکن است از چنین مقرراتی سوء استفاده کند و کلمات کلیدی نامرتبط ولی پر بازدیدی را در بخش مشخص شده صفحه قرار دهد.

برای مثال این روزها که همه به دنبال قیمت بنزین هستند، ممکن است که برخی نویسنده‌ها از آن استفاده کرده و در محتوای سایت خود به جای توضیح مسئله اصلی و مرتبط با موضوع، واژه‌های بنزین، گرانی بنزین، بنزین گران و قیمت بنزین در سال ۹۸ را به کار ببرند.

هدف آن‌ها تنها جلب توجه خزنده‌های گوگل است و شاید برای مدتی در لیست اول نتایج گوگل باشند، اما بعدا با پی بردن الگوریتم ‌های گوگل به این حقه‌ها و بی‌اهمیتی کاربران نسبت به آن صفحات، این سایت‌ها دچار افت شدیدی شده و در برخی موارد پنالتی نیز می‌شوند.

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو از دید نحوه مواجهه و برخورد با قوانین و مقررات به دو نوع سئو کلاه سفید White Hat SEO و سئو کلاه سیاه Black Hat SEO تقسیم می‌شود.

سئو کلاه سفید یا وایت هت شامل دسته‌ای از تکنیک‌های بهینه سازی صفحه می‌شود که در راستای ضوابط و شرایط موتورهای جستجو مثل گوگل حرکت می‌کنند و دست به اقدام غیر قانونی نمی‌زنند.

این تکنیک‌ها به دلیل رعایت مقررات اغلب پیشروی سریع و برق آسا ندارند ولی آهسته و پیوسته سبب بهبود وضعیت صفحه در لیست نتایج موتور جستجو SERP می‌شوند.

سئو کلاه سیاه یا بهینه سازی بلک هت به دسته‌ای از تکنیک‌ها اشاره دارد که به منظور ارتقای جایگاه صفحه در لیست نتایج موتور جستجو شرایط استفاده و قوانین موتور جستجو را نقض می‌کنند.

عبارت کلاه سیاه سالها پیش در سینمای وسترن باب شد که در فیلم‌ها «آدم بدها» کلاه سیاه به سر می‌کردند و «آدم خوب ها» کلاه سفید به سر داشتند.

عملکردها و روش‌ها در سئو کلاه سیاه مورد تایید موتورهای جستجو مثل گوگل نیستند.

در صورت شناسایی توسط موتورهای جستجو، وبسایت‌هایی که بر روی صفحات خود از این تکنیک‌ها استفاده کرده‌اند جریمه یا اصطلاحا پنالتی Penalty می‌شوند.

ساده‌ترین شکل جریمه کاهش رتبه صفحات و یا حذف کامل از لیست نتایج جستجو است.

در مورد هر تکنیک یا سعی در ارتقای جایگاه یک صفحه باید یک سوال ساده از خودتون بپرسید.

آیا این کاری که دارم انجام می‌دم قراره به کاربر نهایی کمک کنه یا نه.

اگر جواب مثبته و قراره ارزشی به کاربر نهایی منتقل بشه به احتمال زیاد این تکنیک یک روش از سئو کلاه سیاه نیست.

در غیر اینصورت در مورد انجامش بیشتر فکر کنید.

دیدگاه نام * ایمیل * Loading.

.

.

تایید درود، شبتون بخیر.

میشه بگین سئو off_page چیه؟ سلام دوست عزیز، ما یه سئو داخلی یا سئو on-page داریم و یه سئو خارجی یا سئو off-page که همونطور که از اسمشون مشخصه این دوتا برعکس همدیگه‌ان، سئو داخلی روی وبسایت ، عملکرد و طراحی داخلی تمرکز کرده و سئو خارجی شامل فعالیت‌هاییه که خارج از سایت برای بهبود سئو انجام میشه مثلاََ بک لینک های تبلیغاتی یا وبلاگ ها.

ممنون از مقاله خوبتون.

من چندساله یه وبسایت دارم و با اینکه مدام مطالب جدید میذارم ولی سئو سایتم ارتقا زیادی نداشته مشکلش چی میتونه باشه؟ خواهش میکنم.

دلیلای زیادی می‌تونه وجود داشته باشه، شاید آپدیت محتوا رو رعایت نمی‌کنین یا اینکه از نظر سرعت لود اوکی نیست و مخاطب از باز کردن پیجتون منصرف میشه، البته باید قابل خزش بودن سایتتون رو هم چک کنید، در کل،فاکتورای زیادی داریم که سئو سایت رو تحت تاثیر قرار میدن، یبار دیگه به کمک مقاله فاکتورها رو چک کنین و اگه مشکلتون حل نشد دوباره بپرسین که متوجه شم دقیقاََ ایراد کار کجاست.

سلام صبحتون بخیر، اگه بخوام واس ارتقا سئو سایت از پی بی ان استفاده کنم مشکلی پیش میاد؟ سلام صبح شماهم به‌خیر، بله که مشکل پیش میاد اصلاََ نباید برای ارتقا سئو سایت از پی بی ان استفاده کرد چون موتورهای جستجوی گوگل می‌تونن اونها رو شناسایی کنن و اینکه ساخت پی بی ان دقیق و حرفه‌ای وقت زیادی میگیره پس اصلاََ به ریسکش نمی‌ارزه از طرفی اگه شناسایی شدین سایتتون پنالتی میشه که خب یا رتبه تون افت شدید پیدا میکنه یا کلا از ایندکس گوگل حذف میشین! کارآمد بودن محتوا و تاثیر گذاشتن روی نتیجه و رسیدن به هدف تعیین شده می تواند مسیر خوبی از کار را تحت عمل قرار دهد با تشکر از مطالب جالب و آموزنده تون اگر لطف کنید راجع به سئو بیشتر توضیح بدید ممنون میشم اقای دکتر توضحات کامل در متن مقاله ارائه شده.

اگر موضوعی نیاز به تشریح بیشتر داره لطفا دقیقتر اشاره کنید تا توضیح بیشتر از طریق آدرس ایمیل براتون ارسال بشه ممنونم از مقاله خوبتون ، لطفا درباره سئو مطالب بیشتری بزارید .

ممنون از حسن نظرتون در مورد محتوای سایت.

دوستان دیگه هم درخواست مقالات بیتشر در حوزه سئو داشتن.

حتما به زودی نوشته های بیشتری با موضوع ارتقای رتبه صفحه در گوگل منتشر خواهیم کرد.

ممنون از مقاله خوب تون در زمینه سئو سایت ممنون از اینکه نظرتون رو با ما در میون گذاشتید.

در آینده نوشته های بیشتری در این زمینه منتشر خواهیم کرد سلام واقعا ممنون سئو را کامل توضیح داده بودین.

ممکنه مقالات دیگری در زمینه سئو روی وبلاگ تون بذارین؟ ممنون از اینکه نظرتون رو ارسال کردین.

در صورتیکه نیاز به مطالعه مقالات بیشتری در زمینه سئو و ارتقای رتبه گوگل دارید از طریق بخش نظرات منتقل کنید تا توسط تیم محتوای مهندس محمدپور آماده شده و در اختیارتون قرار بگیره.

سلام ممنون از مقاله جامعتون در مورد تخمین هزینه سئو برای سایت های مختلف میفرمایید ممنون از شما بابت ارسال نظرتون.

هزینه سئو به سه حوزه عمده تقسیم میشه که شامل تولید محتوا و گرفتن بک لینک و افزایش سرعت و عملکرد صفحه است.

بسته بودجه و زمان شما در این سه حوزه میشه به پلان قیمتی مناسب برای ارتقای صفحات سایت در گوگل رسید.

با سلام روش ابتکاری جالبی بود.

با تشکر از مطالب مفید شما.

پیش بینی شما از قیمت دلار تا آخر سال چیه؟ ارتباط تحولات قیمت دلار با سئو سایت چی میتونه باشه؟ در حال حاضر به دلیل نوسان شدید قیمت بنزین تمرکز ما روی قیمت بنزین و سوخته و کاری به موارد دیگه نداریم.

با این کار سعی داریم سئو صفحه رو ارتقا بدیم.

حسن تصادف اینه که خود صفحه هم در مورد سئو و جایگاه در لیست نتایج جستجوی گوگله بسیار مقاله جامع و کاملی بود سئو در سال ۲۰۱۹ و ملاک های ارتقا در سئو همچنین تکنیک های سئو رو به درستی توضیح دادید.

اینکه سئو‌ چیست و چگونه میتوان به نتایج بالای موتور جستجو رسید.

ممنونم از نظرتون.

ارتقای جایگاه صفحه و سئو در این نوشته از جایگاه عملی مورد بحث قرار گرفته و سعی شده طبقه بندی دقیقی از روش ها و تکنیک های ارتقای جایگاه صفحه در لیست نتایج جستجو ارائه بشه مقاله جالبی بود در مورد سئو.

یه سایت شخصی دارم و میخوام سئو اش کنم.

چند وقت طول می کشه برسه لینک اول گوگل؟ یکی از راههای مطمئن شروع با محتوا و ادامه با بک لینک و شبکه های اجتماعیه سه هزار تومن برای یک لیتر بنزین واقعا زیاده.

حال سئو که بهینه سازی سایت ه و شامل روش های کلاه سفید و سئو داخلی on page seo میشه اگه واقعا روی گرانی قیمت سوخت موثره پس چرا وقتی سایتم رو راه اندازی کردم ارزشش به اندازه گرونی زیاد نشده؟! ممنون از نظر شما.

همونطور که در نظرات قبلی پاسخ دادم ارتباط مستقیمی بین قیمت خدمات سئو و قیمت بنزین نیست ولی در هر صورت این گرانی سه هزار تومنی بی تاثیر هم نیست و ممکنه سئو صفحه رو ارتقا بده ارتباط سئو و گرانی بنزین چیه؟ اگر ممکنه بهینه سازی سایت و سئو SEO رو یه جوری با بنزین و گرانی ارتباطش رو تشریح کنید که متوجه بشیم قیمت سوخت چرا روی سئو کردن وبسایت میتونه موثر باشه بنزین گران شده و خب سئو به دلیل طیف وسیع تکنیک های بهینه سازی سایت و ارتقای رتبه با توجه به قیمت اخیر سوخت می تونه در بالا رفتن نرخ موثر باشه.

در صورتی که سوالات بیشتری در مورد سئو سایت دارید در همین صفحه از طریق کامنت ارسال کنید باتشکر از مقاله خوبتون میشه لطف کنید و در مورد نحوه ارتباط قیمت بنزین و لینک سازی هم مقاله ای بنویسید؟ و اینکه لینک سازی چقدر تو سئو موثر هستش؟ قیمت سوخت و گرانی بنزین ارتباط مستقیمی با سئو سایت نداره ولی به منظور استفاده از روش های سئو SEO و ارتقا رتبه گوگل می شه از روش های سئو کلاه سفید به طور گسترده ای استفاده کرد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map