سئو سایت سایر بذر سبزیجات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت سایر بذر سبزیجات حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکی از فعالیت های لذت بخشی که مزایای فراوانی نیز در کاهش هزینه ها و حفظ بیشتر سلامتی ما دارد، کاشتن سبزی در منزل است.

در واقع هنگامی که شما نحوه کاشت سبزی در آپارتمان یا خانه را بیاموزید، در این صورت می توانید سبزی خوردن کاملا سالم، بهداشتی و ارگانیک را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

با توجه به این که امروزه اغلب مردم زندگی آپارتمان نشینی را تجربه می کنند، در این مقاله نیز می خواهیم بیاموزیم که چگونه در آپارتمان سبزی بکاریم.

بنابراین اگر شما هم به این کار علاقه دارید حتما این مطلب را دنبال کنید.

خوشبختانه سبزی کاری تنها مختص به باغ و باغچه نمی شود و می توان این کار را درگلدان های بزرگ موجود در آپارتمان ها نیز به خوبی انجام داد و هر روز از دیدن جوانه های کوچک و زیبا و همچنین طعم و عطر واقعی و بی نظیر سبزی های تازه لذت برد.

اما کاشتن سبزی در آپارتمان نیازمند فراگیری دانش و مهارت مخصوص این کار است.

در این مقاله قصد داریم نکات لازم برای کاشت یک سبزی خوردن سالم و با کیفیت را به شما آموزش دهیم.

به منظور کاشت سبزی در آپارتمان می توان با توجه به نوع سبزی از نشاء و یا بذر آن سبزی استفاده کرد، نحوه کاشت هر بذر سبزی متفاوت است، مثلا برای کاشت برخی از سبزیجات تنها کافی است که بذر آنها را بر روی خاک بپاشید، ولی برخی دیگر نیاز به نشاء دارند که می توانید نشاء آماده آنها را از گلخانه ها تهیه نمایید.

توصیه می شود نشاء هایی را خریداری کنید که ضخیم بوده و دارای قامتی راست هستند و برگ زرد و یا سوراخی ندارند.

این را نیز به خاطر داشته باشید که سبزیجاتی مانند نعناع و پونه، بذر ندارند و باید این سبزی ها را بعد از ریشه دار کردن در خاک مناسب بکارید.

به طور کلی تهیه خاک مناسب و استاندارد برای کاشتن گل و گیاه نیاز به دانش و تجربه دارد، اما در صورتی که تازه کار هستید می توانید از فروشندگان محصولات کشاورزی نیز کمک گرفته و خاک مناسب را خریداری نمایید.

شایان ذکر است مناسب ترین خاک برای کاشت سبزی خوردن، خاک باغچه ترکیب شده با خاکبرگ است همانطور که می دانید کود، تغذیه گیاه است، اما برای سبزی خوردن لازم نیست که حتما از کودهای شیمیایی استفاده کنیم.

مثلا بعد از الک کردن خاک می توانید مقداری زغال در خاک بریزید تا وجود کربن از بیمار شدن گیاه جلوگیری نماید.

دیگر کودهای طبیعی و ارگانیک مناسب برای سبزی کاری عبارتند از: تفاله خشک شده چای، پودر استخوان و خاکستر چوب.

بذر سبزی خوردن را می توان در یک گلدان مستطیلی شکل با عمق مناسب، فلاورباکس و یا هر جعبه دیگری نظیر جعبه های میوه، سطل های پلاستیکی و حتی بطری های نوشابه خانواده کاشت! همچنین در صورتی که برای قرار دادن گلدان ها بر روی زمین، فضای کافی ندارید، می توانید از سبد استفاده کنید.

به این صورت که انواع سبزیجات را درون سبد کاشته و آن را در جایی که نور کافی وجود دارد آویزان نمایید.

خوشبختانه در هر فصلی از سال می توانید در آپارتمان خود شروع به کاشتن بذر انواع سبزیجات نمایید.

البته توجه نمایید که نحوه نگهداری از سبزی های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد.

برای مثال گوجه فرنگی به مواد غذایی بیشتری نسبت به خیار نیاز دارد و باید هفته ای دو بار به آن کود داد، در صورتی که خیار هر دو هفته یک بار به کود احتیاج دارد.

برخی از سبزیجات نظیر گوجه فرنگی و فلفل نیز هنگامی که تا اندازه مشخصی رشد کردند به تعویض گلدان نیاز پیدا می کنند.

راه های زیادی برای جلوگیری از آفت زدن سبزی ها وجود دارد.

برای مثال نگه داشتن یک گلدان گیاه جعفری یا همیشه بهار درکنار گلدان سبزیجات، بیمار شدن گیاه و حمله شته ها را به میزان ۶۰ درصد کاهش می دهد.

  علاوه بر این تحقیقات نشان می دهد پخش موسیقی نیز برای حفظ سلامت گیاهان و جلوگیری از برخی آفت ها موثر است.

دقت داشته باشید که در مدت زمان رشد سبزی ها چون از هیچ گونه سمی استفاده نمی شود، بنابراین سبزیجات کاملا ارگانیک خواهند بود.

  در صورت حمله شته ها به سبزیجات نیز استفاده از ترکیب الکل با آب، می تواند در برخی مواقع جایگزین خوبی برای سم باشد و شته های موجود بر روی سبزی ها را از بین ببرد.

    گلدان سبزی کاری شده را در ابتدا می توان به دور از نور خورشید و در جای تاریک نگه داشت تا سبزی ها دو تا سه میلی متر رشد کنند و روزنامه به تدریج بالا بیاید.

بعد از این مرحله باید روزنامه را برداشته و گلدان را در معرص نور قرار داد و به طور مستقیم به گیاه آب داد.

گفتنی است در این مرحله هر چه محیطی با نور بیشتر به جهت رشد سبزی ها فراهم شود بهتر خواهد بود، اما در صورتی که چنین فضایی در آپارتمان موجود نبود، می توان از لامپ های فلورسنت نیز استفاده کرد.

این شرکت باهدف ارائه آموزشهای کاربردی وعملی برای کاربران مختلف گرایشهای کشاورزی،فعالیتهای آموزشی خود را در رشته های کشت و پرورش قارچهای خوراکی ،پرورش ماهی ( زینتی و خوراکی ) ، کشت زعفران، پرورش زنبور عسل ،کشت گیاهان داروئی ، کشت جوانه های خوراکی و … ، از سال 1385 آغاز نمود .

تلفن دفتر: ۳۳۳۸۶۱۶۴-۰۳۱ تلفن همراه : ۰۹۱۳۸۲۷۹۰۷۱ مدیرعامل شرکت : ۰۹۱۳۳۱۳۶۱۶۸ پست الکترونیک: info@sepidkhushe.

com تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت مهندسی کشاورزی سپید خوشه نصف جهان است.

(All Right Reserved By Sepidkhushe) طراحی سایت در اصفهان ،&nbspسئو سایت در اصفهان :&nbspآژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map