سئو سایت سنگبری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت سنگبری کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر نسخه جدید افزونه yoast seo premium را دریافت کرده باشید با گزینه جدیدی به نام This article is cornerstone content مواجه خواهید شد.

امروز می خواهیم ببینیم واقعا cornerstone چیست و تاثیر آن در سئو چقدر هست؟ با ما همراه باشید دریافت پکیج آموزش سئو همانطور که ساختمان از پی و شالوده، بنا می‌شود و ما بقی مصالح بر روی آن قرار میگیرد، ساختار سئو محتوای شما نیز به این شکل می‌باشد.

قطعا محتوای سایت شما دارای مقاله و یا محتوایی است که در آن خدمات سایت خود را قرار داده اید و دیگر محتوای شما، زیر شاخه ای از مقاله اصلی محسوب می‌شوند.

برای انتخاب اینکه کدام یک از محتوای شما می‌تواند سنگ بنا انتخاب شود، باید ببینید که بازه فعالیت شما به شکل می‌باشد.

اگر وبسایتی دارید که در یک الی دو موضوع اصلی فعالیت می‌کنید، پس می‌توانید برای هر موضوع سایت خود یک، دو و نهایت سه مقاله سنگ بنا نوشته که در آن نوع خدماتی که به مشتری ارايه می‌دهید را مشخص کنید.

اما در صورتی که یک سایت با دامنه موضوعات متعدد را مدیریت می‌کنید، بهتر است که برای هر دسته بندی خود، یک و یا دو محتوای سنگ بنا انتخاب کنید.

نکته: سعی کنید که در انتخاب محتوای سنگ بنا سخت گیر باشید و بهترین مقاله خود را برای این کار انتخاب کنید.

زمانی که شما پستی را ویرایش و یا ایجاد می‌کنید، گزینه ای به شکل چک باکس در پنل یواست سئو خود خواهید دید که میتوانید با زدن این تیک و بروزرسانی پست خود، مقاله خود را به عنوان سنگ بنا انتخاب کنید.

با انجام این کار، افزونه یواست سئو در ایندکس بعدی سایت به گوگل اعلام می‌کنید که پست انتخابی شما، محتوای اصلی سایت شما می‌باشد و نسبت به دیگر مطالب، این مطلب را در اولویت و ارزش بیشتری قرار بده و در نتیجه پست انتخابی سنگ بنای شما دارای ارزش بالاتری خواهد بود و زمانی که کاربر سایت شما را برای اولین بار سرچ می‌کند، گوگل سعی میکند که کاربر را به این صفحات هدایت کند و پس از آن، دیگر صفحات را در جست و جو نمایش دهد.

با این کار کاربر در اولین برخورد از خدمات سایت شما باخبر میشود و پس از آن، مابقی صفحات داخلی را می‌تواند در جست و جوی گوگل مشاهده کند.

اما در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و کامل تری در این زمینه دارید، پیشنهاد میکنم که پکیج آموزش سئو سایت را از دست ندهید.

در این پکیج به صورت کاملا عملی نحوه انتخاب محتوای سنگ بنا را بر روی وبسایت نشان داده ایم.

موفق باشید.

    راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام میهن وردپرس عضو شوید.

با انگشتانم میلیون‌ها کیلومتر اسکرول کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان ادامه داره.

.

.

برای ارسال دیدگاه یا سوال خود لطفا وارد سایت شوید.

سلام اگر راست کلیک و یا همچنین عدم امکان کپی کردن متن سایت رو (چه با کدهای جاوا یا چهب ا افزونه هایی مثل No Right Click Images Plugin و یا با تغییر در header.

php یا …) انجام بدیم، آیا در سئو تاثیر منفی داره؟ یعنی خود موتور جستجوگر گوگل می تونه متن رو اسکن بکنه و کلیدواژه ها و تگ ها و اینها رو بفهمه؟ تاثیرش در سئو چیه؟ ممنونم از شما سلام خیر مشکلی ندارد.

این افزونه ها با جی کوئری کار میکنند و تاثیری در سئوی سایت شما ندارند.

سلام ممنون از شما ، چند تا از مقاله ها رو میشه به عنوان سنگ بنا انتخاب کرد؟ سلام متشکر.

در مورد الگوریتم انتخاب صفحات برای سنگ بنا و همچنین تعداد صفحات انتخابی توی پکیج نبرد صفحه اول گوگل کامل توضیح داده شده میهن وردپرس مرجعی برای پاسخگویی به نیازهای کسب‌وکار اینترنتی شماست.

تابستان سال ۱۳۹۴ بدون سرمایه اولیه شروع به‌کار کردیم و حالا بیش از ۳۰ هزار کسب‌وکار اینترنتی از محصولات و دوره‌های آموزشی ما استفاده می‌کنند.

اعتماد؛ ساختنش سال‌ها طول می‌کشد، تخریبش چند ثانیه و ترمیمش تا ابد.

نظرات مشتریان © تمامی حقوق محفوظ است.

۱۳۹۴ - ۱۳۹۹

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map