سئو سایت عایق حرارتی برودتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت عایق حرارتی برودتی حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

عایق :   عایق های ارائه شده در فروشگاه مسترکول از نوع عایق های الاستومری می باشند.

این عایق ها به دلیل ساختار سلول بسته در برابر نفوذ خاک گرد و غبار و رطوبت مقاومت بالایی دارند همچنین در سرما و گرما رفتار مناسبی از خود نشان می دهند .

این عایق ها در سرما از یخ زدگی جلوگیری کرده و به دلیل تبادل حرارتی پایینی که دارند در سیستم های برودتی و حرارتی باعث بالا رفتن راندمان و همچنین صرفه جویی قابل توجه در انرژی میشود.

از نظر ظاهری عایق ها به دو گروه تقسیم می شود :   عایق شاخه ای عایق شاخه ای در ابعاد گوناگون و ضخامت های مختلف جهت استفاده در صنایع برودتی به صورت دانه ای و کارتونی موجود است.

نکته قابل توجه این است که ما در زمان قیمت گذاری آنها را به صورت شاخه ای به شما می فروشیم که هر شاخه عایق یک متر و هشتاد سانتی متر طول دارد که متاسفانه برخی از شرکت ها با توجه به ناآگاهی مشتریان برای پایین نشان دادن قیمت عایق را به صورت متری قیمت گذاری می کنند که این امر باعث افزایش قیمت نهایی فاکتور خواهد شد .

در زمان خرید حتما از فروشنده درخواست کنید تا عایق را به صورت شاخه ای به شما قیمت دهد.

برند های تولید کننده این عایق ها گوناگون بوده و شامل شرکت هایی از کشورهای ترکیه چین امارات و ایران می باشد که در مقاطع گوناگون و بنا به موجودی کالا ما اقدام به فروش محصولات می کنیم و شما می توانید به راحتی با تماس فروشگاه از اقلام موجود و قیمت ها مطلع شوید.

  عایق رولی عایق رولی موجود در فروشگاه در ابعاد ده متری و بیست متری و با عرض یک متری به شما مشتریان ارائه می شود تفاوت اصلی این عایق ها در قطر آنها است که بسته به نیاز مشتریان به آنها ارائه می شود.

در صورتی که شما نیاز به عایق فویل دار به صورت شاخه ای یا رولی داشته باشید می توانید با فروشگاه تماس گرفته و با اعلام متراژ خود از قیمت ها آگاه شوید چرا که نمونه های فویل دار به صورت سفارشی تولید می‌شوند.

  آدرس تهران خیابان طالقانی بین خیابان مفتح و ملک الشعرا بهار پاساژ دانش طبقه چهارم واحد 16 شماره تلفن 09121442355-3 آدرس ایمیل: Monfaredatore@gmail.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map