سئو سایت ماشین آلات دربندی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت ماشین آلات دربندی شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در‌بند تمام‌اتومات 4 هد ساخت شرکت سیمرکو، عملیات پلمپ درب قوطی را مطابق با فاکتورهای دوخت ۱۸۸۱ انجام می‌دهد.

سرعت درب‌بندی این دستگاه، بین ۶۰ الی ۱۸۰ قوطی در دقیقه می‌باشد.

دستگاه درب‌بندی ۴ هد سیمرکو برای پلمپ قوطی‌هایی با ارتفاع ۲۵ الی ۱۷۰ میلی‌متر و قطر ۵۰ الی ۱۱۰ میلی‌متر قابل استفاده می‌باشد.

این دستگاه در خط تولید رب گوجه‌فرنگی، خط تولید تن ماهی و خط تولید کنسرو لوبیا، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ماشین‌آلات بخش تولید، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه درب‌بندی (پلمپ) قوطی فلزی نیمه‌اتومات رومیزی ساخت شرکت سیمرکو، در صنایع غذایی، شیمیایی و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این دستگاه، پلمپ قوطی فلزی را مطابق با ضوابط تدوین شده سازمان ملی استاندارد (1881) انجام می‌دهد.

از جمله کاربری‌های رایج این دستگاه می‌توان به پلمپ قوطی کنسرو رب گوجه، تن ماهی، حبوبات، کمپوت، غذای حیوانات خانگی، دوغ، نوشابه گازدار، روغن مایع و جامد، قهوه، پودرها و زیتون اشاره کرد.

درب‌بند اتومات ۳ هد ساخت شرکت سیمرکو با سرعت ۹۰ الی ۶۰ قوطی در دقیقه، جهت پلمپ درب قوطی‌های فلزی گرد در اوزان ۱۰۰۰ گرم تا ۵۰۰۰ گرم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این دستگاه، یکی از ماشین‌آلات کلیدی در خط تولید و بسته‌بندی رب گوجه‌فرنگی، کنسرو تن ماهی، کنسرو حبوبات و سایر خطوط تولید محصولات کنسروی به‌شمار می‌آید.

درب‌بند اتومات ۳ هد، همچنین قابل استفاده در صنایع غیر غذایی از جمله بسته‌بندی روغن صنعتی، بسته‌بنی قوطی رنگ و محصولات شیمیایی، می‌باشد.

در‌بند دستی پدالی ساخت شرکت سیمرکو، که به صورت تک هد طراحی و ساخته می‌شود، جهت پلمپ درب انواع قوطی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه دربند دستی، به یک اپراتور نیاز دارد تا عملیات دربندی را با اعمال فشار بر روی پدال انجام دهد.

سرعت دربندی این دستگاه با توجه به توان اپراتور متغیر خواهد بود.

دستگاه دربند دستی پدالی ساخت گروه صنعتی سیمرکو سیمرکو، به‌طور معمول، قابلیت پلمپ قوطی‌های فلزی با سرعت ۶ الی ۸ قوطی در دقیقه را دارا می‌باشد.

درب‌بند تک هد شیشه ساخت شرکت سیمکرو جهت درب‌بندی انواع ظروف شیشه‌ای در خطوط تولید ترشی و مربا به کار می‌رود.

این دستگاه، عملیات درب‌بندی را با استفاده از یک بالابر اتوماتیک درب ظروف و یک هد جهت پلمپ کردن درب روی بدنه، انجام می‌دهد.

دستگاه درب‌بند تک‌هد شیشه جار با عملکردی نیمه‌اتوماتیک، قابلیت پلمپ ۱۵۰۰ الی ۳۰۰ بطری در ساعت را دارا می‌باشد.

درب‌بند شیشه ۳ هد جهت پلمپ اتوماتیک انواع ظروف شیشه‌ای و جار با درپوش‌های فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درب‌بند شیشه ۳ هد دارای عملکردی کاملا اتوماتیک می‌باشد که با سرعتی معادل ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ بطری در ساعت، عمل درب‌بندی را انجام می‌دهد.

نحوه عملکرد این دستگاه به این شکل است که اپراتور درب‌ها را با کارتن درون مخزن سورتر تخلیه کرده، سپس، دستگاه به صورت تمام اتوماتیک درب‌ها را سورت کرده، بر روی ظرف قرار داده و سفت می‌کند.

ماشین‌آلات دربندی به عنوان یکی از مهم‌ترین ماشین‌آلات صنعتی، جهت پلمپ کردن ظروف حاوی مواد غذایی در طیف گسترده‌ای از خطوط تولید صنایع غذایی، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نقش کلیدی ماشین‌آلات دربندی در پلمپ کردن ظروف فلزی و شیشه‌ای باعث شده تا بیشتر تولیدکنندگان مواد غذایی توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

فرآیند دربندی به‌ خصوص در خط تولید صنایع غذایی کنسروی دارای اهمیت ویژه‌ای است، چرا که کوچکترین انحرافی از استانداردهای دربندی می‌تواند منجر به فساد محتویات درون ظروف شود.

ماشین‌آلات دربندی بر حسب اینکه توانایی دربند کردن چه نوع ظروفی را از نظر شکل و جنس داشته‌ باشند دارای انواع گوناگونی می‌باشند.

ماشین‌ دربندی قوطی‌های گرد، ماشین دربندی قوطی‌های چهارگوش، ماشین دربندی قوطی‌های با شکل نامنظم و ماشین دربندی ظروف شیشه‌ای از جمله مهم‌ترین ماشین‌آلات دربندی هستند که در خطوط تولید محصولات کنسروی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ماشین‌آلات درب‌بندی با اسامی دیگری از قبیل دستگاه پلمپ، پرس، والس قوطی و سیمر (seamer) نیز شناخته می‌شوند.

امروزه، عمل پلمپ کردن قوطی‌های فلزی توسط روش دوخت مضاعف یا دابل سیمینگ (Double Seaming) انجام می‌شود.

مکانیسم دوخت مضاعف به این شکل است که پلمپ درب‌قوطی طی دو مرحله صورت می‌گیرد.

در مرحله اول که با عنوان قرقره عمل اول شناخته می‌شود، در اثر فشار قرقره‌های دستگاه، قسمت فوقانی قوطی و همچین بخشی از درب قوطی به‌شکل قلاب درآمده و این دو قلاب همدیگر را می‌پوشانند.

در مرحله دوم، قرقره‌ مرحله اول کنار رفته، و در اثر فشار بسیار زیادی که توسط قرقره‌ عمل دوم وارد می‌شود، بخش مشترک قلاب‌های درب و قوطی، کاملا دوخته شده و به‌شکل قطعه‌ای یکپارچه تبدیل می‌شوند.

مکانیسم درب‌بندی مضاعف چنانچه به‌صورت صحیحی انجام شود، موجب پلمپ قوطی با برآورده کردن استانداردهای دوخت خواهد شد.

این روش، که در همه جای دنیا به‌عنوان روش استاندارد برای پلمپ قوطی فلزی شناخته می‌شود،  طی دو مرحله انجام می‌شود: عمل پلمپ اول که توسط قرقره عمل اول انجام می‌شود، بدین ترتیب صورت می‌گیرد که لبه درب قوطی،  داخل لبه برجسته قوطی (توپوز قوطی) شده و اصلاحا فلنچ می‌شود.

طی این عمل، مجموعه‌ای به شکل قلاب تشکیل می‌شود که شامل سه قسمت از ضخامت درب قوطی و دو قسمت از ضخامت بدنه قوطی می‌باشد.

عمل اول نباید خیلی شل یا خیلی سفت انجام شود.

بهترین حالت انجام عمل اول، حالتی است که بخشی از درب قوطی که درون قلاب قرار می‌گیرد به صورت تقریبا موازی با بدنه قوطی بوده و بخشی از فضای بالایی بین درب و بدنه، خالی باقی بماند.

عمل پلمپ دوم که توسط قرقره عمل دوم انجام می‌شود، با وارد کردن فشار مضاعف به بخش‌های درگیر شده درب و قوطی، ‌آن‌ها را کاملا صاف کرده و در هم چفت می‌کند.

در صورتی‌که عمل دوم به‌درستی انجام شده باشد، فواصل خالی در که در عمل اول وجود داشت، از بین می‌رود و بدین ترتیب، ضخامت دوخت (St) از مجموع دو برابر ضخامت بدنه (tb) و سه برابر ضخامت درب (te)، محاسبه خواهد شد: درب‌بندی استاندارد باید فاکتورهای دوخت را که بیانگر سنجش کیفیت پلمپ‌ شدن قوطی می‌باشند، برآورده نماید.

برای اندازه‌گیری فاکتورهای دوخت از دو ابزار دستگاه پروژکتور دوخت و میکرومتر استفاده می‌شود.

این فاکتورها، به هر روشی که محاسبه شوند، جهت سنجش کیفیت دوخت باید با مقادیر بحرانی که کد ۱۸۸۱ سازمان ملی استاندارد مشخص شده‌اند، مقایسه گردند.

جهت اندازه‌گیری فاکتورهای دوخت استاندارد، لازم است تا ابتدا پارامترهای مورد نیاز اندازه‌گیری شده، و سپس با جایگذاری در فرمول‌های مربوطه، با مقادیر بحرانی مقایسه شوند.

پارامترهای دوخت مضاعف در جدول زیر نشان داده شده‌اند: جهت محاسبه کیفیت دوخت مطابق استاندارد ۱۸۸۱ سازمان ملی استاندارد، لازم است تا پامترهای درصد درگیری، شکاف دوخت و  اختلاف قلاب‌ها محاسبه و با مقادیر بحرانی مقایسه شوند.

نحوه محاسبه این پارمترها به‌صورت زیر است: فاکتور درصد درگیری قلاب‌ها یا اورلپ مطابق فرمول زیر محاسبه می‌شود: حدود مجاز استاندارد برای فاکتور درگیری قلاب‌ها، بین ۴۵% تا ۷۵% می‌باشد.

منظور از شکاف دوخت، فاصله آزاد بین قلاب‌ها می‌باشد که مطابق فرمول زیر محاسبه می‌شود: حداکثر مجاز برای پارامتر شکاف دوخت، ۰۱۹ میلی‌متر می باشد.

منظور از اختلاف قلاب‌ها، اختلاف طول قلاب سر و بدنه می‌باشد که عبارت‌ است از: ماشین‌آلات درب‌بندی ساخت شرکت سیمرکو در انواع درب‌بندهای دستی پدالی، نیمه‌اتومات و تمام‌اتوماتیک، فاکتورهای دوخت را مطابقاستاندارد ملی ۱۸۸۱ برآورده می‌نمایند.

انجام تست‌های فنی با محصولات مورد نظر مشتری، در محل کارخانه سیمرکو یا در محل مورد نظر مشتری با حضور کارشناسان فنی سیمرکو انجام می‌شود.

کلیه ماشین‌آلات درب‌بندی سیمرکو با ۱۸ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش همراه با آموزش‌های لازم جهت تعمیر و  نگهداری دستگاه‌ها، ارائه می‌شوند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map