سئو سایت ماشین آلات چوب بري

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت ماشین آلات چوب بري شما وارد یک سیستم درآمد زا در سطح اینترنت خواهید شد. سئو سایت به طور کلی به سه دسته عملیاتی شامل سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه خاکستری تقسیم میگردند که هر شرکتی بسته به صداقت و مسائل مشتری مداری از هریک از این دسته های استفاده میکند تا مشتریان را به اهداف خود برسانند. اما یک نکته خیلی ضروری وجود دارد که تفاوت های بسیاری در این سه دسته وجود دارد که در صورتی که از روی ناآگاهی آن ها را انتخاب کنید ممکن است کل دامنه وب سایتی که برایش هزینه کرده اید را دچار چاله ی عمیقی کنید که دیگر نتوانید با آن کار کنید. سئو کلاه سیاه نوعی سئو است که باتوجه به دانش Dark Web صورت میگیرد و عملا به نوعی یک سری راه دورزدن موتورهای جستجو از جمله گوگل است که شما را زودتر و با هزینه کمتر به هدفتان میرساند. شرکت سیماگر سئو سایت شما را به صورت کلاه سفید و کاملا ارگانیک انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نیترو وارد کننده و فروشنده ماشین آلات صنایع چوب و نجاری در ایران است که در زمینه مشاوره، قیمت، خرید و فروش انواع ابزار و ماشین آلات صنایع چوب و ام دی اف فعال است.

این شرکت در طول سالیان دراز توانسته جایگاه ویژه ای در بین نجاران و تمامی کسانی که در زمینه صنعت چوب ، ام دی اف (MDF) و پی وی سی (PVC) فعالیت دارند باز کند و تبدیل به مرجع خرید و فروش ابزارهای صنعت چوب گردد.

شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیترو ماشین آلات صنعت چوب و ام دی اف مورد نظر خود را از نظر قیمت و مشخصات فنی مقایسه و با کمک مشاورین نیترو بهترین خرید را انجام دهید.

همچنین ما در فروشگاه آنلاین نیترو خرید و فروش ماشین آلات صنایع چوب دست دوم را انجام می دهیم، شما می توانید جهت فروش دستگاه خود با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

ما در فروشگاه نیترو طیف گسترده ای از یراق آلات صنایع چوب و ام دی اف و ابزار آلات ریز و درشت نجاری را گرد آوری کرده ایم و همواره در تلاش هستیم با اخذ نمایندگی از شرکتهای بزرگ تامین کننده داخلی و خارجی این امکان را فراهم کنیم که یراق آلات و قطعات یدکی تمامی دستگاه های این صنعت را برای فروش با قیمت مناسب و ارزان در این وبسایت گرد آوری کنیم.

اره عمود بر شارژی رونیکس مدل ۸۸۰۱ دارای باتری ۱۲ ولتی ۱/۵ آمپر ساعت سامسونگ ، تنظیم بازویی در دو حالت برشی ۴۵ و ۹۰ درجه ، شارژ سریع و قطع کن خودکار دارای ۱۲ ماه گارانتی مناسب استفاده در صنایع ، کارخانجات و کارگاه ها دریل چکشی ۱۳ میلیمتر مدل ۲۲۱۳ رونیکس برقی سبک و کم حجم ، مجهز به کلید ضد گرد و غبار ، دارای سه نظام اتوماتیک فلزی ۱۳ میلیمتری ، مجهز به مخزن نگهدارنده مته تعبیه شده در دسته جانبی و عمق سنج فلزی مناسب برای استفاده در صنایع ، کارخانجات و کارگاه های چوب و MDF این متر لیزری تا ۸۰ متر را می‌تواند با دقت ۱٫۵ میلی‌متر محاسبه کند.

متر لیزری LD080PI ماکیتا صفحه نمایش دو خطی دارد و تمام محاسبات از جمله مسافت، حجم و مساحت را نمایش می‌دهد و با آن می‌توان مقادیر حداقل و حداکثر را با دقت بسیار خوبی محاسبه کرد.

پیچ گوشتی برقی ترکمتردار رونیکس مدل ۲۵۱۳ مجهز به گیربکس صنعتی قابل تنظیم در گشتاورهای متفاوت جهت پیچ کاری، بدنه مقاوم در برابر ضربه و سقوط دستگاه از ارتفاع دارای ۱۲ ماه گارانتی مناسب استفاده در صنایع ، کارخانجات و کارگاه ها مینی فرز ماکیتا دارای صفحه ای به قطر ۱۱۵ میلیمتر است که ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه سرعت گردش دارد .

این فرز مناسب سنباده زنی ، ساب و برش است ،  ماکیتا GA4540C  در حدود ۲٫۵ کیلوگرم وزن و ۳۰۳ میلیمتر طول دارد .

دارای ۱۲ ماه گارانتی مناسب استفاده در صنایع چوب ، کارخانجات و کارگاه ها پروفیل بر صنعتی رونیکس مدل ۵۹۰۱ با قدرت ۲۳۰۰ وات و قابلیت عملکرد آسان و سریع برای برش های متوالی ، مجهز به کلید ضد غبار و گونیای قابل تنظیم ۴۵ درجه دارای ۱۲ ماه گارانتی مناسب استفاده در صنایع ، کارخانجات و کارگاه ها دستگاه پولیش رونیکس مدل ۶۱۱۰ پرقدرت و سبک با قابلیت تنظیم دور در ۶ حالت مختلف در کارایی های متنوع پولیشکاری و سنباده کاری دارای ۱۲ ماه گارانتی مناسب استفاده در صنایع ، کارخانجات و کارگاه ها اره عمود بر صنعتی رونیکس مدل ۴۱۲۰ دارای تنظیم سرعت پیشروی و تعویض تیغ اره بصورت آچاری با مکانیزم دو پیچ ، قابلیت برش زاویه دار دقیق با صفحه متحرک برش دارای ۱۲ ماه گارانتی مناسب استفاده در صنایع ، کارخانجات و کارگاه ها مینی فرز ماکیتا دارای صفحه ای به قطر ۱۱۵ میلیمتر است که ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه سرعت گردش دارد .

این فرز مناسب سنباده زنی ، ساب و برش است ،  ماکیتا ۹۵۵۴HNG دارای کلید اسپیندل برای تعویض سریع صفحه کار است و ۱٫۸ کیلوگرم وزن دارد .

دارای ۱۲ ماه گارانتی مناسب استفاده در صنایع چوب ، کارخانجات و کارگاه ها پیچ گوشتی شارژی خشابی رونیکس مدل ۸۵۰۵ مجهز به مکانیزم پیشرفته و سریع تعویض سری های پیچ گوشتی جهت سهولت کاربری و افزایش اثر بخشی محصول دارای ۱۲ ماه گارانتی مناسب استفاده در صنایع ، کارخانجات و کارگاه ها یکی از بهترین سشوار صنعتی های موجود در بازار ماکیتا HG6020 می باشد که دارای ۲۰۰۰ وات توان و دکمه تنظیم سرعت باد و کنترل حرارت است .

دارای گارانتی مناسب استفاده در صنایع ، کارخانجات و کارگاه ها سشوار صنعتی رونیکس مدل ۱۱۰۲ با قابلیت تنظیم دما در ۳ حالت مختلف ، مجهز به ۴ عدد متعلقات و سری های متنوع جهت کارایی های متفاوت ، قابلیت تنظیم سرعت فن در ۲حالت دارای ۱۲ ماه گارانتی مناسب استفاده در صنایع ، کارخانجات و کارگاه ها چنانچه نیازمند خرید ماشین آلات صنایع چوب، ابزار نجاری خاص هستید که توسط کارخانجات طرف قرارداد نیترو تولید می شود ولی در لیست موجودی انبار فروشگاه نیترو نیست ، فقط کافیست با ما تماس بگیرید و ماشین مورد نظر خود را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه مورد نظر را برای شما خریداری، وارد و از گمرک ترخیص نماییم و در محل کارخانه شما آن را تحویل و راه اندازی کنیم .

همه اینها دلایلی هستند که فروشگاه نیترو را تبدیل به یک برند معتبر کرده اند و مشتریان ما به خوبی تفاوت را احساس می کنند و این دلیل وفاداری مشتریان به نیترو و باعث افتخار ماست .

خرید آنلاین: محصول مورد نظر را انتخاب کرده و روی دکمه خرید کلیک نمایید، پس از درج مشخصات ( آدرس و تلفن) از طریق درگاه بانکی مبلغ خرید را پرداخت نموده و کمتر از ۴۸ ساعت کاری دستگاه مورد نظر را در آدرس خود تحویل بگیرید.

خرید تلفنی: جهت خرید تلفنی از نیترو فقط کافیست دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید و با فروشگاه از طریق تلفن : 09121442355 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان فروش نیترو شما را راهنمایی نمایند .

خرید حضوری: همچنین می توانید با مراجعه حضوری به نمایشگاه ماشین آلات صنایع چوب نیترو به نشانی : تهران ،خیابان کارگر ،بعد از چهارراه لشکر ،نبش کوچه مهینی ،پلاک ۸۶۱ از نزدیک دستگاه مورد نظر را مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهید .

به صورت کلی به کلیه ماشین ها و ابزارآلات صنعتی که در بخش صنایع چوبی مانند ام دی اف (MDF)، نجاری، مبلمان و کلیه صنایع و موارد مرتبط مورد استفاده قرار می گیرند از جمله (ماشین دورکن، انواع فرز دوربالا، دستگاه گندگی، لبه چسبان pvc،مکنده های صنعتی، اره فلکه ای و …) ماشین آلات صنایع چوب گفته می شود.

در هر خانه ای وجود یک سری وسایل ضروری است تا به هنگام موارد اضطراری در دسترس باشند و به … ادامه مطلب راه اندازی کارگاه نجاری چگونه است؟ لوازم مورد نیاز برای راه اندازی یک کارگاه نجاری چیست؟ فضا و مساحت مناسب … ادامه مطلب ماشین آلات صنایع چوب و نجاری نیترو اینبار با ارائه مقاله راهنمای خرید دستگاه کپی تراش چوب، به معرفی بهترین دستگاه … ادامه مطلب دستگاه لبه چسبان چیست؟ در صنایع چوب چه کاربری دارد و بهترین آن کدام است؟ لبه چسبان پی وی سی … ادامه مطلب تهران، خیابان کارگر، بعد از چهارراه لشکر، نبش کوچه مهینی، پلاک ۸۶۱ 09121442355 – 09121442355 09121442355 – 09121442355 09121442355 فروشگاه ابزار نیترو، بزرگترین و قدیمی ترین مرکز خرید و فروش آنلاین ماشین آلات صنایع چوب و ام دی اف در ایران کلیه حقوق متعلق به ماشین آلات صنایع چوب نیترو می باشد / طراحی و سئو : سایت جامه نام کاربری یا آدرس ایمیل * گذرواژه * مرا به خاطر بسپار ورود گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ آدرس ایمیل * گذرواژه * عضویت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map