سئو سایت مقوای فانتزی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت مقوای فانتزی در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

افست ، فلکسو ، سیلک طراحی انواع کارتن ها و جعبه های مقوایی ساخت انواع کارتن های ساده و لمینیتی کارگاه کارتن سازی نوژا پک یکی از دفاتر کارتن سازی و جعبه سازی و جعبه مقوایی میباشد که در زمینه طراحی و تولید انواع کارتن ها (کارتن های ای فلوت ، بی فلوت ، سی فلوت) و… انواع جعبه های مقوایی(مقوایی فانتزی،مقوایی کادویی)و…فعالیت میکند .

تجربه،تخصص،تعهد،تنها بخشی از ویژگی های نوژا پک برای جعبه سازی و کارتن سازی میباشد این مجموعه بلافاصله بعد از ثبت درخواست شما برای جعبه سازی وکارتن سازی اقدامات مورد نیاز برای تحویل سفارشات شما به صورت سریع وبا کیفیت را انجام خواهد داد در صورتی که نیاز به سفارش کارتن وسفارش جعبه دارید میتوانید با استفاده از شماره های مندرج در وب سایت در ساعات اداری وغیر تعطیل با ما در تماس باشید همچنین لازم به ذکر میباشد در روزهای تعطیل وساعات غیر اداری با استفاده از تلگرام دفتر وهمچنین فرم تماس با ما میتوانید درخواست خود را ثبت نمایید تبلیغات یکی از ارکان مهم برای فروش بیشتر محصولات می باشد که به جنبه های مختلفی بستگی دارد یکی از این بخش ها چاپ و جعبه سازی می باشد .

اگر چه برای بسیازی از افراد این جنبه در نظر گرفته نمی شود و به آن بهایی داده نمی شود اما واقعیت چیز دیگری می باشد چرا که معرفی کالا و در کل ظاهر کارتن و جعبه محصول نیز می تواند به نوعی بیانگر کیفیت کالا و محصول شما باشد نمونه کار جعبه مقوایی نمونه کار کارتن سازی نمونه کار جعبه سازی برخی از نمونه کارهای گروه نوژآ گروه نوژآ دارای نمونه کارهای مختلفی در زمینه کارتن سازی ، جعبه سازی ، جعبه مقوایی ، هارد باکس ، فوم و جعبه لامپ ….

می باشد برخی از نمونه کارهای این مجموعه را میتوانید در گالری روبه روی مشاهده نمایید .

لازم به ذکر می باشد جهت دریافت آخرین نمونه کارهای ما و همچنین دستیابی به بایگانی نمونه کارهای جعبه سازی و کارتن سازی میتوانید به صفحه نمونه کارها مراجعه فرمایید ابتدا جهت ثبت سفارش کارتن سازی با شماره های مندرج در وب سایت با ما در ساعات اداری و زوزهای غیر تعطیل با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند همچنین شما می توانید سفارش جعبه سازی را در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل با استفاده از فرم تماس ، ثبت نمایید بعد از اینکه شما سفارش کارتن سازی را ثبت کردید در ابتدا برای شما یک فاکتور ارسال می شود ، در صورتی که شما با فاکتور مشکلی نداشته باشید ثبت سفارش نهایی صورت میگیرد بعد از ثبت سفارش جعبه سازی نوبت به طراحی می رسد در این با استفاده از نرم افزاهای گرافیکی مانند کرل ، فوتوشاپ، الستریتور طرح جعبه و کارتن شما ایجاد می شود و به لیتوگرافی ارسال می شود بعد از لیتوگرافی زینگ طرح شما گرفته شده و به چاپ خانه جهت چاپ ارسال می شود و طرح مورد نظر شما روی مقوا چاپ میگردد و بعد از آن اقدامات بعد از چاب مانند سلفون ، یو وی ،طلاکوب ،ورنی زده می شود در کارگاه کارتن سازی ، مقوای چاپ شده از چاپخانه به کارگاه کارتن سازی ارسال شده و اقداماتی چون لمینت ، دایکات و چسب انجام میگیرد در مرحله پایانی سفارش کارتن سازی بعد از تولید بسته بندی شده و برای شما ارسال می شود آدرس دفتر :رجایی جنوب.

میدان بهشت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map