سئو سایت نخ علف زن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت نخ علف زن شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کد تایید * نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود نمایش دادن همه 20 نتیجه با توجه به پیشرفت روز افزون علم و استفاده از تکنولوژی در ساخت ابزار ، بشر توانسته است برای انجام امورات کشاورزی و باغبانی هم ابزاری طراحی نموده است تا انسان را به آسودگی و راحتی برساند.

که یکی از این ابزارها علف تراش یا داس موتوری می باشد.

همانگونه که از نام این دستگاه مشخص است ، از این دستگاه به جای ابزارهای برش و هرس سنتی چون داس ، اره ، چاقو ، قیچی  و… جهت باغبانی و هرس و اصلاح گیاهان استفاده می نمایند .

دستگاه علف زن از چند بخش موتور یا الکتروموتور ، میل یا لوله واسط ، دسته یا نگه دارنده ، تیغه یا نخ ، سایر ملزومات تشکیل گردیده است .

موتور : بخش موتور یا الکتروموتور به عنوان قلب دستگاه و مهم ترین بخش میباشد که به صورت برقی ، دو زمانه و چهارزمانه عمل می نماید.

قدرت مانور پذیری و برش داس موتوری یا علف زن ، بستگی به قدرت موتور یا الکتروموتور آن می باشد.

میل یا لوله واسط : با توجه به اینکه علف تراش ها به دو شکل دوشی یا پشتی ( علفزن کوله ای) ارائه می گردند .

طول و نوع لوله واسط هم متغیر بوده که با توجه به نوع کاربری باید علفزن دوشی یا پشتی انتخاب گردد.

دسته یا نگه دارنده : این بخش به عنوان فرمان علفتراش عمل می نماید که به چندین شکل ، تک دسته ، دسته دوچرخه ای ، دایره ای یا حلقه ای ، و … طراحی و تولید گردیده است .

تیغه یا توپی نخ : با توجه به اینکه علف زن ها مدل های مختلفی می باشند.

لوازم جانبی متفاوتی هم استفاده می نمایند .

که تیغه فلزی و توپی نخ علفزن از جمله آنها می باشد تیغه ها : تیغه های علف تراش از دو پره تا هشت پره جهت هرس و خرد کردن انواع علف می باشند.

و تیغه های دندانه دار از 36 تا 100 دندانه میباشند که به دو شکل ساده و الماسه دار تشکیل می گردند.

توپی نخ علف زن : نخ علف زن دارای انواع متنوعی چون ؛ نخ علفزن گرد یا ساده ، نخ علفزن اره ای یا دندانه دار ، نخ علفزن چهارگوش یا مربعی ، نخ علفزن تیتانیوم یا مغزدار و … جهت مصارف خاص طراحی و تولید گردیده است .

سایر ملزومات : با توجه به اینکه برخی از علف زن ها به شکل چندکاره تولید شده است.

ملزومات و لوازم دیگری چون ؛ کولتیواتور ، گردوچین ، زیتون چین ، شمشادزن ، اره شاخه بر ، برش زن چمن و … همراه با این دستگاه ها قابل ارائه می باشد سفارشات بالای 300 24 ساعته 7 روز هفته درگاه آنلاین بانک ملت فعلاً فقط استان تهران ضمانت اصل بودن کالا آدرس : میدان حسن آباد، خیابان امام خمینی، کوچه شفیعی پلاک 24 واحد 1 تلفن : 09121442355-021    –   09121442355-021 فروشگاه ابزار بلوط با فعالیت در حوزه ابزارآلات کارگاهی ، خانگی و صنعتی توانسته است بستر مناسبی را برای تمام اقشار جامعه و متخصصین اهل فن جهت بررسی و خرید انواع ابزار فراهم سازد .

در ابزار بلوط میتوانید با یک جستجوی ساده به ابزاری که نیاز دارید برسید و با توجه به مشخصات هر یک آنها را با هم مقایسه کنید و خرید خود را به سادگی انجام دهید .

ابزار بلوط تنها یک فروشگاه اینترنتی ابزار نیست و شما میتوانید کلیه مصالح ساختمانی و ابزارآلاتی را که برای کاگاه و شرکت خود نیاز دارید به صورع عمده از ابزار بلوط به صورت نقد و اقسااط بلند مدت خریداری کنید و همچنین سه ماه گارانتی اضافی بر روی تمام سفارشات خود دریافت کنید.

همچنین کالای سفارشی شما با توجه به سقف مبلغ سفارش به صورت رایگان نیز ارسال می شود تا خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نام خانوادگی* کد تایید * کد تایید * نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود میتوانید مبلغ سفارش خود را پس از دریافت کالا پرداخت کنید (مخصوص استان تهران)

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map