سئو سایت کشتی باری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت کشتی باری کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

علم دیده شدن و قرار گرفتن در جای درست سئو و بهینه سازی سایت | اینترنت بدون گوگل مثل دریای بدون کشتی یا آسمان بدون هواپیماست.

بخش زیادی از کاربران بدون گوگل نمی توانند از اینترنت استفاده کنند، همینطور که بیشتر مردم نمی تواند بدون کشتی و هواپیما سخاوت دریا و گستردگی آسمان را لمس کنند.

تصور حذف گوگل از اینترنت به سادگی حذف یک شناور یا پرنده کوچک از اقیانوس و آسمان نیست.

این یعنی تبدیل شدن گوگل از یک ابزار به یک ساختار.

هرچقدر سایت شما با این ساختار هماهنگ تر باشد «سئو» بهتری دارد.

یعنی برای موتورهای جستجو به شکل بهتری «بهینه سازی» شده است.

سئو SEO یا بهنیه سازی سایت برای موتورهای جستجو شبیه طراحی بهترین شناور یا بلندپروازترین هواپیماست.

هر وب سایتی می تواند در اینترنت وجود داشته باشد همینطور که سطح صاف و سبکی می تواند در آسمان یا آب شناور شود اما هدایت پذیری آن موضوع پیچیده تری است.

«سئو» فرایندی است که یک جستجوی ساده در گوگل را به صفحه ای مشخص در یک سایت هدایت می کند.

در این مطلب واژه «بهینه سازی» را به عنوان خلاصه یا سرآغاز عبارت «بهینه سازی نتایج سایت برای موتورهای جستجو» به کار می بریم.

معادل انگلیسی آن می شود  Search Engine Optimization که کلمه SEO سرواژه همین عبارت است.

سئو یک دانش چند وجهی محسوب می شود چرا که متشکل از مجموعه ای از دانسته های منسجم و قاعده مند برای هدفی مشخص است.

این دانسته ها از مباحث تکنیکال طراحی و برنامه نویسی وب آغاز شده و با مباحث تبلیغات ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا آمیخته شده است.

بر همین اساس سئو یک فرایند ثابت تک مرحله ای یا ابزاری خاص نیست که یک بار انجام شود و برای همیشه نتایج پایدار باشد.

به غیر از بخش فنی سئو، سایر قسمت های آن روندهایی است که تا زمانی که یک سایت نیاز به مخاطب دارد باید دنبال شود.

تاریخچه علم «بهینه سازی» کاملا وابسته به مسیر رشد و توسعه موتورهای جستجو (خصوصا گوگل) است.

به موازات رشد الگوریتم و دقت موتورهای جستجو در نمایش اطلاعات، وابستگی کاربران به صحت این نتایج هم افزایش یافته است.

این افرایش به تدریج برای سایت هایی که در رتبه های بالاتر خصوصا صفحات نخست قرار دارند مزیت رقابتی ایجاد می کند اگرچه با پیشرفت دانش سئو دستیابی به این مزیت پیوسته در حال پیچیده تر شدن است.

مشاوران ما در آروند اماده هستند تا پاسخگوی سوالات شما باشند.

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از اقدام به ثبت سفارش طراحی سایت خود با مشاوران ما تماس بگیرید.

تمام تلاش ما بر این است که بهترین خدمات متناسب با کسب و کار شما را ارائه دهیم .

تجربه ما تضمینی برای موفقیت شماست.

تبلیغات کلیکی گوگل و فرایند بهینه سازی نتایج جستجو های طبیعی هر دو یک هدف واحد را به دو شیوه متفاوت دنبال می کنند.

گوگل در ازای دریافت مبلغی صفحات مشخصی از یک سایت را در صدر نتایج جستجوها نمایش می دهد.

این نمایش موقت و بر اساس تعداد کلیک کاربران از مبلغ پرداخت شده کسر می گردد.

با تمام شدن امتیاز خریداری شده (کلیک ها) سایت یا صفحه سفارش شده مجددا به جایگاه قبلی خود برمی گردد.

در سئو طبیعی این فرایند بدون نیاز به خرید (کلیک) از گوگل انجام می شود.

تبلیغات کلیکی موقتی و به نسبت مدت زمان دستیابی به صفحه نخست پرهزینه است که صرفا برای کمپین های تبلیغاتی با اهداف کوتاه مدت یا ارزیابی های موقت مناسب است.

علاوه بر این گوگل در کنار این تبلیغ خریدنی حروف ad را به معنی تبلیغاتی بودن لینک نمایش می دهد که همین موضوع باعث چشم پوشی بسیار ز کاربران برای بازدید از آن می شود.

گوگل در تمام دنیا بیشترین کاربر فعال را در بین موتورهای جستجو دارد با این حال دانش سئو مختص این جستجوگر قدرتمند نیست.

هر کاوشگری در اینترنت از ساختار و شیوه اختصاصی خود بهره می برد بر همین اساس ممکن است نتایج جستجوی یک عبارت یکسان در چند جستجوگر نزدیک به هم یا یکسان باشد.

در وب فارسی بیش از 90 درصد از کاربران از گوگل برای جستجو استفاده می کنند.

درصد باقی مانده صرفا به دلیل پیش فرض بودن مروگرهای ماکروسافت در ویندوز، از موتور جستجوی ماکروسافت یعنی بینگ Bing استفاده می کنند.

بخشی از کاربران قدیمی یاهو هم از هنوز موتور جستجوی این شرکت برای یافتن نتایج استفاده می کنند که به نظر نمی رسد آینده ای داشته باشد.

این که چرا گوگل محبوب ترین جستجوگر وب است موضوع این مطلب نیست اما تعیین کننده رویکرد متخصصین سئو و بهینه سازی سایت و همچنین کسب و کارهایی است که خدمات سئو برای آنها حائز اهمیت است.

در هر صورت حضور در صدر نتایج جستجو در گوگل به سایر موتورهای جستجو الویت دارد و به نظر هم نمی رسد حداقل در کوتاه مدت سرویس دیگری بتواند در این سطح با گوگل رقابت کند.

یک شرکت یا مجری ارائه کننده سئو باید تخصص و توانایی بهینه سازی یک سایت با عبارت های تعیین شده را در موتورهای جستجوی پرکاربرد داشته باشد بنابراین اگر احساس شود که به دلایلی موتور جستجویی غیر از گوگل برای یک سایت مفید تر است، امکان بهینه سازی اختصاصی برای آن وجود دارد.

مجموعه «تجارت الکترونیک اروند» با داشتن کادری مجرب از طراحان، توسعه دهنده های وب و متخصین بازاریابی اینترنتی در تمام مراحل انجام فرایند سئو , مشتری را از مراجعه مکرر به توسعه دهنده و برنامه نویس به جهت رفع اشکالات فنی داخلی بی نیاز می کند.

همچنین در صورت نیاز به تکمیل روندهای جانبی سئو مثل بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی و یا سئو تلفیقی ( سئو طبیعی بعلاوه تبلیغات کلیکی گوگل) تمام این مراحل به صورت هماهنگ و یکپارچه در مجموعه آروند قابل انجام است.

تعهد انجام سئو سفیدِ کاملا استاندارد و منطبق با آخرین تغییرات الگوریتم گوگل و سایر موتورهای جستجو تلاش دیگری در انجام وظیفه است که وجود دهها نمونه موفق به سرانجام رسیده گویای صحت گفته های ماست.

کارشناسان ما آماده هستند که سایت شما را به صورت رایگان بررسی نموده و برآود دقیقی از زمان و هزینه انجام خدمات دیجیتال مارکتینک پیش روی شما بگذارند.

برای انجام تحلیل و بررسی سئو سایت از این بخش اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ متشکل از بخش های مختلفی که است که اولین و مهمترین شاخص تاثیرگذار آن خدمات سئو است.

روند شکل گیری و تکمیل فرایند سئو در سالهای اول فعالیت گوگل کاملا تکنیکال و صرفا بر اساس انجام تنظمات و رعایت شاخص های خاصی بود.

به تدریج با رشد فناوری و توسعه الگوریتم های گوگل مبنا بر معرفی وب سایت های باکیفیت قرار گرفت و به تدریج ساختار سئو از مسائل فنی و تکینیک به مسائل کاربری و تجاری تغییر کرد که این روند همچنان ادامه دارد.

بالا رفتن استانداردهای سامانه های مدریت محتوا CMS مانند وردپرس در تغییر رویکرد بی تاثیر نبوده است.

سامانه های مدریت محتوا چه از نوع متن باز و چه از نوع اختصاصی امروز بر اساس استاندارهای سئو طراحی و توسعه می یابند تا فرایند بهینه سازی تکنیکال یا سئو داخلی کمتر و خلاصه تر شود.

به همین موازات روند سئو کاربری یا مفهومی در حال توسعه و گسترش است به شکلی که امروز بازاریابی محتوا به بخش مهم و تاثیرگذاری در سئو تبدیل شده است.

سئو seo مهمترین بخش بازاریابی اینترنتی است.

بازاریابی هم روندی دائمی برای یک کسب و کار پویاست و تا زمانی که حیات تجاری یک کسب و کار وجود دارد نیاز است انجام شود.

بر خلاف روند طراحی و برنامه نویسی که پروژه محور است فرایند های تجاری مانند بازاریابی اینترنتی و زیرمجموعه های آن (از جمله سئو) کاملا پروسه محور است.

به همین دلیل واگذاری اجرای آن به یک مجری متعهد و با تجربه به لحاظ مالی و اجرایی توجیه بیشتری دارد.

سئو فرایندی است که انجام اصولی آن نیاز به همکاری افراد مختلف  در نهایت یک تیم منسجم دارد از همین رو واگذاری یا برون سپاری آن برای کسب و کارها بهتر و مناسب تر از ایجاد یک تیم مستقل است.

زیرا که گرد آوری یک تیم متخصص و نظارت ب رروند کار آنها هزینه ای بسیار بیشتر برای شما خواهد داشت و همچنین ضمانتی برای رسیدن به نتیجه وجود ندارد در حالی که یک مجری متعهد با عقد قرارداد رسمی به شما تعد میدهد که به نتیجه مورد توافق خواهید رسید.

خرید خودپردازخودپرداز NC خرید شیائومیموبایل شیائومی آموزش مجازیمدرک icdl دوره مدیریت DBA خدمات سئو مانند هر فرایند دیگری به شکل های مختلف قابل انجام است.

این شکل های مختلف در بین متخصصان این رشته به سئو سیاه، سئو سفید و سئو خاکستری معروف است.

سئو سیاه به معنی انجام خدمات سئو به هر شیوه ای که خارج استانداردهای تعیین شده از طرف گوگل است اطلاق می گردد.

به نوعی کسانی که به دنبال سئو سیاه هستند تلاش می کنند موتورهای جستجو خصوصا گوگل را فریب دهند که در صورت شناسایی با جریمه سنگینی هم مواجه خواهند شد.

سئو سفید یعنی به کارگیری استاندارها و اصول علمی سئو برای رساندن یک سایت یا صفحه مشخص به صفحه اول یا صدر نتایج گوگل.

طبیعتا سئو خاکستری حدفاصل بین دو شیوه سیاه و سفید است.

اصطلاحی که در تبلیغات برخی از شرکتها زیاد دیده و شنیده می شود سئو تضمینی است.

سئو یک فرایند کاملا بیرونی است.

شبیه به تدریس کردن زبان انگلیسی به شخص دیگر.

بنابراین تضمین کردن آن به این شیوه صرفا یک تبلیغ عام پسندانه است شبیه تضمین کردن آموزش برای قبول شدن یک نفر در کنکور یا مسلط شدن به زبان انگلیسی.

شرکت های ارائه کننده خدمات سئو با پشتوانه تجربه و دانش خود برآورد نسبی قابل قبولی از زمان و هزینه انجام سئو پیش روی مشتری می گذارند اما تضمین کردن قطعی روندی که با وجود متغییرهای فروان صد در صد در کنترل مجری نمی باشد، خطرپذیری بزرگی است.

تیم ما در هر صورت آماده هست تا هرگونه سوال و یا ابهام شما را برطرف سازد.

رضایت مشتری اتفاقیست که ما برای آن برنامه ریزی کرده اییم.

09121442355 info[at]arvand.

co شنبه تا چهارشنبه : ۹ صبح الی ۴:۳۰ بعد از ظهر پنجشبنه و جمعه : ۱۰ صبح الی ۳ بعد از ظهر تجارت مهر الکترونیک آروند © ۱۳۹۸ کلیه حقوق محفوظ است تجارت الکترونیک مهر آروند

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map