سئو سایت کلوسیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت کلوسیا کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه ایوان گفت: 9 فقره وقف برای ساخت مسجد و حسینیه در ایوان از سوی واقفان نیک اندیش طی سال جاری ثبت شده و در اختیار این اداره قرار دارند.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها رویشگاه کرفس کوهی که گیاهی بومی ایران به شمار می رود، در زاگرس مرکزی است؛ نام علمی این گیاه منطبق با نام محلی آن بوده و به کلوسه معروف است؛ این نام را از روستایی به نام کلوسیا واقع در استان اصفهان در اطراف فریدون شهر گرفته که با همین نام هم ثبت جهانی شده است.

کرفس کوهی گیاهی دارویی و بسیار ارزشمند است که علاوه بر مصرف انسانی مورد مصرف حیوانات چراکننده در مراتع زاگرس مرکزی نیز می رسد.

.

.

.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت : این امامزادگان شامل عزالدین محمد شهر مبارکه ، امامزاده حلیمه خاتون کرکوند ، امامزاده نصرالدین محمد دیزیچه ، امامزاده شعبان اراضی و امامزاده سید محمد نکوآباد است.

علی مبشری افزود: این امامزادگان با 9میلیارد و 955 میلیون ریال هزینه از محل نذورات بقاع متبرکه و کمک های خیران ، مرمت شدند.

برای اجرای طرح مودت بقاع و امامزادگان این شهرستان ، 660 میلیون ریال کمک های مردمی و 600میلیون ریال خدمات تبرعی جذب شده است.

.

.

.

قرآنی در این محله کمک شود.

این سومین وقف در استان بوشهر است که در دهه وقف به ثبت رسیده است.

استان بوشهر دارای دو هزار و 757 موقوفه است که ازاین تعداد 476 موقوفه درآمدزا و دو هزار و290 موقوفه فاقد درآمد هستند که شامل مساجد، حسینیه ها ودارالقرآن است.

انتهای پیام/ ش شهرنشینی چون بافت جمعیتی، ساختار محلات و همچنین نحوه ارتقاء ارائه خدمات شهری صورت پذیرد و رسیدن به اهداف این طرح تنها در صورت عزم ملی و مشارکت حداکثری دولت و کلیه دستگاههای حاکمیتی مقدور خواهد بود.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: این بحث از دهه 70 مطرح بوده و در دوره های مختلف توسط اعضای شورای اسلامی شهر تهران مورد توجه قرار گرفته است ولی از آنجایی که تجربه .

.

.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام عباسعلی مهدوی راد صبح امروز در حاشیه بازید نمایشگاه دهه وقف که در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان افتتاح شد، اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت 10 روز پذیرای علاقمندان به سنت حسنه وقف است.

وی در خصوص موضوعیت غرفه های این نمایشگاه تصریح کرد: غرفه بهره وری و بنیاد توسعه، سرمایه گذاری، فعالیت های عمرانی، فرهنگی، قرآنی، کودک و نوجوان .

.

.

جنگلی این شهرستان طی دو روز اخیر خبر داد.

منصور ممشلی اظهار داشت: طی دو روز گذشته چهار فقره آتش سوزی در مناطق جنگلی گالیکش به وقوع پیوست که از این تعداد سه فقره با همکاری نیروهای مردمی، دهیاران و شوراها روستایی و نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی این شهرستان خاموش شده و تنها یک مورد در حال اطفا است.

وی افزود: آتش سوزی های اخیر به دلیل بی احتیاطی چوپانان و طبیعت گردانی که برای .

.

.

شهرستان از سوی کارشناسان به واقفان جدید مشاوره می شود.

میرکو دریافت سند تک برگی به منظور جلوگیری از تصرف به موقوفات از سوی افراد سود جو را از دیگر فعالیت های این اداره ذکر کرد و گفت: در این باره نیز 32 مورد سند موقوفات با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک به نام موقوفه اخذ و همچنین230 فقره نقشه یو تی ام دریافت و برای 128 مورد از رقبات هم سند دریافت شد و برای 35 موقوفه دارای سند دفترچه ای .

.

.

.

.

.

.

این مسئول یادآور شد: با اطمینان می توان گفت مهاجرت خیزی در شهرستان خدابنده به صفر رسیده است و در حال حرکت به سمت مهاجرت پذیری هستیم.

در دهه 80 تا 90 شاهد افت شدید جمعیت روستایی بودیم و برخی از روستاها خالی از سکنه شده بودند ولی در 3 سال اخیر تعداد زیادی از روستاییان با توجه به تسهیلات، امکانات رفاهی و خدماتی و بهبود وضعیت راه های روستایی در خدابنده که به وجود آمده است به روستاهایشان .

.

.

های عمرانی هدف مند و بر اساس برنامه و اصول مهندسی پیش برود و لحظه ای برنامه ریزی نشود و آینده نگری و پیش بینی نیازهای این مراکز دینی صورت می گیرد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون با اشاره به همکاری مردم در ساختمان سازی و فعالیت های فرهنگی بقاع متبرکه گفت: امسال 4 مورد وقف برای فعالیت های عمرانی بقاع متبرکه این شهرستان صورت گرفته و مردم نیز همکاری خوبی در ارائه کمک های نقدی .

.

.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ رییس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد گفت : ا 4 موقوفه جدید در این شهرستان ز ثبت شده است.

حسین مقتدر افزود : اولین وقف جدید مربوط بهزمینی زراعی به مساحت ده هزار متر مربع (یکهکتار) است که آن را آقای قاسم کریمی با نیت تأمینهزینه هایتحصیلی دانشجوبان و دانش آموزان بی بضاعت و هرینه های قرآنی و فرهنگی ادارهاوقاف مهاباد وقف کرده است .

.

.

مکانیزاسیون وسیع و گسترده و به کارگیری انواع ماشین آلات و ادوات مکانیکی در انجام عملیات کشاورزی و گسترش زیرساخت های کشاورزی رشد و گسترش چشمگیری داشته است، به طوری که حجم تولید این بخش به طور مطلق در سه دهه اخیر بیش از 3 برابر افزایش یافته است.

در این راستا و با توجه به پیشرفت علم کشاورزی و صنایع غذایی در دنیا، قطعاً برای رقابت با دیگر کشورها و تحقق طرح اقتصاد مقاومتی، تلاش کردیم تا با .

.

.

تاکنون تعامل بوده است و تاکنون نیز در همین راستا عمل کرده ایم.

تعامل مجلس با دولت در تایید 3 وزیر پیشنهادی وی با اشاره به تعامل مجلس با 3 وزیر پیشنهادی دولت، گفت: جزیره نگری چه در سطح شهرستان و چه در سطح کلان هیچ کاری را به پیش نمی برد؛ کشور در حال حاضر به وحدت نیاز دارد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی تعداد جلسات برگزار شده در این شهرستان تاکنون را 205 جلسه .

.

.

خدمات و انجام درخواست آنها مورد تأکید و توجه جدی باشد و در این زمینه هماهنگی های لازم بین بنیاد، وزارتخانه های آموزشی و ستادهای شاهد دانشگاه ها به عمل آید.

سی امین سال طرح شاهد فرصت مناسبی برای ارزیابی دستگاه های عضو است محمد علی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد در ادامه سفر استانی به استان کردستان در جلسه مشترک ستاد اجرایی دانشگاه ها و ستاد اجرایی آموزش و پرورش شهرستان سقز که با حضور رؤسای .

.

.

عرصه دینی از جایگاه ویژه ای از برکات معنوی برخوردار هستند که عرصه وقف و احسان نیز از این قاعده الهی مستثنی نیست.

نمازی ادامه داد:به طور یقین برداشتن گام اول در زمینه وقف عمومی درآمدزا منجر به ثبت موقوفات بعدی در شهرستان می شود که آثار و برکات این سنت حسنه به اولین ها هم می رسد.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی از طوایف مختلف شهرستان خواست با تصمیم جمعی مورد یا .

.

.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ نجفی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری لرستان گفت:با هماهنگی به عمل آمده با اداره حفاظت محیط زیست و حمایت استان جهت اجرای پروژه کمربند حفاظتی در منطقه با ممانعت و جلوگیری فرد متصرف و متخلف اراضی ملی از اجرای طرح ممانعت شد که با تشکیل پرونده تخلف و معرفی به دستگاه قضایی طی صدور حکمی از سوی قاضی رئیس شعبه 101 دادگاه کیفری 2 شهرستان .

.

.

معدنی در جنوب کرمان توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان صادر شده که از این تعداد 6 جواز مربوط به فرآوری کرومیت است و همچنین یک کارخانه فرآوری کرومیت نیز به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ اهالی روستای همگین شهرستان دهاقان وقف شده است که نیت واقف آن تلاوت قرآن در صحن مقدس رضوی بوده است.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: قدیمی ترین موقوفه به ثبت رسیده در شهرستان شهرضا، موقوفه شیخ شاهنظر علیا است که به مساحت موقوفه حدود 400هزار مترمربع در تاریخ 1053هجری قمری به نیت صرف عمارات ضروری آستان امامزاده شاهرضا(ع)، خرج روشنائی آستان، خدمه ومؤذن آستان، صرف خارج شوندگان و وارد شوندگان .

.

.

به گزارش صاحب نیوز ، عضو هیئت امنای آستان امامزاده اسحاق(ع) شهر هرند در گفتگو با اصفهان شرق با تشکر از هیئات مذهبی و مردم عاشق اهل بیت در دوازدهمین سوگواره و همایش رضویون شهر هرند، گفت: همایش رضویون به نام امام رضا(ع) هر ساله در حسینیه بزرگ ایران برگزار می شود و اجرای منظم برنامه ها با حضور باشکوه هیئات مذهبی سطح شرق شهرستان اصفهان، جلوه ای خاص از ارادت مردم به اهل بیت(ع) را به اثبات رساند.

.

.

.

موضوعات قابل تاملی را در این جلسه عنوان کرد؛ طرح این مسئله که گنبد و گرگان تا قبل از استان شدن گلستان ، تفاوت چندانی با هم نداشتند ولی امروز می بینیم گرگان هر روز پیشرفت می کند اما گنبد درجا میزند که باید دید دلیل آن چیست؟! قرجه طیار از اینکه در هر جلسه ای مجبور می شود از مشکلات و کاستی ها بگوید اظهارا ناراحتی کرد و ادامه داد: براساس وظیفه سنگین و خطیر نمایندگی مردم مجبورم در هر ملاقات و .

.

.

کننده ندارد.

به گفته وی اولویت امتیاز برای کسب رتبه برتر به آثاری است که در سال جاری تولید شده باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان اظهار کرد: هنرمندان علاقه مند به شرکت در این جشنواره در سراسر کشور می توانند آثار خود را تا پایان بهمن به آدرس کردستان، سنندج، اداره کل اوقاف و امور خیریه ارسال کنند.

از هفتم تا شانزدهم آذر به عنوان دهه وقف نامگذاری شده است.

هم اکنون در استان کردستان بیش از یک هزار و 800 موقوفه با 19 هزار رقبه وجود دارد.

7348/6108 **خبرنگار: افسانه گلباغی/ **انتشار دهنده: امید بهمنی .

.

.

امنای مسجد ها، تشکیل انجمن یاوران وقف و راه اندازی مرکز مشاوره وقف را از دیگر کارهای این اداره در سال 95 اعلام کرد و برگزاری نشست خبری، محفل انس با قرآن، نشست با روحانیان و بازاریان و انجام تبلیغات محیطی را از جمله برنامه های این اداره در دهه وقف برشمرد .

رئیس اداره اوقاف سقز، کمک به نیازمندان و فقیران، یتیمان و افراد بی سرپرست، مسجد و مکان های مذهبی، دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت .

.

.

مصایبی در چهارمین همایش "وقف و رسانه؛ یاوران وقف" ضمن عرض تسلیت به خانواده های جانباختگان حادثه ی ریلی و همچنین تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول، اظهار کرد: ایام گرامی داشت وقف، از روز رحلت رسول اکرم(ص) شروع شده و به عنوان دهه مقرر شده است تا از روزهای ماه ربیع الاول نیز در این راستا استفاده کنیم.

وی با اشاره به تراکم کاری بسیار زیاد در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، ادامه .

.

.

.

.

.

.

نوری اظهار کرد:منطقه راز و جرگلان به عنوان پایلوت کشوری در بحث توسعه منطقه و شهرستان پایلوت تعاونی انتخاب شده است.

نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان و مانه وسملقان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست ضمن اعلام آمادگی در خصوص همکاری با شورا و اشاره به ایجاد وحدت رویه و تعامل در تصمیمات شورا ، خواستار جمع بندی و ارائه گزارش نظرات کارشناسی از سوی این شورا به ایشان به منظور پیشبرد اهداف وزارتخانه مذکور شد.

استان 936 هزار نفری در شمال شرق کشور واقع است.

6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی .

.

.

بودن با برنامه در زمینه افزایش تعداد مقالات ISI، علمی، پژوهشی، ثبت اختراع، شرکت های دانش بنیان، پتنت، مراکز رشد،دستگاه های فناوری و.

.

.

است که برای رسیدن به این هدف در حوزه های مختلف وظایف هر گروه، استاد و دانشکده مشخص است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با بیان اینکه معاونت برنامه ریزی این دانشگاه به عنوان ناظر برنامه و دبیرخانه هیأت امنا استان وظیفه راهبری برنامه 5ساله ششم را .

.

.

داشته اند و در حال حاضر مورد مصرف و کاربردی ندارند از دیگر اقدامات اداره اوقاف است تا درآمد حاصل از این موقوفات در موارد لازم صرف شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال جاری تا کنون 30 مورد وقف جدید در استان ثبت شده که نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است.

عزیزی همچنین گفت: نیت بیش از 40 درصد از موقوفات استان برای عزاداری حضرت امام حسین (ع) است.

27 صفرالمظفر با عنوان روز وقف و 7 تا 16 آذرماه امسال برابر با 27 صفر تا 6 ربیع الاول، به عنوان دهه وقف با شعار همه واقف باشیم نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ .

.

.

جمشید مربوط به دوره هخامنشیان و ثبت شده در میراث جهانی یونسکو و همچنین شهر فاروق در محدوده شهرستان مرودشت قرار دارند.

شهرستان مرودشت در 45 کیلومتری شمال شیراز واقع است.

دنیای سفر این نوشته را از ایرنا آورده است.

واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.

.

.

.

> نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این گفت و گو اظهار کرد: در حال حاضر عمده ترین کارهایی که در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکنون انجام شده لوایح و طرح هایی است که در دوره قبل مجلس انجام نشده است.

رضایی گفت: بیشترین وقت نمایندگان مجلس دهم را بررسی کارهای زمین مانده مجلس نهم گرفته است.

امسال از هفتم تا 16 آذرماه به عنوان دهه وقف نام گذاری شده است.

3002/ 2027 خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی .

.

.

بینایی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: اگر کودکان در سنین کم مورد پیشگیری و درمان قرار بگیرند از 50 درصد معلولیت ها جلوگیری می شود.

وی به تمدید مدت زمان طرح پیشگیری از تنبلی چشم اشاره کرد و گفت: این طرح تا پایان آبان ماه بود که به خاطر استقبال خانواده ها تا پایان آذرماه تمدید شد.

مسئول اجرایی طرح پیشگیری از تنبلی چشم قم افزود: طبق آمار اداره کل ثبت احوال، قم دارای 80 هزار کودک زیر 6 سال می باشد که امیدواریم همه زیر پوشش طرح پیشگیری از تنبلی چشم قرار گیرند.

8138/ 6133/ خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی .

.

.

به گزارش شهروند البرز، فاطمه اسکندری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه وقف، گفت: معتقدیم که هرچقدر بیشتر به دنبال کار فرهنگی در امامزاده ها و اماکن متبرکه باشیم می توانیم جوانان را به این اماکن جذب کرده و جامعه را به سمت دین و مذهب واعتقاد به امامزادگان هدایت کنیم.

وی افزود: در این راستا اگر تعامل بین اداره اوقاف و امور خیریه و مجموعه مدیریت شهری نباشد این مهم امکان پذیر .

.

.

اختلاف بین شهرداری و میراث فرهنگی آغاز وتا امروز ادامه داشته است.

پالیزگیرگفت: این مجموعه تاریخی متعلق به همه مردم است وباید شهرداری کمک کند تا مشکل بوجود آمده حل وفصل شود.

وی گفت: این کاروانسرا در پیشانی شهر قرار گرفته که امیدواریم بعد از یک دهه شاهد ساماندهی آن باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز از تفاهم به وجود آمده ابراز رضایت کرد و گفت: یکی از وظایف .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map