سئو مدیر سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو مدیر سایت در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مدیرسایت - پیشنهاد می کنیم این دوره رایگان تخصصی ۴ ساعته را ازدست ندهید در دوره آموزشی رایگان سئو (SEO) یا بهینه سازی سایت (Search Engine optimization) فرصتی فراهم شده تا این علم را به صورت تخصصی و رایگان از طریق ایمیل دریافت کنید.

تمامی دروس این دوره به صورت تصویری بوده و می توانید به خوبی با این علم آشنا شوید.

قبل از ثبت نام در دوره رایگان سئو فیلم زیر را مشاهده کنید:   برای ثبت نام در این دوره کافیست نام و ایمیل خودتان را در فرم زیر وارد کنید و از آموزشی های تخصصی این دوره لذت ببرید.

با شرکت در این دوره چه چیزهایی را دریافت می کنم؟ ۵ ویدئو آموزشی تخصصی سئو: ۱- کار با ابزار Google Keyword Planner + Google Trends ۲- بهینه سازی داخل سایت و تنظیمات سئو وردپرس ۳- آموزش کار با Google Search console ۴- فاکتور های کلیدی گوگل ۵- تکنیک های حرفه ای لینک سازی Linkbuilding به همراه ویدئو های آموزشی هفتگی در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی فقط کافیست ایمیل خودتان را وارد کنید و تمامی این ویدئو ها را در ایمیل خودتان داشته باشید.

چرا این دوره آموزشی سئو و بهینه سازی سایت رایگان است؟ این سوال بسیاری از افراد است که بسیاری از افراد پیش از این که در سایت ما عضو شوند می پرسند.

و البته برخی نیز تصور می کنند این دوره به این دلیل رایگان است که محتوای زیادی ندارد!!! اما باید بگوییم که این تصور کاملا اشتباه است.

مطالب ارائه شده در این دوره بیسار کاربردی هستند و شک نداریم که از مطالب آن شگفت زده می شوید.

اگر این دوره به صورت کارگاه حظوری برگذار می شود باید بابت شرکت در آن بیش از ۱۲۰ هزار تومان می پرداختید.

ولی دلیل ارائه رایگان این اطلاعات این است که شما با نحوه ارائه و کیفیت آموزش های ما آشنا شوید.

بناربر این می توانید بدون هیچ گونه نگرانی و ریسک در این دوره رایگان سئو شرکت کنید و از اطلاعات یک کلاس ۱۲۰ هزار تومان به صورت رایگان استفاده کنید.

    چرا بهینه سازی سایت مهم است؟ امروز تنها داشتن یک سایت کافی نیست مهم معرفی سایت و آوردن مخاطبین هدف به سایت است.

با استفاده از تکنیک های بهینه سازی سایت شما می توانید کلماتی که کاربران جستجو می کنند را بدست آورید و از همه مهمتر سایت خودتان را به رتبه های اول گوگل بیاورید و سیلی از مخاطبین و خریداران را وارد سایت خود کنید.

درباره مدرس این دوره : مدرس این دوره سئو علی نورهانی است که سوابق او به شرح زیر است: مدرس آکادمی تبلیغ نویسی مدیرسایت علی نورهانی است.

طراح دوره پیشرفته سئو گوگل نوردی برترین بهینه‌سازی ایران در سال ۲۰۱۲ از دیدگاه TOPSEO انگلستان نویسنده مقالات آنالیز و بهینه‌سازی سایت در روزنامه آسیا و هفته نامه دنیای نوین کسب‌وکار، ماهنامه کارآفرین ناب کارشناس بازاریابی اینترنتی در رادیو اقتصاد کارشناس بازاریابی اینترنتی برنامه نان‌ونمک شبکه بازار صدا و سیما کارشناس بازاریابی اینترنتی در شبکه ۳ سیما سخنران اولین همایش بازاریابی اینترنتی برگزار کننده دوره‌های آموزشی و کارگاه های آموزشی در زمینه بازاریابی اینترنتی نویسنده ۳ کتاب الکترونیکی در زمینه بهینه‌سازی و بازاریابی اینترنتی.

مدرس دوره تحلیل سایت در دانشگاه علم و فرهنگ مشاور و بهینه ساز بیش از ۳۴۰ وب سایت فروشگاهی، شرکتی و خبری بنیان گذار علم تبدیل بازدید کننده سایت به مشتری در ایران مدیر و موسس کلوپ سئو مدیرسایت با بیش از ۲۰۰ عضو حرفه ای و … گفتگوی علی نورهانی با مهدی سروری مجری برنامه بروز در شبکه ۳ سیما پیشنهاد می کنم این فرصت را از دست ندهید و همین الان در این دوره آموزشی بی نظیر شرکت کنید:     موفق باشید آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم شش  +  8  =  ما در مدیرسایت به شما کمک می کنیم بتوانید مخاطبین هدف را جذب کنید و آن ها را به مشتری تبدیل کنید.

ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 09121442355 سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید یک  ×  سه  =  بازیابی پسورد پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد هشت  −   =  2

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map