طراحی اپلیکیشن در اردن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در اردن در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. یکی از ایده های جدیدی که در کشور عزیزمان ایران به شدت رو به رشد است و بیتشر توسط جوانان انجام میگردد آن است که به صورت گروه تیم هایی رو تشکیل میدهند و با داشتن یک ایده بدنبال یک تیم برنامه نویسی میگردند تا آن را برایشان پیاده سازی کند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در راستای پیاده سازی و طراحی وب اپلیکیشن های اندرویدی و iOS است که میتواند در این امر به عنوان یک تیم قابل اتکا در کنار شما قرار گیرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایراکد ارائه راهکارهای خلاقانه جهت هوشمند سازی و مدیریت کسب و کار طراحی اپلیکیشن های حرفه ای موبایل، قدمی بزرگ به سوی پیشرفت با گسترش روزافزون دستگاه های موبایل، نیاز به طراحی اپلیکیشن های موبایل افزایش یافت.

از این رو طراحی اپلیکیشن موبایل و توسعه اپلیکیشن موبایل برای کسانی که به فکر راه اندازی و یا توسعه کسب و کارشان هستند در اولویت قرار گرفت.

داشتن اپلیکیشن موبایل با هدف دستیابی به بیشترین جامعه مخاطب می تواند بازاریابی گسترده تر، تبلیغ و فروش بیشتر و در نهایت رشد و توسعه کسب و کار را نتیجه دهد.

شما نیز می توانید برای توسعه کسب و کارتان، سفارش های طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل، طراحی اپلیکیشن اختصاصی موبایل و توسعه اپلیکیشن موبایل خود را به تیم حرفه ای طراحی، ساخت و توسعه اپلیکیشن موبایل شرکت ایراکد بسپارید.

اپلیکیشن موبایل خود را براساس استاندارد های روز دنیا و با طراحی زیبا، منعطف و کاربر پسند همراه با کدنویسی اصولی و بهینه تهیه کنید و از خدمات مشاوره و پشتیبانی ما نیز بهره مند شوید.

اپلیکیشن ها می توانند نقش موثری در افزایش فروش و رونق کسب وکارتان شوند ، اگر به دنبال پیشرفت در کسب و کار خود هستید می توانید اپلیکیشن اختصاصی کسب و کار خود را داشته باشید .

برای مشاوره رایگان از کارشناسان ایراکد و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 4737 481 0912 تماس بگیرید.

تجربه کاربری خوب امنیت بالا زیرساخت مناسب بروزرسانی به موقع خرید و فروش آنلاین باشگاه مشتریان ارسال نوتیفیکیشن نقشه و مسیریابی انتشار در مارکت ها ثبت نظر و امتیاز چت آنلاین و تماس توجه به نیاز مشتری توسعه ی برنامه های تلفن همراه سفارشی به طور خاص برای کسب و کار شما ارسال اعلان و نوتیفیکیشن به کاربران ومشتریان طراحی اپلیکیشن مطابق با نیاز مشتری و مناسب برای کاربران و رابط کاربری جذاب و زیبا تمامی مشتریان طراحی اپلیکیشن ایراکد از خدمات پشتیبانی 3 ماهه رایگان برخوردار هستند طراحی اپلیکیشن غیر نیتیو باتکنولوژی های ری اکت نیتیو ، pwa و اپ ساز طراحی اپلیکیشن نیتیو با زبان های برنامه نویسی کاتلین ، جاوا ، سوئیفت طراحی اپلیکیشن با امنیت بالا با استفاده از متودها و تکنولوژی های برتر رابط کاربری اپلیکیشن شامل ui و ux اپلیکیشن می شود .

که با رعایت این دو اصول ، اپلیکیشن شما ظاهری زیبا و کاربرپرسند را خواهد داشت و به نحوی که منجر به رضایت کاربران و ماندگاری آنها می شود.

برای توسعه ی اپلیکیشن های موبایل از تکنولوژی ها ، متود ها و زبان های برنامه نویسی متعددی می توان استفاده کرد.

هر کدام از این تکنولوژی و زبان ها مزایا و معایب خود را دارند بنابراین نمی توان یک روش را به عنوان بهترین روش طراحی اپلیکیشن برای تمامی پروژه ها مطرح کرد و بهتر این است که مناسب با هزینه و بودجه ، مدت زمان و سطح پروژه بهترین مسیر برای طراحی اپلیکیشن انتخاب شود.

زبان برنامه نویسی کاتلین که چند سالی از معرفی آن می گذرد یکی از زبان های برنامه نویسی اپلیکیشن به صورت نیتیو است .

گوگل اکنون کاتلین را به عنوان زبان رسمی طراحی اپلیکیشن های اندرویدی معرفی کرده است.

اپلیکیشن های نوشته شده به زبان کاتلین از سرعت و کارایی بالایی برخوردار هستند.

زبان برنامه نویسی جاوا یکی از قدیمی ترین و قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی دنیاست.

در ابتدا که اندروید معرفی شد از این زبان برای طراحی و ساخت اپلیکیشن های اندرویدی استفاده شد و سال ها اپلیکیشن های موبایل با زبان جاوا توسعه داده شده اند.

جاوا همچنان یکی از بهترین زبان ها برای توسعه اپلیکیشن های اندرویدی است.

فلاتر ابزار جدیدی که گوگل برای توسعه اپلیکیشن های موبایل اندروید و ios معرفی کرده است .

مهم ترین مزیت آن سادگی نسبت به توسعه با زبان های کاتلین و جاوا و توسعه همزمان اپلیکیشن برای اندروید و ios است.

اپلیکیشن های فلاتر با زبان برنامه نویسی دارت توسعه داده می شوند.

سوئیفت زبان برنامه نویسی نیتیو برای توسعه اپلیکیشن های ios می باشد.

برای توسعه اپلیکیشن های ios می توان از زبان برنامه نویسی سی نیز استفاده کرد اما سوئیفت زبان برنامه نوسی جدیدتری است وتوسعه اپلیکیشن های ios با آن راحت تر شده و طرفداران بیشتری دارد.

اپلیکیشن ساز ها راحت ترین مسیر را برای توسعه اپلیکیشن فراهم می کنند به طوری که بدون نیاز به دانش برنامه نویسی هر فردی می تواند اپلیکیشن خود را توسعه دهد.

اپلیکیشنهای اپ ساز نسبت به اپلیکیشن های نیتیو کارایی و سرعت پایین تری دارند و مهم ترین مزیت آنها هزینه و زمان طراحی اپلیکیشن است که با کم ترین زمان و هزینه طراحی اپلیکیشن را برای افراد میسر می کند.

از این روش برای ساخت اپلیکیشن های تحت وب استفاده می‌شود.

این اپلیکیشن‌ها همانند صفحات عادی وب هستند اما قابلیت‌های مثل کارکردن به صورت آفلاین، پوش‌نوتیفیکیشن و دسترسی به سخت‌افزار دستگاه که تنها در اپلیکیشن‌های نیتیو مشاهده می‌شوند، دارند.

اپلیکیشن‌های PWA هنوز جدید هستند و پشتیبانی چندانی ندارند.

سامانه ای هوشمند برای تعمیر خودرو, طراحی و پیاده سازی توسط دپارتمان طراحی اپلیکیشن ایراکد است که پل ارتباطی میان راننده و تعمیرگاه را ارائه میدهد.

ویژگی های اپلیکیشن سامانه ای هوشمند برای پیدا کردن مسیر, طراحی و پیاده سازی توسط دپارتمان طراحی اپلیکیشن ایراکد است که باعث آسان پیدا شدن مسیر خود میباشد.

ویژگی های اپلیکیشن سامانه ای هوشمند برای ارائه خدمات اطلاع رسانی, طراحی و پیاده سازی توسط دپارتمان طراحی اپلیکیشن ایراکد است که باعث دسترسی راحت میشود.

ویژگی های اپلیکیشن پس از طراحی وب سایت ، برای طراحی اپلیکیشن خود به برنامه نویسی اندروید و آیفون نیاز خواهید داشت.

شما همچنین می توانید با استفاده از سایت های توسعه برنامه های اندروید و آیفون به هدف طراحی برنامه خود در حالی که هزینه کمتری صرف می کنید ، برسید.

اندروید پلتفرمی بسیار پر کاربرد در جوامع مختلف است.

در طراحی اپلیکیشن اندروید، باید به رابط کاربری خوب و سرعت مناسب توجه شود.

استفاده از سبک های جدید در طراحی اپلیکیشن علاوه بر ارتقای کاربر پسند بودن، در بهبود تجربه کاربری آن نیز نقش خواهد داشت.

همچنین استفاده از سبک های جدید و خلاقیت در طراحی، سبب ایجاد تفاوت، فراهم آوردن محیط کاربری بهتر و کاهش حجم اپلیکیشن خواهد شد.

کاربرد آسان و همینطور حفظ امنیت کاربران از جمله مواردی است که می بایست هنگام طراحی اپلیکیشن همواره در نظر داشته باشید.

پس از طراحی این اپلیکیشن، باید با انتشار آن در مارکت های اپلیکیشن از جمله بازار یا گوگل پلی، امکان دسترسی مناسبی را برای کاربران خود فراهم آورید.

جاوا، سویفت و سی زبان های برنامه نویسی رایج در طراحی اپلیکیشن  هستند.

که برای نسخه های مختلف اپلیکیشن های متفاوت کاربرد دارند.

همچنین جهت ارائه نسخه های متفاوت اپلیکیشن در مدت زمانی کوتاه، می توان از وب اپلیکیشن ها استفاده کرد.

در این قسمت، به شرح ویژگی های اصلی که باید در نظر گرفته شود می پردازیم: کسانی که می خواهند با موفقیت اقدام کنند ، ابتدا باید فرصتی برای برنامه ریزی ، بحث و تحقیق ایجاد کنند.

زیرا تنها بودن یک استراتژی موثر برای موفقیت نیست! پس از طراحی اپلیکیشن و انتشار آن، همواره قابل توسعه بخشیدن است.

برای ارائه بهترین اپلیکیشن باید با توسعه بخشیدن و بررسی بازخورد مشتریان خود، تمام خطاها و مشکلات مربوط به برنامه را مرتفع و همچنین بهترین امکانات و نحوه دسترسی را برای کاربران فراهم آورید.

برنامه Google Analytics جهت بررسی رفتار کاربران و بازخورد مشتریان علاوه بر سایت برای اپلیکیشن نیز برای شما موثر خواهد بود.

مسائل امنیتی یکی از چالش های مهم توسعه دهندگان اپلیکیشن های کاربردی است.

عدم توجه به رعایت تدابیر امنیتی مناسب در طراحی اپلیکیشن امکان سو استفاده و دستکاری اطلاعات توسط بدافزارها و هکرها را بالا می برد.

در صورت بروز این اتفاق ناخوشایند نهایتا یک تجربه کاربری بد برای مشتریان رقم خواهد زد.

رعایت استانداردها و راهکارهای امنیتی همواره جز دغدغه های ما در طراحی و توسعه اپلیکیشن های کاربردی بوده است.

تیم برنامه نویسان ما با استفاده از تکنولوژی cross-platform امکان طراحی اپلیکیشن را در دو نسخه اندروید و ios با کمترین هزینه مالی و زمانی برای مشتریان فراهم کرده اند.

در ابتدا با توجه به نیاز کسب و کار شما بهترین گزینه از نظر کارایی و هزینه بررسی می گردد و سپس با توجه به خواست و بودجه مشتری اپلیکیشن پیاده سازی می شود.

در صورت وجود وب سایت این مسئله بسیار مهم است که به روز رسانی و تغییرات در هر دو پلتفرم به صورت همزمان انجام گیرد.

ما امکان ارتباط وب سایت را در طراحی اپلیکیشن در نظر گرفته ایم.

با استفاده از یک پنل مدیریت می توانید هر تغییرات و به روز رسانی هایی که انجام می دهید در وب سایت و اپلیکیشن خود به صورت همزمان داشته باشید.

اگر ایده ای در ذهن دارید تیم تخصصی ایراکد با انجام مشاوره رایگان و با استفاده از تکنولوژی های روز, رویای شما را به واقعیت تبدیل میکند.

4737 481 0912 زیرا ایراکد سابقه چندین ساله دارد و تجربه و موفقیت در پروژه های اپلیکیشنی باعث میشود که شما عزیزان پروژه های خود را به ایراکد بسپارید.

به این صورت که شما عزیزان مبلغی را به عنوان پیش پرداخت, پرداخت میکنید و مابقی آن را بعد از اتمام پروژه.

شامل تماس با ما, پشتیبانی 24 ساعته, رفع مشکلات به صورت آنلاین و … شما عزیزان میتوانید تا 7 روز بعد از تحویل پروژه از خدمات پشتیبانی استفاده کنید.

بله, برای اینکه کسب و کار شما عزیزان پیشرفت کند ما این اپلیکیشن را در فروشگاه های موبایل هم قرار می دهیم تا هم شما و هم کاربران و مشتریان شما از آن استفاده بکنند.

بله شما میتوانید بعد از وارد کردن اطلاعات خود در اپلیکیشن به عنوان مدیر در بخش دسترسی میتوانید به کاربران خود نوتیفیکیشن ارسال کنید.

بله شما هم میتوانید در اپلیکیشن خود تبلیغات ی را نشان دهید.

برای ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن فرم مقابل را کامل کنید تا کارشناسان ایراکد درخواست شما بررسی کرده و با شما تماس بگیرند .

اگر ایده ای در ذهن دارید تیم تخصصی ایراکد با انجام مشاوره رایگان و با استفاده از تکنولوژی های روز, رویای شما را به واقعیت تبدیل میکند.

4737 481 0912

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map