طراحی اپلیکیشن در ازه‌کند انگوت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در ازه‌کند انگوت در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی وب اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن اندروید و iOS کسب وکار اینترنتی شما را دگرگون میکند و باعث افزایش مشتریان شما و بالطبع افزایش فروش شما خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن iOS و اندروید میباشد که قابلیت تولید و توسعه نرم افزار های توزیع شده مانند اسنپ، علی بابا، اکالا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پیاده سازی بانک در دیتا ماینینگ ( Data Mining ) طراحی و راه اندازی نرم افزار های کاربردی Software Design تجزیه و تحلیل سیستم ها Computer Systems Analysis تج.

.

.

مجموعه دنیای نو با بکارگیری کادری مجرب آماده ارائه ساخت و مجری صفحات وب ، برنامه نویسی تخصصی ، بهینه سازی موتور جستجو ، ثبت دامنه ، هاست ، مالتی مدیا ، بازار.

.

.

انجام پروژه برنامه نویسی دپارتمان کامپیوتر و فناوری اطلاعات گروه مهندسی لعل فام آمادگی دارد تا در زمینه انجام پروژه های برنامه نویسی، انجام رشته کامپیوترگرای.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map