طراحی اپلیکیشن در اسمولنسک روسیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در اسمولنسک روسیه در صدر بازارتان قدم بزنید. طراحی وب اپلیکیشن یعنی گرد آوردن مشتریانتان در ویترین الکترونیکی تان که دارای محصولات و خدمات به همراه ریز جزئیات است . شما از طریق وب اپلیکیشن نه تنها در خدمت رسانی سریع تر و بهینه تر میشود بلکه در تمام روز و هفته به صورت آنلاین در دسترس هستید و کاربران شما میتوانند با وب اپلیکیشن شما به صورت تمام وقت کار کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تابستان پیش رو ، بسیاری از گردشگران و علاقه مندان به فوتبال به روسیه می روند تا علاوه بر تماشای زیبایی های این کشور به تشویق و حمایت تیم فوتبال خود در مسابقات جام جهانی روسیه 2018 بپردازند.

این مسابقات در 11 شهر مختلف روسیه برگزار می شود و بدون شک شهرهای این کشور وسیع بیش از پیش شلوغ  و پرتردد می گردد.

شما نیز می توانید بدون دردسر و با کمک این اپلیکیشن ها به راحتی به روسیه سفر کرده و از تماشای مسابقات و همچنین جاذبه های گردشگری شهرهای روسیه لذت ببرید.

Yandex.

Taxi Yandex Taxi یک تاکسی یاب اینترنتی است که در روسیه کار می کند.

این اپلیکیشن می تواند به شما کمک کند بدون دردسر تاکسی بگیرید و با سرعت بالاتر و هزینه معقول تر به مقصدتان برسید.

دانلود به روی iOS - دانلود یاندکس تاکسی به روی اندروید نمونه های دیگر تاکسی یاب اینترنتی که می توانید در روسیه از آنها استفاده کنید Taxify و Uber است.

دانلود تاکسی فای به روی iOS – دانلود تاکسی فای به روی اندروید دانلود اوبر به روی iOS – دانلود اوبر به روی اندروید WiFi Map اگر در کشور دیگری باشید و جایی نیاز سریع به اینترنت WiFi پیدا کردید ، این اپلیکیشن می تواند همانند یک شبکه اجتماعی عمل کند و کاربران دیگر در چنین شرایطی به کمک شما می شتابند و پسورد اینترنت یا نکات و شگردهایی برای اتصال به آن را به شما می گویند.

این اپلیکیشن آفلاین کار می کند و به شما نزدیک ترین اتصال Wi-Fi یا هات اسپات را نشان می دهد.

دانلود اپلیکیشن به روی iOS – دانلود اپلیکیشن به روی اندروید Yandex.

Metro این اپلیکیشن به گردشگران شهرهای مسکو و سن پترزبورگ کمک می کند راحت تر بتوانند با مترو تردد کنند.

یاندکس مترو در حال حاضر نقشه متروی دو شهر اصلی روسیه را دارد اما می توانید برای مقاصد دیگری همچون استانبول ترکیه یا کی یف اوکراین نیز از همین اپلیکیشن استفاده کنید.

فقط کافیست مبدا و مقصد خود را مشخص کنید.

برای مشخص کردن مبدا و مقصد باید نام ایستگاهها را بدانید که با نگاه به روی نقشه ی موجود در اپلیکیشن آن را خواهید یافت.

این اپلیکیشن به شما می گوید چطور به مقصد برسید و چقدر در راه خواهید ماند.

دانلود اپلیکیشن یاندکس مترو به روی iOS – دانلود اپلیکیشن یاندکس مترو به روی اندروید Maps.

Me مپس می نیز از جمله اپلیکیشن هاییست که در بسیاری از کشورها و سفرها به شما کمک خواهد کرد.

این اپلیکیشن نقشه آفلاین هر جایی که هستید را دانلود می کند و بدون نیاز به اینترنت می توانید از نقشه استفاده کرده و موقعیت خود را روی نقشه پیدا کنید.

دانلود اپلیکیشن مپس می به روی iOS – دانلود اپلیکیشن مپس می به روی اندروید RussianPhrasebook روسیه از جمله کشورهاییست که اغلب مردمانش علاقه دارند تا به زبان خودشان صحبت کنند.

اپلیکیشن RussianPhrasebook در چنین مواقعی به شما کمک می کند بتوانید چند جمله کاربردی به زبان روسی یاد بگیرید و در مواقع ضروری بتوانید با مردمان مقصدتان ارتباط بگیرید این برای آنها نیز بیشتر خوشایند خواهد بود.

این اپلیکشن جملات و اصطلاحات ضروری را بدون اینکه نیاز به اینترنت داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد.

دانلود اپلیکیشن به روی iOS – دانلود اپلیکیشن به روی اندروید TopTripTip اگر می خواهید اطلاعات کامل تر و دقیق تری درباره هر یک از جاذبه های گردشگری ، پارک ها و مناطق مختلف روسیه بدانید اپلیکیشن TopTripTip می تواند راهنمای خوبی برایتان باشد.

این اپلیکیشن به زبان انگلیسی است و به صورت آفلاین کار می کند اما شما پیش از استفاده از آن باید راهنمای مربوط به جایی که می خواهید بروید را دانلود کنید تا بتوانید بدون نیاز به اینترنت زمانی که به مقصد رسیدید اطلاعات آن را مطالعه کرده و تصاویرش را ببینید.

دانلود اپلیکیشن به روی iOS – دانلود اپلیکیشن به روی اندروید XE Currency اگر اهل سفر هستید بدون شک این اپلیکیشن را تا به حال روی گوشی خود نصب کرده اید.

اپلیکیشنی که به صورت آفلاین عمل کرده و به شما در فهمیدن قیمت ها به واحد پولی خودتان کمکتان می کند.

برای مثال زمانی که به خرید می روید می توانید قیمت ها را از روبل به دلار یا یورو برگردانید و هزینه هایتان را دقیق تر تخمین بزنید.

دانلود اپلیکیشن به روی iOS – دانلود اپلیکیشن به روی اندروید Discover Moscow Discover Moscow اپلیکیشن رسمی شهر مسکو است که به کاربران اطلاعات دقیق و به روزی درباره مسیرها ،جاذبه ها و سایر موارد می دهد.

دانلود اپلیکیشن دیسکاور مسکو به روی iOS – دانلود اپلیکیشن دیسکاور مسکو به روی اندروید   منبع : theculturetrip این استخرهای تماشایی و بسیار دیدنی دارای مناظر حماسی، طراحی‌های بی‌نظیر و ویژگی‌هایی از این قبیل هستند.

این هتل‌ها امکاناتی رویایی از قبیل استخرهای آبگرم، رستوران‌های پنج ستاره و سالن‌های.

.

.

استان ماندران علاوه بر جاذبه های طبیعی خود که اکثر گردشگران را به خود جذب می کند دارای جاذبه های دیگری نیز می باشد که بسیار مهم مورد توجه خواهد.

.

.

اگر زندگی این روزهای جوانان تغییر کرده اما هنوز زورخانه‌ها کارکرد سابق خود را از دست نداده‌اند.

زورخانه هژبر که یکی از قدیمی‌ترین زورخانه‌های ایران و شهر تهران محسوب می‌شود،.

.

.

وزارت خارجه ارمنستان روز دوشنبه اعلام کرد تعلیق موقت سفر بدون روادید میان ارمنستان و ایران در ۳۱ مه (۱۱ خرداد) به پایان رسید.

  به گزارش رادیو ارمنستان، هم اکنون شهروندان.

.

.

برای بعضی از افراد و سلیقه‌ها تفریح و آرامش از طریق ریلکس کردن و آرامش محیطی بدست می‌آید و برای بعضی دیگر نیز رو به رو شدن و حل یک.

.

.

هنرمندی ژاپنی به نام آیومی شیباتا هنر کاغذی ژاپن را برای ایجاد مجسمه‌های لایه‌ای و سه‌بعدی به کار می‌گیرد.

او با استفاده از ده‌ها (‏ گاهی اوقات بیش از ۱۰۰).

.

.

× در حال پاسخ به: اولین نفری که نظر می دهد شما باشید تور استانبول 5 دی 99 پگاسوس قیمت از: 6,495,000 تومان تور کیش دی 99 زاگرس قیمت از: 1,050,000 تومان تور استانبول دی 99 پگاسوس قیمت از: 8,340,000 تومان تور کیش دی 99 تابان ایر قیمت از: 1,105,000 تومان 10 درختی که بلندترین در جهان هستند! بهشتی کوچک در پایتخت؛ باغ ایرانی آرام‌ترین و کندترین حیوانات دنیا قتل وحشیانه 1 قلاده شیرِ ماده توسط 100 راس بوفالو در آفریقا سفر به چین: گذر از دروازه ی بهشت (سفرنامه چین) اینجا بارسلون، شهری برای همه (سفرنامه بارسلون) اروپا با طعم ساقه طلایی (سفرنامه اروپا) سفر به شهر اَبَدی، رُم اویمیاکن، زندگی در سردترین روستای جهان! لست سکند کافه های دوبعدی، نوشیدن قهوه در فضایی عجیب! لست سکند کار در 47- درجه، بازار محلی در سردترین شهر جهان! لست سکند دارگاواس، شهر اجساد ! لست سکند در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1399-1389

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map