طراحی اپلیکیشن در انقلاب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در انقلاب شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی اپلکیشن به کمک برنامه نویسی سی شارپ یکی از حرفه هایی است که در ایران و خارج از ایران به صورت تخصصی به آن پرداخته می شود.

اپلیکیشن ها این روزها نقش اساسی در زندگی ما دارند و به کمک آن ها می توانیم اکثر کارهای روزمره خود را انجام دهیم و با این کار می توانیم در زمان و هزینه ها صرفه جویی کنیم.

در گذشته که هنوز علم پیشرفت چندانی نکرده بود، کارهای روزمره خود را به صورت حضوری و با صرف زمان زیادی انجام می دادیم.

برای مثال برای پرداخت کردن قبوض، مجبور به مراجعه به بانک بودیم و در یک صف طولانی منتظر نوبت خود می شدیم که همین موضوع زمان زیادی را از ما می گرفت.

اما این روزها با ظهور اپلیکیشن های مختلف و کاربردی می توان بدون دردسر و معطلی و در کمترین زمان کارهای خود را انجام دهیم و حتی می توانیم وقت های خالی خود را با اپلیکیشن های سرگرم کننده بگذارنیم.

اپلیکیشن ها در دسته های متفاوتی مانند خدماتی، فروشگاهی، سرگرمی و … عرضه می شود که هر کدام از آن ها بر روی هر تلفن همراه هوشمندی نصب شده است.

اپلیکیشن ها به کمک زبان های برنامه نویسی طراحی و توسعه داده می شوند و یکی از زبان های برنامه نویسی که برای طراحی اپلیکیشن به کار می رود، برنامه نویسی سی شارپ می باشد.

برنامه نویسی سی شارپ از خانواده زبان برنامه نویسی C می باشد و یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی به دلیل سادگی و کاربردی بودن آن در بین برنامه نویسان محسوب می شود.

سی شارپ یک زبان برنامه نویسی همه منظوره و شیء گرا می باشد که و عرضه شده توسط شرکت مایکروسافت است که در سال های اخیر پیشرفت قابل چشم گیری داشته است.

این زبان برنامه نویسی در قبل بسیاری از اپلیکیشن هایی که توسط دات نت طراحی شده اند، قرار داد.

یکی از مزیت هایی که زبان برنامه نویسی سی شارپ دارد این است که اگر فردی به زبان برنامه نویسی جاوا یا C تسلط داشته باشد، یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ برای آن آسان تر خواهد بود.

درباره خصوصیات زبان برنامه نویسی سی شارپ بیشتر بخوانید! خوشبختانه زبان برنامه نوسی سی شارپ در ایران به خوبی جا افتاده است و در چند رشته دانشگاهی به عنوان یک درس تئوری عملی به دانشجویان آموزش داده می شود.

در کنار آن، موسسات آموزشی مانند مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ را به صورت کاربردی با بروزترین سیستم های آموزشی برای علاقمندان برگزار می کند.

اگر علاقمند به طراحی اپلیکیشن می باشید، ما به شما برنامه نویسی سی شارپ را پیشنهاد می کنیم.

زبان برنامه نویسی سی شارپ یک زبان سطح بالا محسوب می شود و می توان به خوبی دستورات و کدنویسی آن را یاد گرفت.

در کنار برنامه نویسی سی شارپ اگر به ASP.

NET هم مسلط باشید، دیگر نیازی به نگرانی بابت پیدا کردن شغل ندارید و در ایران شرکت های زیادی به دنبال برنامه نویس سی شارپ و ASP.

NET می باشند.

زبان برنامه نویسی سی شارپ هر ساله نسخه جدیدی از خود رونمایی می کند و این به معنی پیشرفت سالانه این زبان می باشد.

شما هم می توانید هر ساله دانش خود را به کمک این حرفه افزایش دهید و تجربه های بسیاری کسب کنید.

شما هم می توانید در زمینه طراحی اپلیکیشن به کمک برنامه نویسی سی شارپ فعالیت کنید و بازار کار طراحی اپلیکیشن در ایران بسیار خوب می باشد و می توانید صورت استخدامی و آزاد در این زمینه مشغول به کار شوید.

برای این که به یک برنامه نویس موفق تبدیل شوید، باید از هر راهی برای کسب تجربه و دانش استفاده کنید.

دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب این امکان را به شما می دهد که این تخصص را در بهترین مکان آموزشی زیر نظر برترین اساتید یاد بگیرید.

جهت شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

در پایان دوره، به هنرجویانی که با موفقیت این دوره را پشت سر گذاشته اند یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به آن ها ارائه می شود.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از دیگر مطالب سایت بازدید نمایید و یا می توانید از کارشناسان این مجموعه مشاوره بگیرید.

درباره فریم ورک های برنامه نویسی پایتون بیشتر بخوانید! نت پرداز says: نمایندگی هاست لینوکس says: کارشناس says: خیابان آزادی بین خیابان دکتر قریب و اسکندری شمالی روبروی پارک اوستا پلاک 145 ایمیل: [email protected] وبسایت: مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تلفن: 09121442355 – 09121442355 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجتمع فنی تهران (نمایندگی انقلاب) می باشد.

سئو سایت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map