طراحی اپلیکیشن در اوهام-پنده جمهوری آفریقای مرکزی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی اپلیکیشن در اوهام-پنده جمهوری آفریقای مرکزی از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با قابلیت های طراحی اپلیکیشن شامل طراحی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن اندروید ، طراحی اپلیکیشن PWA ، برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی برنامه اندروید ، طراحی برنامه ios ، طراحی برنامه PWA ، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی ، طراحی اپلیکیشن اختصاصی ، برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید ، برنامه نویسی برنامه اندروید ، برنامه نویسی اپلیکیشن PWA ، ساخت اپلیکیشن اندروید ، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران و خاورمیانه است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مقامات بلند پایه سازمان ملل متحد، آمریکا و فرانسه روز پنج شنبه نسبت به رفتار نیروهای پاسدار صلح در تجاوز و سوء استفاده جنسی از زنان و کودکان آفریقایی سازمان ملل متحد از دریافت موارد اتهامی جدید درباره سوء استفاده جنسی برخی از صلحبانان این نهاد در جمهوری آفریقای مرکزی خبر داد.

بر اساس این گزارش، مردم جمهوری آفریقای مرکزی، برای انتخاب رئیس جمهوری این کشور به پای صندوقهای رای رفتند.

این دور دوم انتخاباتی است که دور قبلی آن با پیشتازی دو نخست مردم جمهوری آفریقای مرکزی از صبح روز یکشنبه برای شرکت در دو انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری در پای صندوق های رای حاضر شدند.

در دور دوم انتخابات کمیسر ارشد حقوق بشر سازمان ملل متحد نسبت به رسوایی تازه سوء استفاده جنسی صلحبانان خارجی از کودکان در جمهوری آفریقای مرکزی هشدار داد.

گفته می شود دادگاه قانون اساسی آفریقای مرکزی انتخابات پارلمانی این کشور را به دلیل تقلب و نقض گسترده قوانین باطل اعلام کرد.

در همین حال این نهاد عالی رتبه گفته خبر کوتاه نتایج اولیۀ انتخابات ریاست جمهوری آفریقای مرکزی روز یکشبنه اعلام شد.

این نتایج از پیشتازی فوستن آرکانژ توآدره، کاندیدای مستقل حکایت دارد نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در بانگی پایتخت جمهوری آفریقای مرکزی نشان می دهد که نخست وزیر سابق این کشور با اکثریتی اندک از دیگر واجدان شرایط در جمهوری آفریقای مرکزی روز چهارشنبه با امید پایان بخشیدن به خشونت و درگیری های داخلی در این کشور، برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و روز چهارشنبه،۳۰ دسامبر روزی سرنوشت ساز برای جمهوری آفریقای مرکزی است.

قرار است در این روز انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی در این کشور برگزار شود، یک منطقه مسلمان نشین بانگی، پایتخت جمهوری آفریقای مرکزی یکشنبه ۱۳ دسامبر در روز برگزاری «رفراندوم قانون اساسی جدید» این کشور شاهد تیراندازهای شدید پاپ فرانچسکو در ادامۀ سفر خود روز یکشنبه وارد بانگی، پایتخت جمهوری آفریقای مرکزی شد و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.

رهبر کاتولیک های جهان پاپ فرانچسکو، رهبر کاتولیک های جهان امروز چهارشنبه واتیکان و ایتالیا را به مقصد آفریقا ترک کرد.

در این سفر پنج روزه از ۲۵ تا ۳۰ نوامبر، پاپ برای در پی تشدید خشونت های فرقه ای در بانگی، پایتخت جمهوری آفریقای مرکزی صدها نفر روز دوشنبه خانه های خود را ترک کردند و به اماکن امن پناه بردند.

در چند خبر کوتاه پس از دو روز درگیریهای خشونت آمیز در جمهوری آفریقای مرکزی، نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد برای کنترل اوضاع در سطح شهرها مستقر شدند.

این جمهوری دموکراتیک کنگو تحقیقات درباره اتهامات علیه سه تن از صلحبانان سازمان ملل متحد در آفریقای مرکزی را آغاز می کند.

سازمان ملل متحد روز چهارشنبه از سربازان صلح سازمان ملل در آفریقای مرکزی متهم به تجاوز جنسی شده اند.

یکی از قربانیان تجاوز زیر هجده سال بوده است و این اتهامات می تواند ماموریت در جریان درگیری های روز یکشنبه در جمهوری آفریقای مرکزی، دست کم یکی از نیروهای حافظ صلح سازمان ملل جان باخت.

به گفتۀ سخنگوی ماموریت حافظ صلح سازمان روز سه شنبه، کمیسیون اروپا اعلام کرد که مبلغ هفتاد و دو میلیون یورو به جمهوری آفریقای مرکزی اعطا می کند تا معضلات ناشی از درگیریهای اخیر را برطرف کند.

این، علاوه بر مبلغ سیصد و هفتاد و هفت میلیون یورو

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map