طراحی اپلیکیشن در اگنبی ساحل عاج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی اپلیکیشن در اگنبی ساحل عاج از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با قابلیت های طراحی اپلیکیشن شامل طراحی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن اندروید ، طراحی اپلیکیشن PWA ، برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی برنامه اندروید ، طراحی برنامه ios ، طراحی برنامه PWA ، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی ، طراحی اپلیکیشن اختصاصی ، برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید ، برنامه نویسی برنامه اندروید ، برنامه نویسی اپلیکیشن PWA ، ساخت اپلیکیشن اندروید ، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران و خاورمیانه است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

موزه سیار ایرانی در شهر کوکودی در ساحل عاج، به منظور آشنایی کودکان با حقوق خود برپا شده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر امور بین الملل، نشریه فرانسوی زبان Nord – Sud در گزارشی به این موزه سیار ایرانی که در آفریقا برگزار شده است و همچنین به برگزاری کارگاه آموزشی "صلح و فرهنگ" پرداخته است.

سوسن نیکزاد م سئو ل برگزاری این موزه در گفتگو با این نشریه فرانسه زبان گفته است: "ما با این موزه سیار به عنوان سفیر فرهنگ صلح از جمهوری اسلامی ایران به اینجا آمدیم".

در این گزارش آمده است: "چمدان های خانم نیکزاد از عروسک هایی از جنس امید، پویایی و تلاش پر شده است.

این عروسک ها از قاشق (در نقش زنان) و چنگال (در نقش مردان) ساخته شده اند.

به عقیده وی، اینها عروسک های مللی هستند که به آموزش حقوق انسان ها می پردازند.

در واقع هدف خانم نیکزاد آشنایی کودکان به حقوق خود است".

گفتنی است سوسن نیکزاد، مدیر موزه سیار کودک و صلح جهانی در آیین بزرگداشت روز جهانی موزه که اردیبهشت سال جاری با حضور پروفسور هانس مارتین هینز، رئیس ایکوم جهانی؛ رئیس ایکوم کشور ارمنستان؛ سیدمحمد بهشتی، رئیس پژوهشگاه سازمان؛ محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی سازمان و سیداحمد محیط طباطبایی، رئیس ایکوم ایران برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفت.

وی همچنین در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی صلح و همکاری مدارس در جاکارتا، پایتخت اندونزی، جایزه بهترین مدیر مدرسه کودکان را دریافت کرد.

آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی‌شود.

بخش‌های الزامی مشخص شده اند.

* دیدگاه نام * ایمیل خبرگزاری میراث آریا به عنوان مرجع رسمی در خصوص انتشار اخبار وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سال ۱۳۸۵ تأسیس شد.

این خبرگزاری در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی، گردشگری به صورت تخصصی به دو زبان فعالیت می‌کند و مرجع بسیاری از متخصصان و کاربران در حوزه‌های یاد شده می‌‌باشد.

بخش های میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی، بین الملل، فرهنگ و هنر، کتاب و صفحات ویژه از جمله بخش شنیداری مجموعهٔ فعالیت‌های فعلی خبرگزاری را تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری میراث آریا در سال ۱۳۹۰ به عنوان خبرگزاری برگزیده در برند گردشگری انتخاب و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را دریافت کرد.

خبرگزاری میراث آریا - ۱۳۹۹

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map