طراحی اپلیکیشن در بانکوک تایلند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در بانکوک تایلند در صدر بازارتان قدم بزنید. طراحی وب اپلیکیشن یعنی گرد آوردن مشتریانتان در ویترین الکترونیکی تان که دارای محصولات و خدمات به همراه ریز جزئیات است . شما از طریق وب اپلیکیشن نه تنها در خدمت رسانی سریع تر و بهینه تر میشود بلکه در تمام روز و هفته به صورت آنلاین در دسترس هستید و کاربران شما میتوانند با وب اپلیکیشن شما به صورت تمام وقت کار کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تایلند یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری همه‌ی کسانی است که می‌خواهند در طبیعت و زیبایی غرق شوند.

بنابراین محال ممکن است کسی کوله‌گرد باشد و این کشور در لیست اصلی‌ترین مقاصد مدنظرش برای گردش نباشد.

اگر قصد سفر با تور تایلند به این کشور را دارید و دنبال بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها هستید.

همراه ما باشید تا ۱۲ اپلیکیشن مهم برای تسهیل سفر شما به این کشور را خدمتتان معرفی کنیم.

  یک اپلیکیشن کاربردی برای جابه‌جایی و حمل و نقل.

اپلیکیشنی که با آن می‌توانید بهترین وسایل را برای جابه‌جایی‌های روزانه‌تان در تایلند انتخاب کنید.

وسایلی از جمله تاکسی و اتوبوس و دوچرخه.

بسیاری از شهروندان و گردشگران این کشور از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند و یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها در شهر بانکوک پایتخت این کشور به حساب می‌آید.

    چند کلمه اساسی و کاربردی که بهتر است قبل از سفر به تایلند یاد بگیرید        در سفرتان به تایلند اگر می‌خواهید با دیگران، از فروشندگان تا شهروندان، از رانندگان تاکسی تا راهنمایان مراکز فرهنگی و غیره به راحتی ارتباط برقرار کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم از این اپلیکیشن استفاده کنید.

اپلیکیشنی که کار یک مترجم همزمان را برای شما انجام می‌دهد و خیلی از کارهای روزانه و عمومی‌تان را به راحتی راه می‌اندازد.

    یک اپلیکیشن ویژه برای آنهایی که تا دیر وقت‌ها در این کشور در حال گشت و گذار هستند و از رستوران‌ها جا می‌مانند.

اپلیکیشنی که با داشتن آن می‌توانید از رستوران‌های مختلف این شهر که شب‌ها تا دیروقت باز هستند غذا سفارش بدهید و نوش جان کنید.

نکته‌ی جالب درباره‌ی این اپلیکیشن آن است که می‌توانید از رستوران‌های مختلف؛ از هندی و تایلندی گرفته تا اروپایی غذا سفارش بدهید تا در سریعترین زمان ممکن غذا را به دست شما برسانند.

   نکاتی که قبل از رفتن به معابد تایلند باید حتما مد نظر داشته باشید        واحد پول تایلند بت است و اگر می‌خواهید در هر لحظه ارزش پول‌هایی که همراه خود به این کشور برده‌اید را در مقابل بت بسنجید باید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

اپلیکیشنی هوشمند و آنلاین که قادر است ارزش واحد پول ملیت شما با بت را بسنجد و خدمتتان اعلام کند.

بنابراین برای اینکه صرافی‌های این کشور سر شما کلاه نگذارند به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این اپلیکیشن را بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کنید.

      یکی از اپلیکیشن‌های پرکاربرد برای برقراری ارتباط که با سرعت بالا در این کشور خدمات ارائه می‌کند اپلیکیشن لاین است.

اپلیکیشنی که قبل از تلگرام و واتساپ در ایران نیز شهرت داشت و کاربران زیادی از آن استفاده می‌کردند.

بنابراین اگر می‌خواهید قطع و وصلی زیادی نداشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفرتان به تایلند جدای از اپلیکیشن‌های دیگر که ممکن است بر روی تلفن‌تان نصب باشد این اپلیکیشن را نیز نصب کنید و از آن استفاده نمایید.

    گوگل مپ امروزه تبدیل به یکی از اپلیکیشن‌های جهانی شده است و در جای‌جای جهان کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند.

در سفرتان به تایلند نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما برای مسیریابی از این اپلیکیشن استفاده کنید و بیهوده وقت محدود خود در این کشور را صرف دنبال گشتن‌های بیهوده نکنید.

   بهترین برندهای تایلندی برای خرید لباس در این کشور      اگر در سفر می‌خواهید با مطبوعات کشور تایلند نیز بیشتر آشنا بشوید می‌توانید این اپلیکیشن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید تا به یکی از مهمترین روزنامه‌های این کشور که به زبان انگلیسی منتشر می‌شود دسترسی داشته باشید.

      در سفرتان به تایلند اگر برای گشت و گذارهایتان ماشین اجاره کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از این اپلیکیشن استفاده کنید.

چرا که این اپلیکیشن نزدیکتریم مسیر برای رسیدن به مقصد را به شما می‌گوید و در رانندگی کردن بسیار به کمک شما می‌آید.

   راهنمای حمل و نقل عمومی در بانکوک؛ شهر همیشه بیدار تایلند       یک اپلیکیشن کاربردی که جدای از مسیرهای روی زمین و وسایل حمل و نقل عمومی برای مسیریابی، مسیرهای زیرزمینی را نیز برای کاربرانش بازگو می‌کند.

به طور کلی اگر با مترو در این کشور زیاد سر و کار دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این اپلیکیشن را روی تلفن همراه خود نصب کنید.

      یک اپلیکیشن عالی برای برقراری ارتباط و پیدا کردن افراد همزبان و هم ملیت خود تا زمانیکه در این کشور هستید تنها نباشید.

به شما توصیه می‌کنیم اگر نمی‌خواهید این کشور را تنها بگردید و از بیشتر رویدادهای جمعی که توسط افراد طراحی و سازماندهی می‌شوند مطلع باشید حتما این اپلیکیشن را بر روی گوشی تلفن خود نصب کنید.

   ۱۰ نکته برای خرید ارزان و آسان از بازارهای تایلند       اگر به دنبال پروازهای امن و ارزان برای گشت و گذار داخل تایلند و خارج شدن از آن هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن این شرکت هواپیمایی را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید و پروازهای مختلف آن را دنبال کنید تا بتوانید یک بلیت ارزان قیمت برای مقصدی که می‌خواهید پیدا کنید.

      یک اپلیکیشن عالی برای اینکه در رویدادهای جمعی شرکت کنید، دوست پیدا کنید و قرار بگذارید.

بیش از دو هزار و پانصد نفر گردشگر عضو این اپلیکیشن هستند تا از سراسر دنیا به تایلند بیایند و این کشور را با هم بگردند.

    عضویت در تلگرام عضویت در اینستاگرام در خبرنامه عضو شوید در خبرنامه مقتدر سیر عضو شوید دریافت تورهای لحظه آخری و تخفیف‌های بی‌نظیر

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map