طراحی اپلیکیشن در برات آلبانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در برات آلبانی در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی وب اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن اندروید و iOS کسب وکار اینترنتی شما را دگرگون میکند و باعث افزایش مشتریان شما و بالطبع افزایش فروش شما خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن iOS و اندروید میباشد که قابلیت تولید و توسعه نرم افزار های توزیع شده مانند اسنپ، علی بابا، اکالا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

از تیرانا تا شهر برات (Berat) دو ساعت بیشتر با اتوبوس راه نیست.

باید برید ترمینال جنوب تیرانا و سوار داغون ترین اتوبوس بشید.

وقتی پر شد حرکت میکنه.

بعد از حرکت شاگرد راننده میاد و ۴۰۰ لک کرایه رو می گیره.

آخرین اتوبوس هم ساعت ۳ عصره.

ساعت ۴ عصر رسیدم ترمینال شهر برات و از اونجا با یک اتوبوس داخل شهری رفتم هاستل مانگالم (Hostel Mangalem)، کوله پشتی رو گذاشتم، اطلاعات مختصری از صاحب هاستل گرفتم و رفتم تا قبل غروب آفتاب همه شهر رو ببینم.

در حالی که تیرانا قدری توی ذوقم زد، شهر بِرات نظرم رو راجع به آلبانی دگرگون کرد.

کوچه های شیب دار و سنگی برات شهر برات معروف به شهر هزار پنجره کوچه های شیب دار و سنگی برات دیوارهای پر از گل قلعه برات در فصل بهار برات تاریخ بسیار قدیمی داره ولی عمده معماریش مربوط به دوره عثمانی هاست و به عنوان یک نمونه کم نظیر از شهری در بالکان که به همون شیوه معماری عثمانی باقی مونده شناخته میشه.

شهر برات توی لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده و همین کمک کرده به همین صورت زیبا باقی بمونه.

کوچه های سنگی بسیار باریک و شیب دار و خانه هایی که بعضا دیوارشون سفید رنگ شده، گل های رز که جلوی اکثر خانه ها هست، رودخانه ای که از وسط شهر رد میشه و مردمی که با خارجی مهربان هستند، همه و همه دل کندن از برات رو سخت میکنه.

کوچه منتهی به یک رستوران در شهر برات آلبانی تکیه صوفی های شهر برات مسجد جامع شهر برات آلبانی شهر برات آلبانی عروسی و رقص محلی در شهر برات خانه های سیصد ساله دوران عثمانی در شهر برات آلبانی شهر قدیم برات و خانه های سبک عثمانی پل قدیمی شهر برات شهر برات آلبانی کافه های شهر برات آلبانی با نیم ساعت پیاده روی تا قلعه بالای کوه که ورودی هم نداره، میشه یک منظره فوق العاده از شهر برات رو دید.

شهر برات آلبانی از فراز قلعه شهر فکر کنم بدجایی خونش رو ساخته 😅 قلعه شهر برات چوپان ها و گله بز در اطراف قلعه برات محله گوریچا شهر برات و رودخانه شهر زندگی در قلعه برات جریان داشت کلیسای قلعه برات تفریحات آخر هفته در آلبانی خوراک بره به قیمت ۷۰۰ لک آلبانی هاستل مانگالم یک خانه عثمانی سیصد ساله بود و تنها مشتری هاستل من و یک خانم سوییسی بودیم.

اهالی خانه با ما مثل مهمان رفتار می کردند نه مشتری.

هاستل مانگالم برای یک شب ده یورو بود وگرونترین هاستل شهر برات هست.

البته ارزانترین هاستل شهر هم ۹ یورو هست.

لک واحد پول آلبانی.

هر لک ۳۰ تومان در زمان سفر صبحانه هاستل هاستل تمیز مانگالم در شهر برات آلبانی پسر و مادر خانواده صاحب هاستل احمد خانی عاشق سفر و دیدن سرزمین های متفاوت عالی بود و همیشه عالین تجربیاتت ممنون ک تجربیاتتو ب اشتراک میزاری سلام و سپاس دوست عزیز سلام احمد عزیز .

.

.

خسته نباشید .

.

.

هم عکساتون و هم خاطراتتون واقعا قشنگ و خوندنی بودن .

.

.

سلام برادر احمد.

خسته نباشی به خاطر زحماتت.

بنده دوباره درخواست یه سفرنامه ی مفصل در مورد لهستان و شهرهای مهمش دارم.

اخه لهستان داره تبدیل میشه به یکی از قدرتمندترین کشورهای اروپایی در زمینه ی تکنولوژی و بازیسازی در دنیا و همینطور به خاطر هزینه های ارزونترش نسبت به بقیه کشورهای اروپایی.

همینطور میخواستم بدونم شرایط گرفتن ویزای کاری و اقامت برای لهستان اسان هست یا سخت؟ممنون برادر سلام مرتضی عزیزبعید میدونم امسال برسم سفرنامه ای ازش بنویسم.

زیباترین شهرش کراکف هست.

در مورد ویزای کاری و اقامت هم متاسفانه هیچ اطلاعی ندارم

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map