طراحی اپلیکیشن در بریتنی فرانسه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در بریتنی فرانسه در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی وب اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن اندروید و iOS کسب وکار اینترنتی شما را دگرگون میکند و باعث افزایش مشتریان شما و بالطبع افزایش فروش شما خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن iOS و اندروید میباشد که قابلیت تولید و توسعه نرم افزار های توزیع شده مانند اسنپ، علی بابا، اکالا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فرانسه هم‌رسانی این مطلب: دو بیمارستان در پاریس با استفاده از یک اپلیکیشن موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا، یا بیمارانی که وضعیت وخیم ندارند را تحت مراقبت پزشکی قرار می‌دهند.

اپلیکیشن کوویدوم (Covidom) از روز نهم ماه مارس، یعنی یک هفته پیش از اعلام قرنطینه عمومی در فرانسه در دسترس مراجعان دو بیمارستان بیشا (Bichat) و پیتیه سَلپی‌یتر (Pitié-Salpétrière) در پاریس قرار گرفت.

این اپ در مدت زمان بسیار کوتاهی با مشارکت بیمارستان‌های دولتی پاریس و یک شرکت لیونی متخصص در نظارت از راه دور ساخته شد.

هدف از راه اندازی این اپ کاهش مراجعه بیماران، یا موارد مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا عنوان شده است.

با این حال و با توجه به کمبود کادر درمانی در بیمارستان‌های فرانسه، معلوم نیست این اپلیکیشن، دست‌کم در کوتاه‌ مدت، تا چه حد می‌تواند از بار نهادهای درمانی این کشور بکاهد.

نهاد حمایت دولتی-بیمارستان‌های دولتی استان ایل دو فرانس (به مرکزیت پاریس) می‌گوید تاکنون ۱۰ هزار بیمار با استفاده از این اپلیکیشین تحت نظارت پزشکی قرار گرفته اند.

اپ کویدوم که از طریق گوگل‌پلی و آی‌او‌اس (اپل) استور قابل دانلود است، پرسش‌‌نامه‌های مرتبط با وضعیت سلامت مبتلایان یا افراد مشکوک را یک یا چند مرتبه در روز برای کاربران ارسال می‌کند.

پاسخ‌های کاربران به این پرسش‌ها در یک مرکز نظارت مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورت وجود وضعیت وخیم، برای کاربر اخطار ارسال و از او خواسته می‌شود تا فورا با مرکز فوریت‌های پزشکی (۱۵) تماس بگیرد.

استفاده محدود از این اپ، در حالی صورت می‌گیرد که با وجود تعطیلی بسیاری از مطب‌های جراحی یا تعلیق عمل‌های غیر ضروری در بیمارستان‌ها، پزشکان عمومی هم بسیاری از مراجعان را از راه دور معاینه می‌کنند.

با وجود اینکه ویزیت پزشکی آنلاین از حدود یکی دو سال پیش در فرانسه به راه افتاده بود، اما این شیوه معاینه، هیچگاه تا این اندازه ضروری به نظر نمی‌رسید.

تا زمان تنظیم این گزارش در ساعت ۸ شب به وقت اروپای مرکزی، نزدیک به ۳۳ هزار نفر در فرانسه به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۹۹۵ نفر جان خود را از دست داده اند.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید هم‌رسانی این مطلب: مطالب بیشتر درباره مطالب بیشتر درباره

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map