طراحی اپلیکیشن در خاوران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی اپلیکیشن در خاوران شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی اپلیکیشن چی بپزم یکی از پروژه های ما در حیطه طراحی اپلیکیشن موبایل است که برای سیستم عامل اندروید طراحی و برنامه نویسی شده است.

این اپلیکیشن با استفاده از سیستم و الگو های شرکت دهکده وب طراحی، پیاده سازی و توسعه گردیده است.

در طراحی این اپلیکیشن از رابط کاربری مناسب برای جذب کاربران استفاده شده است و از نظر گرافیکی در سطح بسیار خوبی میباشد.

همچنین با استفاده از تجربه ی کاربری سعی بر این گشته است تا نیاز کاربران به بهترین شکل رفع گردد.

اپلیکیشن چی بپزم به کاربران کمک میکند تا بتوانند غذای خود را با توجه به مواد اولیه ای که موجود دارند تهیه کنند.

طرز کار اپلیکیشن به این صورت است که کاربر مواد اولیه ای که موجود دارد را در اپلیکیشن وارد میکند و اپلیکیشن با جستجو در دیتابیس خود، غذاهایی که با این مواد میتوان تهیه کرد را به کاربر پیشنهاد میدهد.

سپس با کلیک بر روی غذاهای پیشنهاد شده، میتوان به دستور پخت آن غذا دسترسی داشت.

یکی از طرح هایی که برای وبسایت خود دهکده وب طراحی و پیاده سازی کردیم، طراحی صفحه فرود برای دهکده وب است.

صفحه فرود یا Landing Page، صفحه‌ای ساده و مجزا در وب‌سایت است که به هدف جذب کاربر یا یک تبدیل (Conversion) ساده ایجاد شده است.

دلیل این نامگذاری این است که کاربر اولین […] طراحی سایت برندینگ اسلوگان از دیگر پروژه های طراحی سایت دهکده وب میباشد که به سفارش جناب آقای نیک اندام طراحی و پیاده سازی شده است.

درباره مجموعه اسلوگان این مجموعه فعالیت خود را با انجام پروژه های تبلیغاتی متفاوت و هدفمند آغاز کرده است.

مسوولیت پذیری و اتکا داشتن به توانمندیها و نوآوریها توانست […] طراحی سایت اکو واش یکی دیگر از پروژه های طراحی سایت بود که توسط شرکت طراحی سایت دهکده وب انجام شد.

شرکت صنایع آرکاشیمی شیدرخ ( سهامی خاص ) در سال 1398 تاسیس گردید با توجه به تجربه ، دانش و تخصص مدیران هلدینگ پدیده ماشین سازی غرب در صنعت شوینده از جمله ساخت کارخانجات این […] طراحی سایت دکوراسیون هیلدا یکی دیگر از پروژه های طراحی سایت بود که توسط شرکت طراحی سایت دهکده وب انجام شد.

به گفته ی شرکت دکوراسیون داخلی هیلدا : فن طراحی دکوراسیون داخلی ترکیبی از علم و هنر است.

شما باید خانه خود را مانند بوم نقاشی فرض کنید و این فرصت را به خود بدهید […] دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید! تصویر امنیتی * برای کسب موفقیت در کسب و کار خود نیاز به دیده شدن دارید! ما به شما کمک میکنیم تا در جمع میلیون ها نفر بدرخشید! 051 3894 5808 0915 435 6018 مشهد، بلوار معلم، بین معلم 59 و 61، پلاک 123

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map