طراحی اپلیکیشن در دانمارک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی اپلیکیشن در دانمارک داشته باشیم ؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و موبایل اپلیکیشن و راهکار های آنلاین تجربه کنید . طراحی اپلیکیشن در دانمارک یک شروع برای یافتن یک تیم متخصص برنامه نویس بود که برای ما افتخار همکاری با شما را رقم زده است.همواره در تلاش هستیم با رصد کردن تکنولوژی های جدید و کسب دانش و تجربه ، محصولی با کیفیت تر و ماندگار را به مشتریان ارایه دهیم. شرکت سیماگر یکی از شرکت های خلاق و مبتکر در زمینه تولید استارت آپ و نظم نوین سیستم های نرم افزاری است .

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وقتی نام اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی به میان می آید اولین چیزی که به ذهن می رسد هزینه ی چند میلیونی و آشنا بودن به مباحث سخت برنامه نویسی است.

به گزارش سیماگر، بنابراعلام ژاکت، تا چند سال پیش این تصور کاملا درست بود و برای داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی هم هزینه ی میلیونی نیاز بود هم دانش فنی بالا ولی ما امروز می خواهیم برای شما یک پیشنهاد ویژه بدهیم تا شما هم بتوانید بدون پرداخت هزینه های میلیونی و فقط با ۳۴۹ هزار تومان برای یکبار و هم بدون نیاز به کوچکترین دانش برنامه نویسی یک اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی برای خود داشته باشید.

بگذارید قبل از شروع توضیحات این پیشنهاد ویژه به این سوال مهم پاسخ بدهیم که اصلا چه لزومی برای داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی می باشد و اینکه راه های کسب درآمد ما از این محصول چگونه خواهد بود.

چرا باید اپلیکیشن داشته باشم؟ پاسخ به این سوال در زمان حال نسبت به چند سال گذشته بسیار ساده تر شده، چرا که همه ما با نفوذ بسیار بالای اینترنت و اپلیکیشن ها آشنا هستیم و تقریبا همه ما  روزانه از اپلیکیشن های مختلف زیادی روی موبایل خود استفاده می کنیم.

و این یعنی شما میتوانید با داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی برای خود، یک فروشگاه سیار همیشه در خدمت برای همه باشد ! و این یعنی فروشگاهی بدون هرگونه مرز و محدودیت.

بعد از ورود کرونا به دنیای ما، استفاده از اپلیکیشن ها و به خصوص استفاده افراد از اپلیکیشن ها برای خریدهای روزانه ده ها برابر شده است.

در یک جمله باید بگوییم الان دیگر داشتن یک فروشگاه مجازی یک حُسن نیست بلکه یک اجبار است.

راه های کسب درآمد چگونه است ؟ عملا دو راه کسب درآمد از اپلیکیشن ووکامرس همراه وردپرس وجود دارد: ۱.

شما می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و محصولات یا خدمات خود را به صورت آنلاین و به زیباترین و راحتترین روش ممکن بفروشید.

در این روش شما اگر از قبل کسب و کار حقیقی داشتید فقط کافیست محصولات یا خدمات خود را که تا بi حال حضوری می دادید اکنون در قالب یک اپلیکیشن عرضه کنید و این یعنی دیگر محدودیت های زمانی و مکانی کسب و کار خود را نخواهید داشت.

و اگر شما تا به حال کسب و کاری نداشتید کافیست با بررسی نیازهای روز جامعه و توانایی های فردی یا جمعی خود کسب و کار خود را از ابتدا به صورت مجازی راه اندازی کنید و دیگر هزینه های سرسام آوری مثل کرایه مغازه و برق و .

.

.

.

نخواهید داشت.

۲.

روش دوم برای کسب درآمد بازاریابی محصولات و خدمات دیگران می باشد.

در این روش شما هیچگونه خدمات و محصولاتی از خود ارائه نمی دهید و فقط محصولات و خدمات دیگران را ارائه می دهید و پورسانت آن را دریافت می کنید.

به طور مثال کافیست در سیستم کسب درآمد دیجی کالا ثبت نام کرده و کد بازاریابی خود را دریافت کنید.

سپس برجسته ترین محصولات دیجی کالا را در اپلیکیشن خود وارد کرده و آن ها را بفروشید و بدون کوچکترین هزینه ای برای محصول فقط کسب درآمد داشته باشید.

هزینه های دریافت اپلیکیشن همانطور که در ابتدا گفته شد برای داشتن این اپلیکیشن ساز فوق العاده دیگر نه نیاز به هزینه های میلیونی است نه دانش برنامه نویسی و شما فقط با پرداخت هزینه بسیار کم به صورت یکبار اپلیکیشن اختصاصی خود را داشته باشید ( اپیلیکشن فروشگاهی با امضا و لوگو و نام شما ) این اپلیکیشن متصل به وردپرس می شود و نیاز به هاست و دامنه دارد، هزینه دامنه ی IR سالانه تقریبا ۷ هزار تومان است و هزینه یک هاست مناسب سالانه تقریبا ۲۰۰ هزار تومان .

(بسیاری از هاستینگ ها دامنه IR را رایگان برای خرید هاست ارائه می دهند) نکته: تیم همراه وردپرس در ژاکت در مسیر دریافت هاست و دامنه در کنار شما خواهد بود و جای هیچ نگرانی برای شما باقی نگذاشته است.

سوالات متداول درباره اپلیکیشن فروشگاهی آیا اپلکیشن ها به نام خود ما تولید می شود ؟ بله، اپلیکیشن با امضا اختصاصی شما و با نام و برند شما تولید می شود آیا پرداخت هزینه ی سالانه برای اپلیکیشن وجود دارد ؟ خیر! شما فقط یکبار هزینه برای دریافت اپلیکیشن پرداخت می کنید.

دامنه و هاست سایت شما هزینه های سالانه ای دارد که در بخش هزینه ها توضیح داده شد.

نحوه دریافت آن چگونه است ؟ شما کاربر عزیز بعد از خرید افزونه از ژاکت می توانید به راحتی به صورت خودکار با لوگو و نام دلخواه اپلیکیشن خود را در کمتر از ۱۵ دقیقه دریافت کنید! آیا امکان تغییر زبان اپلیکیشن وجود دارد ؟ بله! اپلیکیشن به نحوی برنامه نویسی شده که شما می توانید تمام متون داخل آن را تغییر داده یا به هر زبان دلخواهی ترجمه کنید.

آیا این اپلیکیشن پشتیبانی هم دارد ؟ بله.

۶ ماه به صورت رایگان کاملا در کنار شما هستیم و البته بعد از ۶ ماه می توانید این پشتیبانی را در صورت دلخواه تمدید کنید.

آیا امکان انتشار اپلیکیشن فروشگاهی وردپرس در مارکت ها وجود دارد ؟ بله.

شما می توانید در هر مارکت معتبری با نام و برند خود اپلیکیشن خود را منتشر نمایید.

نحوه تهیه اپلیکیشن چگونه است ؟ اگر برای کسب درآمد و گسترش کسب و کار خود در دنیای مجازی آماده شدید کافیست به وب سایت بزرگ ژاکت بیاید و در کمتر از یک دقیقه اپلیکیشن خود را خرید نمایید و از مشاوره رایگان ما برای شروع کسب و کار خود و استفاده از اپلیکیشن بهره مند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map