طراحی اپلیکیشن در رام کی باهاما

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در رام کی باهاما در صدر بازارتان قدم بزنید. طراحی وب اپلیکیشن یعنی گرد آوردن مشتریانتان در ویترین الکترونیکی تان که دارای محصولات و خدمات به همراه ریز جزئیات است . شما از طریق وب اپلیکیشن نه تنها در خدمت رسانی سریع تر و بهینه تر میشود بلکه در تمام روز و هفته به صورت آنلاین در دسترس هستید و کاربران شما میتوانند با وب اپلیکیشن شما به صورت تمام وقت کار کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با ساخت یک اپلیکیشن اختصاصی اندروید، تمام ایده های خود را عملی کنید و یا به مشتریان خود سرویس های بیشتری ارائه دهید.

در بازار پرطرفدار اپلیکیشن های موبایل در ایران و سایر کشورها فضایی ایجاد شده است که علاقه مندان به فعالیت در این زمینه می توانند ایده های خود را عملی کنند و برای خود اشتغال زایی کنند.

ایده ها می تواند شامل یک نرم افزار خدماتی و یا یک بازی باشد.

اما برای استفاده از اپلیکیشن موبایل دلایل دیگری هم وجود دارد.

شرکت ها می توانند برای ارائه خدمات خود به مشتری از اپلیکیشن استفاده کنند.

یک بیمارستان را در نظر بگیرید.

برای ارتباط با مشتری و ثبت نوبت می تواند از اپلیکیشن استفاده کند و یا شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت، هر کدام برای خرید و فعال سازی بسته های اینترنت از اپلیکیشن استفاده می کنند.

در ادامه به اهمیت استفاده از اپلیکیشن موبایل می پردازیم: برای پروژه اهداف کوتاه مدت و بلند مدتی را تعیین خواهیم کرد و با یک چشم انداز و برنامه ریزی دقیق به سمت آن پیش می رویم.

در جلسه حضوری با کارفرما نیازهای یک سیستم به طور کلی شرح داده می شود و چکیده آن در قالب سناریو پروژه آماده می شود.

طراحان لاراول وب با استفاده از سناریو استخراج شده، اقدام به طراحی روی کاغذ کرده و چند طرح به صورت Mockup بهکارفرما ارائه می شود پیاده سازی حساس ترین و زمانبر ترین مرحله است.

در این مرحله پایگاه داده، اپلیکیشن، RestFull API و پنل مدیریت اپلیکیشن پیاده سازی می شوند.

تمامی سرویس های پروژه به صورت جداگانه توسط تیم عیب یابی تست خواهند شد و در صورت وجود مشکل یا باگ، برنامه نویسان آن را حل خواهند کرد.

پس از انجام همه مراحل و تایید کارفرما، اقدام به خرید سرور و دامنه خواهیم کرد و نسخه اول اپلیکیشن را در یک مارکت Release خواهیم کرد.

اپلیکیشن های اندرویدی که اخیرا توسط لاراول وب طراحی شده اند را مشاهده می کنید.

تکنولوژی های ساخت متعددی ( مانند MVVM ،MVP و.

.

.

) برای طراحی و تولید یک اپلیکیشن موبایل وجود دارند که هر کدام مزایا و معایبی دارند.

از این رو ساخت یک معماری برای طراحی و تولید یک اپلیکیشن بسیار پر هزینه و دشوار می باشد که این گروه توانسته یک معماری مخصوص برنامه نویسی اندروید طراحی و تولید بکند که بسیاری از معایب تکنولوژی های مورد استفاده دیگر توسعه دهندگان را به صفر رسانده است.

در واقع سعی بر این شده که پروژه های وارده به این گروه با استفاده از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شود تا روند تغییر پذیری برنامه ( بروزرسانی ) به سرعت قابل انجام باشد و بتوان نسخه های بعدی اپلیکیشن را به راحتی هر چه تمام ،راهی مارکت های اندرویدی کرد.

موارد بسیار زیادی هستند که در سرعت اجرای اپلیکیشن ها تاثیر گذار هستند.

برنامه نویسی به صورت Native سرعت بیشتری نسبت به Cross Platform دارد.

البته انتخاب بین Cross Platform و Native بستگی به نظر مشتری و هزینه پروژه دارد.

در پروژه هایی که Request های زیادی به صورت Real Time به سمت سرور می رود، علاه بر بهینه بودن کد نویسی و روش های برقراری ارتباط با پایگاه داده، باید از میکرو فریمورک ها به جای فریمورک ها جهت پیاده سازی API ها استفاده کرد.

میکرو فریمورک ها گونه ای کوچک و پر سرعت نسبت به فریمورک ها می باشند و در مواردی که نیاز به سرعت بالا برای Request ها باشد از آن ها استفاده می شود.

معروف ترین و محبوب ترین فریمورک برنامه نویسی لاراول می باشد و معروف ترین میکرو فریمورک Lumen می باشد که مشتق شده از لاراول است و سرعت بسیار بالایی دارد.

مثلا بازی Clash Royal را در نظر بگیرید.

انتخاب سرباز و جای گذاری سرباز باید بدون Latency انجام شود و اگر تاخیری در این کار به وجود بیاید باعص ایجاد اختلال در سیستم خواهد شد.

عوامل تاثیر گذار دیگری هم وجود دارد مانند امکانات سخت افزاری سرور و سرعت اینترنت کلاینت.

در صورتی که امکانات اپلیکیشن شما بیشتر سمت کلاینت باشد و از منابع کلاینت استفاده می کنید و برخی امکانات را از سمت سرور تامین می کنید، بهتر است که از هاست اشتراکی استفاده کنید.

همچنین اگر تعداد کاربران شما کم باشند به صورتی که تعداد Request هایی که به صورت همزمان سمت سرور می روند زیر 10 عدد باشند، هاست اشتراکی توانایی Handle کردن اپلیکیشن های شما را دارد.

اما اگر قصد دارید پروژه بزرگی ایجاد کنید و از امکانات خاص مانند صف ها و یا قابلیت سفارشی سازی بالا بهره ببرید و یا کاربران شما به صورت Real Time با سرور سرو کار دارند، بهتر است که از سرور های مجازی استفاده کنید.

پس از تحویل پروژه، یک فیلم آموزشی جهت کار با پنل مدیریت به کارفرما ارائه خواهد شد.

همچنین 3 ماه پشتیبانی رایگان پس از ساخت اپلیکشن وجود دارد که شامل نقص در موارد ذکر شده در قرارداد می باشد.

لازم به ذکر است اضافه کردن امکانات جدید به پروژه نیازمند قرارداد متمم خواهد بود.

طراحی نرم افزارهای موبایل را می توان به دو روش آنلاین و آفلاین انجام داد.

با توجه به گسترش تکنولوژی و فراگیر بودن استفاده از موبایل، این موضوع برای افرادی که به دنبال معرفی برند خود هستند بسیار اهمیت دارد زیرا با استفاده از اپلیکیشن موبایل می توانند به راحتی کسب و کار خود را به افرادی که مایلند با کسب و کار شان آشنا شوند معرفی کنند.

اگر اپلیکیشن به صورت آفلاین طراحی شود هنگام استفاده از اپلیکیشن نیازی به اینترنت نخواهید داشت ولی در صورتی که طراحی اپلیکیشن موبایل را به صورت انلاین انجام دهید هنگام استفاده از اپلیکیشن نیاز به اینترنت خواهید داشت.

مساله دیگری که در رابطه با طراحی وب سایت وجود دارد این است که در صورت نبود اینترنت نمی توان به محتوای سایت دسترسی داشت در صورتی که با استفاده از طراحی اپلیکیشن موبایل به صورت آفلاین نیز می توان به محتوای سایت دسترسی یافت.

معمولا در اپلیکیشن هایی که اهمیت زیادی به ux و رضایت کاربر می دهند، به صورت همزمان از دیتابیس آنلاین و آفلایناستفاده می کنند تا زمانی که به هر دلیلی اتصال کاربر به اینترنت قطع شد، از دیتابیس آفلاین استفاده کرد.

جدیدترین اخبار اندروید را می توانید از این قسمت دنبال کنید.

نگاهی مختصر به زبان برنامه نویسی JAVA و نحوه استفاده از آن نگاهی مختصر به سیستم عامل اندروید و مزایا و معایب آن 0912 345 89 72 سیماگر.

ir تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت لاراول وب می باشد.

آدرس: شهرری بلوار قم پاساژ وکیل طبقه اول پلاک 61

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map