طراحی اپلیکیشن در رستم‌آباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی اپلیکیشن در رستم‌آباد شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی اپلیکیشن موبایل در رشت این روزها بسیار پر اهمیت و جدی شده است.

کسب و کارهای نامی و شناخته شده بسیاری در سطح شهر رشت، به سمت طراحی اپلیکیشن رفته اند و برای سیستم عامل های متعدد طراحی اپلیکیشن اندروید و ios داشته اند.

این خیز بلند نشان دهنده تغییر شگرفت و بزرگی در سیستم کسب و کارهای مدرن امروزیست.

در این بخش مفصل درباره طراحی اپ در رشت صحبت میکنیم و از تغییرات به وجود آمده در سیستم کسب و کارهای رشتی و همچنین اپلیکیشن هایی که تاکنون عرضه شده اند.

اپلیکیشن تبدیل به ابزاری جدایی ناپذیر و حیاتی در زندگی روزمره ما شده است و نقشی غیرقابل انکار دارد.

شاید بخواهید انکار کنید و خود را جزو دسته اشخاصی بدانید که ارتباط تنگاتنگی با استفاده از اپلیکیشن ندارید، برای نقض این مورد کافیست نگاهی به دور و بر خود بیاندازید، قطعا نزدیک ترین وسیله ای که به خود میابید گوشی تلفن همراهتان هست.

برنامه ها و نرم افزارهای موجود در این گوشی همان اپلیکیشن هستند که در مورد آن سخن میگوییم.

اپلیکیشن ها به شکل انکارناپذیری به درون زندگی ما رسوخ کرده اند و از این حیث زنگ خطری را مینوازند.

زنگ خطری مبنی بر اینکه اگر قصد ادامه حیات در دنیای مدرن امروز را دارید، اگر میخواهید کسب و کارتان در زمره کسب و کارهای مدرن باشد و به زودی از دور خارج نگردد.

پس بهتر است فکری برای طراحی اپلیکیشن داشته باشید.

طراحی اپلیکیشن موبایل ویژه کسب و کارها همینک بسیار جدی دنبال میگردد و همه کسب و کارها با هدفی جدی برای به دست آوردن سهمی از بازار به وسیله اپلیکیشن ها تمرکز کرده اند.

فرقی ندارد ساکن شهر بزرگی باشید یا شهرستان، در هر صورت کسب و کار شما مخاطبینی دارد که میتوانند خدمات و محصولات شما را در بستر اپلیکیشن ساده تر دریافت کنند و این نیاز در جوامع کوچک هم احساس میشود.

برای مثال ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ سیماگر تجربه ای متفاوت و غنی از حیث طراحی اپلیکیشن در شهر رشت را داریم و گواهیم که انواع کسب و کارها چه تجارب خاص و متفاوتی را از طراحی اپلیکیشن موبایل ویژه کسب و کار خود به دست آورده اند.

طراحی اپلیکیشن در رشت توسط تیم حرفه ای در آژانس دیجیتال مارکتینگ سیماگر طراحی اپلیکیشن در رشت چندین سالیست که آغاز شده و کسب و کارهای بسیاری طعم فروش آنلاین و جذب مشتریانی از دایره هدف جدید را چشیده اند.

آژانس تبلیغاتی سیماگر، یکی از بنیان گذاران تولید اپلیکیشن اختصاصی و گروهی ویژه کسب و کارها در شهر رشت بوده است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ سیماگر اپلیکیشن های متعدد در زمینه های کاری متعددی را طراحی کرده است.

با مراجعه به بخش نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن میتوانید به صورت مفصل با نمونه کارهای ما در بخش طراحی اپلیکیشن آشنا شوید.

نمونه کارها شامل اپلیکیشن فروشگاهی، اپلیکیشن رستورانی، اپلیکیشن آموزشی، اپلیکیشن بیمارستانی و درمانی .

.

.

.

میباشد.

طراحی اپلیکیشن در سیماگر تنها مختص به رشت نبوده و بخش زیادی از مشتریان ما هم اکنون از شهرهای بزرگ کشور نظیر تهران ، اصفهان و شیراز میباشند.

تیم تخصصی ما به صورت حرفه ای  به طراحی اپلیکیشن در گیلان، طراحی اپلیکیشن در تهران و استان های بزرگ دیگر ایران می پردازد.

  سیماگر هم اکنون یکی از قدرتمندترین فیلدهای طراحی اپلیکیشن حرفه ای در کشور میباشد و نمونه کارهای ارزنده آن حرفی برای گفتن در این بخش دارد.

  اپلیکیشن رستورانی طراحی شده توسط سیماگر در دو دسته جای دارد:  از نمونه کارهای مهم آژانس دیجیتال مارکتینگ سیماگر میتوان به اپلیکیشن رستورانی نارنج و اپلیکشن رستورانی رازقی اشاره کرد که به نوعی بنیان گذار فروش آنلاین غذای رستوران ها چه به صورت اختصاصی و چه به صورت گروهی در رشت بوده است.

طراحی اپلیکیشن در شهر رشت به چیزی حول و حوش 5 سال پیش برمیگردد.

هنگامی که زمزمه فروش آنلاین رستورانی در کشور ایجاد شده بود و سروکله اپلیکیشن ها پیدا میشد، آژانس دیجیتال مارکتینگ سیماگر اولین طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا ویژه رستوران رازقی رو به بازار عرضه کرد.

این اپلیکیشن انقلابی چشمگیر در فروش بیرونبر رستوران رازقی ایجاد کرد و پایه گذاری همه فروش های آنلاین رستورانی پس از آن را در شهر رشت و چه بسا استان گیلان سبب شد.

در ادامه این همکاری درخشان و تاثیرگذار و هجوم رستوران ها به منظور سفارش اپلیکیشن اختصاصی، آژانس دیجیتال مارکتینگ سیماگر به این فکر افتاد که اپلیکیشین فودیک را به بازار عرضه کند تا رستوران ها به راحتی از این اپلیکیشن خریداری کنند.

و همچنین اپلیکیشن گروهی و راحت تری را ویژه مصرف گروهی رستوران ها طراحی کرد، و از اینجا بود که استارت طراحی اولین اپلیکیشن گروهی سفارش آنلاین غذا در شمال کشور زده شد و نارنج متولد شد.

ساخت اپلیکیشن حرفه ای منجر به رشد و تعالی کسب و کار شما میگردد.

ارتباطت با مشتریانتان را ساده تر میکند و منجر به حفاظت از کسب و کارتان در برابر اتفاقات عجیب دنیای مدرن میشود.

هم اکنون چند مزیت مهم طراحی اپلیکیشن در رشت را با هم مرور میکنیم: طراحی اپلیکیشن در گیلان قدمت طولانی ندارد اما در زمره بهترین های طراحی اپلیکیشن قراردارد.

کسب و کارهای رشتی هم اکنون بازار جدیدی از مشتریان را تجربه میکنند که شاید در گذشته هیچ آشنایی با نام آن برند یا کسب و کار نداشته اند.

نکته جالبی که طراحی اپلیکیشن با خود به همراه داشت بحث افزایش مشتری بود.

در گذشته تصور همه کسب و کارها بر این بود که با طراحی اپلیکیشن حرفه ای ویژه کسب و کار مشتریان فعلی ان کسب و کار به دو دسته تقسیم میشوند و همان مشتریان به سفارش آنلاین و یا دریافت خدمات آنلاین روی میاورند اما این معادله با طراحی اولین اپلیکیشن رستورانی سیماگر یعنی رازقی بهم خورد.

مدیران اپلیکیشن رازقی همیشه تصور میکردند که با طراحی اپلیکیشن رازقی، مشتریانی که به صرت عمده سفارش بیرونبر تلفنی دارند، به اپلیکیشن روی میاورند و در این حالت از حجم سفارشات تلفنی کاسته خواهد شد.

اما پس از طراحی اپلیکیشن رستورانی رازقی، شاهد تولد طیف جدیدی از مشتریان بودیم.

مشتریانی که فقط به صورت آنلاین خرید میکنند! عجیب بود، اما هم اکنون رستوران رازقی یک شعبه آنلاین رستوران در کنار 3 شعبه دیگر خود داشت.

و همین افزایش منجری سبب شد تا مرکز بیرونبر رسمی این رستوران، یعنی رازقی اکسپرس افتتاح گردد.

طراحی اپلیکیشن حرفه ای ویژه کسب و کار یکی از دلایل مهم برای ادامه حیات مدرن یک کسب و کار در دنیای رقابتی و پر از تکنولوژی کسب و کارهای امروز است اما تنها راه موفقیت نیست.

حقیقتا هر کسب و کاری ملزوم به داشتن یک اپلیکیشن نمیباشد و باید قبل از هرچیزی ماهیت کسب و کار، مشتریان، شیوه فروش و اهداف آن مورد بررسی قرار بگیرد و در ادامه در صورت هماهنگ بودن همه وجوه آن کسب و کار طراحی اپلیکیشن صورت پذیرد.

طراحی اپلیکیشن در رشت، باید با موارد زیادی همخوانی داشته باشد و مهم ترین آن آمادگی جامعه جهت پذیرش آن خدمت در سطح آنلاین است، در این حالت اگر کسب و کاری بستر مناسبی برای ارائه خدمات آنلاین نداشته باشد و یا اگر ذهنیات جامعه آماده نباشد، بهتر است که پروسه مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ اپلیکیشن با قوت و به درستی انجام پذیرد تا هزینه ها و زحمات طراحی اپلیکیشن با شکست مواجهه نگردد.

مارکتینگ یک اپلیکیشن بخش بسیار مهمی از رشد و توسعه یک کسب و کار در بخش آنلاین است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ سیماگر در کنار طراحی اپلیکیشن در رشت، خدمات مارکتینگ  و دیجیتال مارکتینگ آن انجام میدهد و شرایط درخشش یک کسب و کار در فضای رقابتی آنلاین را فراهم میسازد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط طراحی اپلیکیشن و خدمات بازاریابی آن و همچنین تعرفه طراحی اپلیکیشن میتوانید با بخش مشاوره سیماگر تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به دفتر آژانس دیجیتال مارکتینگ سیماگر بیایید تا از نزدیک با خدمات ما بیشتر آشنا بشوید.

      سیماگر

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map