طراحی اپلیکیشن در سانتا روزا گواتمالا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی وب اپلیکیشن از سال 85 در ایران شروع به رنگ دهی کرد و به تدریج در طی این سال ها بین مردم رواج پیدا کرد. شروع کننده این موج سایت بزرگ دیجی کالا که مالکین محترم آن برادران محمدی بوده اند، بوده است و تا به امروز که اسنپ و تپسی و افق کوروش یا همان اّکالا بوده و .. هستند رسیده است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید نرم افزار و وب اپلیکیشن های توزیع شده است که با تکیه به تجربه و استفاده بجا از تکنولوژ های جدید در معماری نرم افزار تضمین یک وب اپلیکیشن مستحکم و توزیع پذیر و امن را به شما میدهد.با طراحی اپلیکیشن در سانتا روزا گواتمالا شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مارکت ساز لایـو گالری | طراحی اپلیکیشن Android ، IOS و وب سایت ریسپانسیو.

اپلیکیشن Android + نرم افزار IOS + وب سایت فروشگاهی فروشگاه ساز لایـوگالری پنل مدیریتی قدرتمند و ساده با کلیه امکانات پیشرفته فروشگاهی لایـو گالری، اولین سامانه فروشگاه ساز و مارکت ساز مبتنی بر سرویس در ایران است که با آن می توان اپلیکیشن اختصاصی اندروید، IOS و وب سایت فروشگاهی با دامنه اختصاصی ایجاد نمود یک سیستم یکپارچه فروشگاهی شامل سايت فروشگاه اينترنتي ، اپليکيشن موبايل فروشگاهي و کنترل پنل حرفه اي براي مديريت يکپارچه سيستم فروش آنلاين   طراحی Native و کاربر پسند ، مطابق با استانداردهای Goolge Play , App Store تلفن همراه هر مشتری، یک شعبه از فروشگاه شماست دیگر نیازی به طراحی و چاپ کاتالوگ محصول ندارید ، کاتالوگ موبایلی کالاهای فروشگاه که شامل گالری و مشخصات محصولات شماست ، در هر لحظه در تلفن همراه بازاریاب و مشتری در دسترس خواهد بود .

  مشتریان شما تجربه لذت بخشی را در خرید تجربه می کنند ، به راحتی میتوانند گالری محصولات فروشگاه را ببینند، محصولات مورد نیاز را انتخاب نمایند و در نهایت سفارش خود را بصورت آنلاین ثبت نمایند.

مشتریان در موبایل خود راحتتر و سریعتر میتوانند در باشگاه مشتریان عضو شوند ، با فروشگاه ارتباط برقرار کنند ، تخفیفات ویژه و جشنواره های فروش را ببینند و از محصولات و اخبار جدید فروشگاه مطلع شوند .

با انتشار اپلیکیشن از طریق کدهای QR ، کافه بازار ، Google Play ، شبکه های اجتماعی و .

.

.

بازار هدف شما گسترش می یابد .

همچنین با نصب برنامه ، لوگو و برند شما همیشه جلوی چشم مشتریانتان است.

مورد اعتماد شرکای تجاریمان هستیم با ما تماس بگیرید.

تا سریع تر پاسخگوی شما باشیم.

021-09121442355 info@LiveGallery.

ir

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map