طراحی اپلیکیشن در سنت جیمز ویندوارد سنت کیتس و نویس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در سنت جیمز ویندوارد سنت کیتس و نویس در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. یکی از ایده های جدیدی که در کشور عزیزمان ایران به شدت رو به رشد است و بیتشر توسط جوانان انجام میگردد آن است که به صورت گروه تیم هایی رو تشکیل میدهند و با داشتن یک ایده بدنبال یک تیم برنامه نویسی میگردند تا آن را برایشان پیاده سازی کند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در راستای پیاده سازی و طراحی وب اپلیکیشن های اندرویدی و iOS است که میتواند در این امر به عنوان یک تیم قابل اتکا در کنار شما قرار گیرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکی از ترندهایی که امروزه در زمینه برنامه نویسی و کد نویسی  طرافداران بسیاری پیدا کرده است طراحی اپلیکیشن آموزشی می باشد.

همچنین تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی نیز علتی شد که طراحی اپلیکیشن های آموزشی اهمیت بیشتری پیدا کند.

با استفاده از این پلتفرم های آنلاین تمامی دانش آموزان و دانشجویان به راحتی می توانند در کلاس های درس مجازی ثبت نام کنند و حضور یابند.

اهمیت این موضوع باعث شد که ما تصمیم بگیریم مبحث طراحی و ساخت اپلیکیشن های آموزشی و المان های خاص آن را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

اپلیکیشن های آموزشی پلتفرم های آنلاینی هستند که بستری در جهت برگزاری کلاس های مجازی فراهم نموده اند.

در این اپلیکیشن ها معمولا دو نوع دسترسی که یکی مختص کاربر استاد و دیگری مختص کاربر دانش آموز یا دانشجو است  طراحی و قرار داده می شود و به این ترتیب با اتصال به اینترنتی می توان از طریق آن ها کلاس های مجازی را برگزار نمود.

در میان تمامی پلتفرم های آموزشی پلتفرم هایی وجود دارند که به صورت پیشرفته تر طراحی شده اند به طوری که کاربر علاوه بر شرکت در کلاس های مجازی می تواند از گروه گفتمان با همکلاسی ها و کتابخانه مجازی نیز استفاده نماید.

امروزه بهترین اپلیکیشن های آموزشی و غیر آموزشی تحت دو سیستم عامل اندروید و ios طراحی می شوند تا امکان نصب آن ها بر روی تمامی گوشی های هوشمند وجود داشته باشد.

به این ترتیب کاربران با توجه به نوع سیستم عامل خود می توانند اپلیکیشن مورد نظر خود را دانلود و نصب نمایند.

برای طراحی انواع اپلیکیشن های آموزشی از زبان های برنامه نویسی مختلفی استفاده می کنند و از بهترین و کاربردی ترین زبان های برنامه نویسی اپلیکیشن های آموزشی می توان به زبان java و php اشاره نمود.

زبان برنامه نویسی java قدیمی ترین زبان برنامه نویسی است که از محبوبیت خاصی در میان برنامه نویسان برخوردار است.

سیستم عامل کاربردی و معروف اندروید نیز از محصولات زبان برنامه نویسی java محسوب می شود.

متخصصان و برنامه نویسان طراحی اپلیکیشن به کمک زبان java  اپلیکیشن های متنوعی را برای پلتفرم های گوناگون طراحی و تولید می کنند.

به این ترتیب کاربران می توانید به منظور رفع نیازهای خود از این اپلیکیشن ها استفاده نمایند.

زبان برنامه نویسی php از دیگر زبان های برنامه نویسی است که در گذشته فقط به منظور طراحی سایت های پویا و داینامیک مورد استفاده قرار می گرفت.

در صورتی که امروزه برای طراحی انواع اپلیکیشن ها نیز از آن استفاده می کنند.

در حال حاضر بالغ بر 75 درصد طراحان اپلیکیشن ها در سراسر دنیا از زبان برنامه نویسی php به دلیل ویژگی های بی نظیری که دارد استفاده می نمایند.

رعایت تمامی استانداردهای لازم در طراحی اپلیکیشن های آموزشی بسیار اهمیت دارد.

از این رو نیاز است که توجه خاصی به استانداردهای ضروری پیش از طراحی داشته باشید.

یکی از مهم ترین استانداردها در این زمینه بالا بودن سرعت سرور به اندازه کافی است.

برای این منظور به شما توصیه می کنیم که از یک سرور قوی به جای هاست استفاده نمایید تا سرعت لودینگ اپلیکیشن شما استاندارد باشد.

اپلیکیشن هایی که از سرورهای قدرتمندی برخوردار هستند به خوبی پشتیبانی می شوند در نتیجه میزان رضایت مندی کاربران از آن ها نیز بیشتر خواهد بود.

سرعت لودینگ فایل ها و محتوای اپلیکیشن دومین استانداردی است که حتما باید به آن توجه نمود.

زیرا این اپلیکیشن ها با هدف  حضور کاربران در کلاس و دسترسی آن ها به فایل های آموزشی طراحی و تولید شده اند و در صورتی که از پشتیبانی و سرعت لودینگ مناسبی برخوردار نباشند نارضایتی کاربران را به دنبال خواهد داشت.

یک اپلیکیشن آموزشی جذاب و موفق حتما باید از تصاویری گیرا و فونتی بسیار زیبا و مناسب برخوردار باشد تا بتواند مخاطبان خود را راضی نگهدارد.

طراحی اپلیکیشن های آموزشی تنها برای محدوده سنی خاصی انجام نمی شود بلکه تمامی سنین را در برمی گیرد.

از این رو باید فونت های آن ها به نحوی انتخاب شود که بر اساس استانداردها باشند و آسیبی به چشم کاربران وارد ننمایند.

انتخاب تصاویر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بهتر است این کار به یک گرافیست ماهر و با سلیقه سپرده شود تا بتواند بهترین تصاویر ممکن را در اپلیکیشن قرار داد.

تصاویری که انتخاب می کنید حتما باید متناسب با محتوای اپلیکیشن آموزشی باشد و سعی کنید که از افکت های پر نور و حاشیه های شلوغ و پر زرق و برق نیز در تصاویر استفاده نکنید.

اپلیکیشنی که به این صورت طراحی شود علاوه بر اینکه از پشتیبانی و کیفیت بالایی برخوردار است ظاهر جذاب و استاندارد نیز دارد و می تواند نظر کاربران را به خود جلب نماید.

اکنون که اطلاعات مناسبی در رابطه با استانداردهای مهم و ضروری طراحی اپلیکیشن آموزشی دارید خوب است که دو روش هیبرید و نیتیو را نیز بشناسید.

بازدهی روش نیتیو بسیار بالا است اما نمی توان به صورت همزمان برای دو پلتفرم اندروید و ios از روش یکسانی استفاده نمود.

آغاز برنامه نویسی با استفاده از روش نیتیو موجب می شود که راندمان اپلیکیشن شما بیشتر شود.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که طراحی اپلیکیشن آموزشی شما باید برای دو نسخه مجزا اندروید و ios صورت گیرد و هزینه این پروسه برای ios بیشتر خواهد بود اما برای اندروید قیمت کمتری دارد.

اگر چه در این روش هم از قالب نیتیو استفاده می شود اما زبان مورد استفاده java یا css است.

آنچه که موجب برتری این روش به روش نیتیو شده  امکان استفاده از یک کدنویسی برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios می باشد.

این موضوع باعث شده است که قیمت طراحی اپلیکیشن های آموزشی با هیبرید ثابت باشد.

البته در استفاده از این روش باید به نکات مهمی توجه نمود.

به این نکته توجه کنید که طراحی با هیبرید دارای محدودیت هایی در طراحی و دیزاین است، در نتیجه با این روش قادر به مانورهای هنری و گرافیستی چندانی نخواهید بود.

این موضوع می تواند نارضایتی کاربران شما را به دنبال داشته باشد، از این رو نمی توان گفت که روش هیبرید روش خیلی مناسبی برای طراحی اپلیکیشن آموزشی است.

علاوه بر این با استفاده از هیبرید قادر به ایجاد اپلیکیشن رسانه ای چند تعاملی نخواهید بود و سرعت نیز کمتر می شود.

بنابراین بهتر است به منظور طراحی اپلیکیشن های آموزشی روش نیتیو را انتخاب کنید و دو بار کد نویسی برای سیستم عامل اندروید و ios انجام دهید.

البته در انتخاب روش مناسب برای طراحی اپلیکیشن باید به هدف آن، نیاز کاربران و تعداد کاربران نیز توجه کنید.

برای طراحی اپلیکیشن باید به اهداف کاربران برای استفاده از اپلیکیشن  توجه کنید تا بر اساس آن بتوانید بهترین روش ممکن را انتخاب نمایید.

به عبارتی می توان گفت کاربران مهم ترین عناصری هستند که در طراحی اپلیکیشن های آموزشی باید به آن ها توجه نمود.

در واقع تا زمانی که از هدف کاربران به منظور استفاده از اپلیکیشن اطلاعی نداشته باشید قطعا قادر نخواهید بود طرح مناسبی را کد نویسی کنید.

پس خود را جای مخاطب قرار داده تا متوجه شوید که چه انتظاراتی دارد.

به این ترتیب شما پی خواهید برید که دانشجویان و اساتید چه نیازها و انتظاراتی از برنامه های آموزشی خواهند داشت و چه مواردی موجب نارضایتی آن ها خواهد شد.

با رعایت این موارد می توانید کاربران  و مخاطبان را با طراحی یک اپلیکیشن آموزشی حرفه ای راضی کنید .

همچنین برای آنکه محصول نهایی مورد تایید کارفرما باشد بهتر است در تمامی مراحل تولید اپلیکیشن صحبت هایی با کارفرما داشته باشید واز نظرات او آگاه شوید.

با شناخت سلیقه کارفرما می توانید از ایده های او در طراحی اپلیکیشن آموزشی استفاده کنید.

به منظور طراحی و پیاده سازی یک اپلیکیشن حرفه ای و موفق حتی می توانید اپلیکیشن های آموزشی که به دست برترین مهندسین طراحی تولید شده اند را آنالیز کنید و از آن ها ایده های نابی بگیرید.

معمولا کاربران زیادی از اپلیکیشن های آموزشی استفاده می کنند ، از این رو نیاز است که این اپلیکیشن ها سرعت لودینگ بالا و سرورهای بسیار قوی داشته باشند تا بتوانند کاربران را راضی نگهدارند.

برای طراحی و سفارش اپلیکیشن فروشگاهی باید هزینه های بالایی بپردازید! و این رقم بسته به نیاز شما و سطح ویژگی های اپلیکیشن تان متفاوت است اما اگر استراتژی های قوی و مناسبی داشته باشید، به سود خوبی رسیده و ده ها برابر هزینه ای که بابت طراحی می پردازید را در می آورید.

به هر حال طراحی اپلیکیشن دارای پروسه های متفاوتی می باشد و در این میان با توجه به هزینه بالایی که قرار است بپردازید باید حتما در انتخاب تیم یا شرکت طراحی اپ دقت کنید.

این مجموعه باید دارای افرادی متخصص در زمینه های برنامه نویسی، طراحی وب سایت ، سئو کار و طراح گرافیست باشند و همچنین افرادی هم در زمینه تجارت الکترونیک حضور داشته باشند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map