طراحی اپلیکیشن در سنگاپور سنگاپور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در سنگاپور سنگاپور شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. داشتن وب اپلیکیشن یا یک اپلیکیشن یک اصل اساسی در برای یک کسب و کار فروشگاهی میباشد که از طریق آن دارندگان کسب وکار محصولات و خدمات خود را بر روی گوشی های مشتریان به عرضه در می آورند.

شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی تولید نرم افزار و طراحی اپلیکیشن میباشد که با کادر متخصص و برنامه نویسان بین المللی آماده مشاوره و همکاری با شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت آلمانی ولوکوپتر از آغاز پروازهای تاکسی هوایی ساخت خود در سنگاپور با هدف جلب جهانگرد خبر داده است.

اجلاس اقتصادی جهانی که رهبران سیاسی و تجاری را گرد هم می‌آورد سال آینده به جای سوئیس در سنگاپور برگزار خواهد شد چراکه پاندمی کرونا برگزاری ایمن این اجلاس در اروپا را با چالش روبرو کرده است.

رستورانی در سنگاپور برای اولین بار فروش گوشت جوجه تولید شده در آزمایشگاه را آغاز کرده و آن را تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ در دسترس علاقمندان قرار می‌دهد.

سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: معاهده ممنوعیت تسلیحات هسته‌ای به حد نصاب مورد نیاز برای لازم الاجرا شدن یعنی به تصویب ۵۰ کشور رسید و پس از گذشت ۹۰ روز از سوم بهمن ماه لازم الاجرا می‌شود.

اقتصاد سنگاپور در سه ماهه سوم سال جاری میلادی تحت فشار پاندمی کرونا ۵.

۸ درصد نسبت به بازه مشابه سال گذشته آب رفت است.

جشنواره فیلم سنگاپور با معرفی فیلم‌های حاضر در این دوره از پذیرش فیلم «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی در بخش رقابتی این رویداد خبر داد.

بعد از وقوع سکته مغزی، افراد نیاز به توانبخشی اعضای بدن در بیمارستان با دستگاه‌های گران قیمت دارند.

اما یک دستگاه رباتیک خانگی می‌تواند جایگزین این روش شود.

در ۳ ماهه سوم سال جاری میلادی رکود اقتصادی سنگاپور در حالی کندتر شد که این کشور برخی از محدودیت‌های قرنطینه‌ای خود را برداشت و به شرکت‌های بیشتری اجازه فعالیت داد.

محققان سنگاپوری برای اولین بار نانوذراتی ابداع کرده‌اند که با تزریق آنها به درون بدن می‌توان سلول‌های سرطانی را نابود کرد.

این نانوذرات فاقد هرگونه دارو هستند.

محققان برای نشان دادن قابلیت‌های چاپگرهای سه بعدی از پودر شیر برای طراحی و تولید یک مدل مینیاتوری از مبل‌های راحتی استفاده کردند.

اپل تصاویری از فضای داخلی فروشگاه شناور خود در سنگاپور را منتشر کرده که فردا افتتاح می شود.

نتیجه تحقیق بانک مرکزی سنگاپور از اقتصاددانان و تحلیل‌گران، نشان می‌دهد که اقتصاد این کشور در سه ماهه سوم امسال ممکن است ۷.

۶ درصد نسبت به سال قبل آب برود.

اپل قصد دارد به زودی فروشگاهی روی آب در سنگاپور افتتاح کند.

محققان سنگاپوری شاخه ای از ویروس کرونا کشف کرده اند که بخشی از ژنوم آن حذف شده و در نتیجه واکنش ایمنی قدرتمندتر بدن انسان را در پی دارد.

معاون نخست‌وزیر سنگاپور اعلام کرده که دولت این کشور ۸ میلیارد دلار دیگر را برای کمک به تقویت اقتصاد آسیب‌دیده از کرونای این کشور تخصیص داده است.

سنگاپور روز سه‌شنبه گزارش داد که افت اقتصاد این کشور در سه ماهه دوم فراتر از انتظار بوده است و پیش‌بینی اقتصادی خود برای کل ۲۰۲۰ را کاهش داد.

گروهی از محققان سنگاپوری روش جدیدی را برای تزریق انسولین با استفاده از آهن ربا ابداع کرده‌اند که درد و رنج این کار را کاهش می‌دهد.

دولت سنگاپور با هدف اجرای قوانین قرنطینه ویروس کرونا تصمیم دارد گجت های پوشیدنی در اختیار مسافرانی قرار دهد که به این کشور وارد شده اند.

تخمین‌های پیشرفته وزارت تجارت و صنعت سنگاپور نشان داد اقتصاد این کشور در ۳ ماهه دوم ۴۱.

۲ درصد نسبت به سه ماهه قبل آب رفته و از لحاظ فنی وارد رکود شده است.

کنفرانس بین‌المللی فلسفه و حقوق سپتامبر ، ۲۰۲۰ در سنگاپور برگزار می‌شود.

سنگاپور گردنبندی بلوتوثی را برای جمعیت سالمند و بدون موبایل کشورش ساخته تا شیوع ویروس کرونا میان افراد را ردیابی کند.

اپلیکیشن موتور جستجوی هواوی که جایگزین گوگل می شود، اکنون برای کاربران سنگاپوری ارائه شده است.

دولت سنگاپور در نظر دارد بودجه هزینه ای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در بودجه سال مالی ۲۰۲۰ خود حدود ۳۰ درصد افزایش دهد و در بهبود مشاغل کوچک پس از دوره شیوع کرونا سرمایه گذاری کند.

طرح دولت سنگاپور برای وادار کردن مردم به استفاده از پوشیدنی‌های هوشمند برای ردگیری دقیق آنها به بهانه مقابله با ویروس کرونا، موجب خشم عمومی شده است.

سنگاپور تصمیم دارد دستگاهی کوچک و قابل حمل برای ردیابی ویروس کرونا رونمایی کند.

این دستگاه با باتری کار می کند.

پس از آن که داده‌های رسمی نشان داد اقتصاد سنگاپور در سه ماهه اول امسال تحت تأثیر ویروس کرونا آب رفته است، وزارت تجارت و صنعت برای سومین بار پیش‌بینی رشد اقتصادی این کشور در ۲۰۲۰ را کاهش داد.

آمار وب سایت «اسپید تست» نشان می دهد سرعت اینترنت موبایل و ثابت برخی کشورهای جهان از جمله ایران در آوریل ارتقا یافته است.

سرعت اینترنت موبایل ایران۲۵.

۲۴ مگابیت برثانیه بوده است.

شرکت ریزر ماشین های فروش خودکاری به کار می گیرد که به طور رایگان ماسک در اختیار سنگاپوری ها قرار می دهد.

مدیر اجرایی فدراسیون بین المللی گلف از لغو مسابقات جهانی این رشته در سنگاپور خبر داد.

آی بی ام از همکاری با تعدادی از شرکت‌های صنعتی سنگاپور برای راه اندازی آزمایشی خدمات نسل پنجم خبر داده است.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map