طراحی اپلیکیشن در شهرستان هسینچو تایوان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در شهرستان هسینچو تایوان شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. داشتن وب اپلیکیشن یا یک اپلیکیشن یک اصل اساسی در برای یک کسب و کار فروشگاهی میباشد که از طریق آن دارندگان کسب وکار محصولات و خدمات خود را بر روی گوشی های مشتریان به عرضه در می آورند.

شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی تولید نرم افزار و طراحی اپلیکیشن میباشد که با کادر متخصص و برنامه نویسان بین المللی آماده مشاوره و همکاری با شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کل : 8 میانگین : 4.

5 درباره تایوان جزیره خوش منظره و جذاب تایوان، یکی از بهترین مکان های مطلوب آسیا، با وجود اسرار کاملا محفوظ گردشگری خود، به در هم شکستن تصورات و ذهنیات پیشین بازدیدکنندگان، عادت کرده است.

خارجی ها این کشور را همیشه فقط به دلیل مهارت های چشمگیر فناوری اش-که تصویر آن  با نفوذ و برتری جهانی برچسب های ساخت تایوان تقویت شده است، می شناسند.

اما در حقیقت این مقصد گردشگری دربرگیرنده چشم اندازهای بسیار زیبای الهام بخش، رنگین کمانی از فرهنگ های مختلف و تاریخ بسیار غنی و شگفت انگیزی است.

آسمان خراش های درخشان، کوه های سربه فلک کشیده و دریاچه های پرتلالو آن، در کنار بازارهای شبانه، مسیرهای دوچرخه سواری و چشمه های آب گرم، خودنمایی می کنند.

وقتی به اندازه قابل کنترل این کشور، که از نصف اسکاتلند هم کوچکتر است، توجه کنید، جذبه این منطقه حتی بیشتر و بااهمیت تر می­ شود.

تایوان یکی از معدود نقاط روی زمین است که هنوز مذهب باستانی و فرهنگ هایش در کنار چشم انداز بسیار مدرن این کشور پررونق است.

این همجواری، بیش از همه خود را در شهر تایپه – محل شگفتی های آخرین فناوری های روز مانند برج تایپه101 (Taipei 101) ،بزرگترین برج دنیا- نشان می دهد.

جایی که این ساختمان بلندمرتبه، کنار معابد فرورفته در مه غلیظ و جوامع بومی این شهر قرار گرفته است.

معجون تفاوت های فرهنگی، به طور شگفت انگیزی در آشپزی این جزیره- که ترکیبی از غذاهای خوشمزه چینی، ژاپنی و خوراکی های بومی تایوان است_ نمود پیدا کرده است.

وقتی به تاریخچه این جزیره نگاهی بیندازید، وجود تنوع در آشپزی تایوان مانند بسیاری دیگر از جنبه های زندگی در این کشور، مفهوم پیدا می کند.

تایوان پس از گذشت 5 دهه حکمرانی ژاپن، در سال 1949 مستقل و به مقر حزب ملی چین و حامیانش، که از جنگ داخلی چین گریخته بودند، تبدیل شد.

تایوان تا امروز محصول چنین دوره ای است.

کشوری مستقل که دستخوش ناآرامی هایی از سوی پکن شده است.

چه تاریخچه این کشور را به خوبی بدانید و چه ندانید، در تایوان موضوعات بسیار زیادی برای لذت بردن وجود دارد.

دره ها، دریاچه ها و گلوگاه های روستاهای تایوان، علاوه بر برج های نورانی شهرها، همیشه بیشترین تاثیر را گذاشته است.

واقعیت این است که اگر تعداد نسبتا کمی از گردشگران به اینجا می آیند، بیشتر به دلیل عدم آگاهی آنها از امکانات تفریحی اینجاست، نه اینکه کار زیادی برای تفریح کردن وجود نداشته باشد.

علاقه مندان به پیاده روی، دوچرخه سوارها، غواصان، اسکی بازان روی آب، زائران و خوش خوراک ها، تایوان را بخش کوچکی از بهشت در این گوشه از آسیا خواهند یافت.

مساحت: 36188 کیلومتر مربع جمعیت: 09121442355( براساس تخمین 2016 سازمان ملل) تراکم جمعیت: 647 کیلومتر مربع پایتخت: تایپه دولت: جمهوری رئیس دولت: رئیس جمهور سای اینگ-ون (Tsai Ing-wen) از سال 2016 الکتریسیته: 110 ولت AC، 60 هرتز.

پریزهای سبک آمریکایی با دو پین سرصاف (و گاهی اوقات یک پین سوم که به زمین متصل می شود) مورد استفاده قرار می گیرد.

تاریخجه، زبان و فرهنگ تایوان تاریخچه تایوان حدود 4000 سال است که قبایل بومی در این منطقه ساکن شده اند و در قرن 16 ام، نشانه هایی از سکونت چینی ها پدیدار شد.

پس از آن، این کشور، استعمارگران اروپایی را به خود جذب کرد و هلندی ها و اسپانیایی ها در این منطقه ریشه دواندند.

سال 1684، تایوان پیش از اینکه کنترلش کاملا به دست سلسله چینگ (Qing Dynasty) بیفتد و تبدیل به یکی از ایالت های این سلسله شود، زیر سلطه سلسله مینگ (Ming Dynasty) خلع شده قرار داشت.

دهه 1890، با شکست چینی ها در نخستین جنگ چین و ژاپن (1894-1895) که موجب اولین اشغال سرزمین چین به وسیله ژاپنی ها شد و به دنبال تنظیم معاهده شیمونوسکی (Shimonoseki)، تایوان برای همیشه به ژاپن واگذار شد و این کشور با وجود نارضایتی شدید مردم، از سال 1895 تا پایان جنگ جهانی دوم، زیر سلطه ژاپن باقی ماند.

سرانجام سال 1948، جنگ داخلی چین (1927تا 1950)، که چند سال به طول انجامید، زمانی که کمونیست های مائو (Mao) توانستند شیانگ کای-شک (Chiang Kai-Shek) و نیروهای ملی گرای او را شکست دهند، به پایان رسید.

رهبر حزب ملی گرا به همراه هزاران طرفدار خود، برای پیش بردن اهداف سیاسی شان به تایوان گریختند و خیلی زود در آنجا کو مین تانگ (Kuo Min-Tang KMT) قدرت را به دست گرفت.

کومین تانگ برای اطمینان از بقای حکومت خود، شروع به شکوفایی اقتصاد تایوان کرد که با موفقیت چشمگیری همراه شد و به مردم این جزیره کوچک کمک کرد تا به سرعت در مسیر پیشرفت قرار گرفته و تایوان تبدیل به یکی از “اقتصادهای ببر” در حاشیه اقیانوس آرام شود.

تایوان از نظر سیاسی، از وقتی که روابط حسنه ای بین واشنگتن و پکن ایجاد شد، تا مدت بسیار طولانی و تا اوائل دهه 1970، تحت حمایت آمریکا قرار داشت.

اما سال 1970، ایالات متحده آمریکا همبستگی خود با تایوان را به چین تغییر داد.

چینی ها هنوز هم تایوان را بخشی از سرزمین ملی خود می دانند و یکی از اهداف بلند مدت دولت چین، اتحاد مجدد این کشور با سرزمین اصلی چین است.

به رسمیت شناختن بین المللی تایوان به وسیله سازمان ملل متحد، هم توسط چین پذیرفته نشده است، اما علی رغم عدم توافق های سیاسی آنها، از اوائل دهه 1970، بین چین و تایوان، تجارت گسترده، سفر و مسیرهای ارتباطی برقرار شده است.

تایوان همچنان خود را جمهوری چین می نامد، نامی که برای جمهوری خلق چین، پذیرفته تر از نام رسمی تایوان مستقل است.

آیا می دانستید؟ * اگرچه سیاست جمهوری خلق چین متحد کردن چین است، در سال های اخیر، این کشور سیاست نوعی اتحاد با اصل دنگ ژیانوپینگ (Deng Xiaoping)، “یک کشور، دو سیستم” را دنبال می کند.

* تایوان دو نوع تقویم رسمی دارد- تقویم میلادی و همچنین تقویم مینگو (Minguo)، که در سال 1911 با تاسیس جمهوری چین، آغاز شد.

* تایوان در بازی های المپیک و جام جهانی فیفا با نام تایپه چینی در رقابت ها حاضر می شود.

فرهنگ تایوان مذهب: “مذهب عامیانه” تایوان –که ملغمه ای از باورهای سنتی جان گرایی با سنت های تائوئیسم، بودایی و کنفوسیوسی است- باورهای اصلی بیشتر تایوانی ها را تشکیل می دهد.

همچنین اشکال خالص تر بودایی در کنار مسیحیت در حال پدیدار شدن هستند.

به دلیل قرن ها فعالیت مبلغان غربی، امروزه بسیاری از تایوانی های بومی مسیحی شده اند.

قراردادهای اجتماعی علی رغم ترکیب فرهنگی و قومی پیچیده تایوان، روش زندگی مردم تایوان تحت نفوذ چینی ها و غرق شده در سنت ها و خرافات است.

آنها با شور و هیجان رسوم باستانی و جشنواره های شان را جشن می گیرند و به تعطیلات سنتی شان توجه بسیاری دارند.

مردم تایوان به طور کلی رفتاری بسیار دوستانه دارند و استانداردهای مهمان نوازی در این کشور بسیار بالاست.

برنامه های سرگرم کننده، بیشتر در رستوران ها ارائه می شود، نه در خانه های شخصی مردم و گردشگران معمولا انتظار سرگرم شدن در خانه ها را ندارند.

“دست دادن” مرسوم است و پوشیدن لباس غیررسمی از نظر بسیاری از افراد پذیرفتنی است.

زبان در تایوان زبان رسمی مردم تایوان، همانند سرزمین اصلی چین، چینی ماندارین (Mandarin) است که معمولا با نام گویو- guoyu – ( زبان ملی) خوانده می شود.

اما زبان بومی تایوان که تایو (Taiyu) یا مینان هوا (minnanhua) نامیده می شود، هنوز به عنوان زبان اول گروه قومیتی غالب جزیره است که از استان فوجیان در جنوب چین وارد این سرزمین شدند.

هنوز افراد بسیاری به  هاکای چینی (Hakka) و گویش های مختلف بومی صحبت می کنند.

آب و هوا و محدوده جغرافیایی تایوان آب و هوا و وضعیت اقلیمی تایوان بهترین زمان برای سفر به تایوان علی رغم اندازه نسبتا کوچک این جزیره، این حقیقت که تایوان به وسیله مدار راس السرطان به دو بخش تقسیم شده است، باعث شده که آب و هوای منطقه شمال و جنوب این کشور با یکدیگر تفاوت بسیاری داشته باشند.

شمال این کشور دارای آب و هوای نیمه گرمسیری و با دمای ملایم است که در ماه های زمستان، بارش باران معمول است.

نواحی جنوبی، جایی که دما از حد متوسط بالاتر است باران کمتری می بارد.

متاسفانه تابستان، کل جزیره بسیار گرم است و این موضوع فصل های پاییز و بهار را به زمان های مناسبی برای سفر به این جزیره تبدیل کرده است.

معمولا اواخر تابستان فصل گردباد شروع شده و در ساحل شرقی با شدت بسیاری حس می شود والبته این پدیده در اینجا بیش از مکان های دیگر فعال بوده است.

دیدن تایوان هنگام جشن های سال نو به نظر وسوسه انگیز می آید، اما از آنجایی که در این روزها شاهد جشن های بسیاری خواهید بود، هزینه های اقامت همیشه بسیار بالاست و بسیاری از فروشگاه ها و ارائه دهندگان خدمات، برای شرکت در این جشن ها تعطیل هستند.

لباس مورد نیاز همراه داشتن لباس با وزنی سبک تا متوسط، به همراه بارانی، توصیه می شود.

بهتر است وقتی برای بازدید از معابد بودایی می روید، لباس های پوشیده تری به تن داشته باشید.

شلوار روشن و تی شرت برای مردان و زنان کاملا پذیرفتنی است.

برداشتن لباس شنا برای رفتن به چشمه های داغ آب معدنی، فکر عاقلانه ای است.

البته در برخی از این چشمه ها که مختلط نیستند، نیاز به پوشیدن لباس خاصی نیست.

همچنین اگر حتی علاقه ای به کوهپیمایی ندارید، اما مسیرهای پیاده روی لذت بخشی کوتاهی در جاذبه های طبیعی، مانند پارک تاروکو گورج (Taroko Gorge)، وجود دارد که بهتر است خود را برای آن نیز آماده کنید.

محدوده جغرافیایی اگرچه سرزمین تایوان از ده ها جزیره کوچک در تنگه تایوان و اقیانوس آرام تشکیل شده است، جزیره اصلی به نام تایوان دربرگیرنده بیشتر وسعت ناحیه خشکی تحت کنترل دولت تایوانی است.

تقریبا دو سوم تایوان، با وجود 258 قله با ارتفاع بیش از 3000 متر، پوشیده از کوه است و تقریبا بیشتر آنها پوشیده از جنگل های انبوه هستند.

مرتفع ترین این قله ها، یوشان( کوه یشم)- Yushan (Jade Mountain)_ بلندترین کوه در شمال شرق آسیا با ارتفاع 3952 متر – محسوب می شود.

این ناحیه کوهستانی به دلیل مکان این جزیره به این شکل درآمده است چراکه روی خط گسل دو صفحه تکتونیک قرار داشته و به دنبال تحولات چشمگیر زمین شناسی بین 4 تا 5 میلیون سال گذشته شکل گرفته است.

آن همچنین در مدار راس السرطان و در همان خط از عرض جغرافیایی هاوایی در اقیانوس آرام شمالی قرار دارد.

اما اگرچه کوهستان، مرکز تایوان را تحت سلطه خود دارد و کل ساحل شرقی این جزیره را ناهموار کرده، اما قسمت سوم از تایوان، یعنی بخش غربی، بیشتر دربرگیرنده دشت های آبرفتی و میزبان اکثر جمعیت این کشور است.

دو جزیره لیودائو- Lyudao -(جزیره سبز) و لانیو-Lanyu -( جزیره ارکید) واقع در اقیانوس آرام، محبوب ترین مقاصد گردشگری در تعطیلات هستند، درحالی که مجمع الجزایر پنگو(Penghu ) و ماتسو (Matzu) تنگه تایوان، از نظر تاریخی و فرهنگی پرجذبه هستند.

و جزایر کوچک کینمن (Kinmen) و لی یو (Lieyu)، که فقط چند کیلومتر دورتر از ساحل فوجیان (Fujian) واقع در سرزمین اصلی چین هستند، تحت کنترل تایوان باقی مانده اند.

ترکیب آب و هوا، سرزمین و مکان نگاری (توپوگرافی)، تایوان، به ویژه جنگل های متنوع کوهستانی، تایوان را به مکانی مناسب برای رشد گیاهان و حیوانات بومی تبدیل کرده است.

درخت نراد و خرس سیاه فورموسان (Formosan) دو نمونه مهم از آنها هستند.

پرندگان بسیاری در این منطقه و همچنین انواع گردشگری های حرفه ای وجود دارد که لحظات لذت بخشی برایتان فراهم می کنند.

تایوان: کسب و کار و در تماس بودن کسب و کار در تایوان تایوان مسلما تحت نفوذ سنت های چینی است اما ارزش ها و رسوم غربی نیز فضای آن را تغییرداده است و البته اثری از نفوذ سنگین رسوم ژاپنی هم در آن دیده می شود.

بنابراین مسافران تجاری بین المللی به راحتی می توانند در آنجا اقامت گزینند.

در واقع تایوان کشوری کارکردی است که از گذشته با غربی ها در تجارت و معامله بوده است.

لباس ساده و سبک مناسب حضور در ملاقات های کاری و دست دادن، فرم معمول احوالپرسی است.

کارت های ویزیت (که بهتر است به دو زبان چینی و انگلیسی باشند) نیز باید با دو دست رد و بدل شوند.

وقتی کارت ویزیتی را می گیرید، چند لحظه برای آن وقت بگذارید- این کار نشانه احترام است.

هنگام مورد خطاب قراردادن مردم، ابتدا نام خانوادگی و یا شهرت شان باید گفته شود.

وقت شناسی بسیار مهم است و درصورت امکان، قرار ملاقات ها باید از قبل تنظیم شوند.

اخلاق کاری در وجود تایوانی ها نهادینه شده و آنها اغلب تحصیلات بالایی دارند، با این حال حتی اگر قرارکاری به زبان انگلیسی انجام شود، وجود یک مترجم ضروری است.

زیرا در تمام کشورهای آسیایی، ” حفظ ظاهر” بسیار مهم است.

صحبت کردن در مورد مسائل سیاسی چین و یا به رسمیت شناختن بین المللی تایوان کار عاقلانه ای نیست، مگر اینکه فرد دیگری چنین موضوعاتی را پیش بکشد.

وقت اداری: وقت اداری، از دوشنبه تا جمعه، 9 تا 17 و شنبه 9 تا 12، است.

اقتصاد تایوان با برخورداری از رشد چشمگیر از دهه 1950 به بعد، به یکی از ” اقتصادهای ببر”-tiger economies_ و اولین آن در حوزه اقیانوس آرام تبدیل شد.

موفقیت آن بر مبنای سیاست صنعتی شدن سریع به همراه هزینه های کلی و همچنین هزینه کم نیروی کار بود.

از آنجایی که مواد خام دراین کشور دچار کمبود است، این کشور به مواد خام متکی نیست.

ورود حجم بسیار بالای ارز خارجی به این کشور در طول سال ها، به تایوان در به حداقل رساندن اثرات آشفتگی موجود در اقتصاد دنیا روی خود، کمک بسیاری کرد.

پس از یک دوره رکود کوتاه در سال های 01/2000، اقتصاد این کشور با نرخ مناسبی در حال رشد است.

(تولید ناخالص ملی تا سال 2010، 5/10 درصد افزایش داشت).

عملکرد اقتصاد تایوان به طور چشمگیری تحت نفوذ شرایط اقتصادی و سیاسی خارجی، به ویژه چین (جمهوری چین) است.

ژانویه 2002، تایوان در سازمان تجارت جهانی پذیرفته شد و همچنین عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی آسیا–پاسفیک (APEC) و بانک توسعه آسیا به شمار می رود.

سال 2010، صندوق بین المللی پول، این کشور را در رتبه 19 در فهرست اقتصاد های بزرگ جهان قرار داد.

سود ناخالص ملی: 423 بیلیون دلار آمریکا (2010).

عمده صادرات : قطعات الکترونیکی، فلزات، محصولات لاستیکی و پلاستیکی، ماشین آلات و مواد شیمیایی عمده واردات: ماشین آلات، قطعات الکترونیکی، نفت خام، مواد معدنی و ابزارهای دقیق شرکای تجاری اصلی: چین(جمهوری چین)، اتحادیه اروپا، ایالات متحده، هنگ کنگ و ژاپن روش های در تماس بودن در تایوان تلفن: سیستم گسترده تلفن، از جمله تعداد وسیع تلفن های کارتی همگانی، در سراسر جزیره وجود دارد که برای تماس خارج از کشور قابل استفاده اند.

کارت های از پیش پرداخت شده نیز از مجموعه سوپرمارکت های 7-ایلون (7-Eleven) و فروشگاه های کوچک قابل خریداری هستند.

تلفن همراه: با شرکت های بین المللی تلفن همراه، قراردادهای رومینگ بسته شده است.

به این منظور که اکثریت قریب به اتفاق تلفن های همراه، به محض ورود به تایوان با شبکه های محلی سازگار هستند.

اینترنت: کافی نت ها نسبت به انتظاری که از این مقصد مملو از فناوری دارید، به راحتی پیدا نمی شوند.

البته مسلما کافی نت در این کشور وجود دارد اما بیشتر در مراکز بازی و کتابخانه های محلی پیدا می شوند و به خوبی به فضای اینترنت متصل هستند.

در بیشتر هتل ها هم به راحتی به اینترنت وای-فای می توانید متصل شوید که اغلب رایگان هستند.

البته ممکن است هزینه اقامت در هتل را بالا ببرند.

اداره گردشگری تایوان به گردشگران خارجی خدمات اینترنت رایگان ارائه می دهد.

گردشگران می توانند در این سایت ثبت نام کنند: پست: خدمات پستی داخلی، سریع و مستقل است.

پست هوایی به اروپای غربی تا 10 روز طول می کشد.

وقت اداری پستخانه: متنوع است و معمولا از 8 تا 17، دوشنبه تا جمعه و 30/8 تا 12 شنبه هاست.

  آخرین اخبار نظرات کاربران سلام ،من در ماه اگست سفر دارم به تایوان و نیاز به مترجم که به زبان فارسی مهارت داشته باشد، منتظر رهنمایی تان هستم ماجراجویی اینجا آغاز می شود سفرمی بلیط هواپیما داخلی بلیط هواپیما خارجی ایرلاین ها

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map