طراحی اپلیکیشن در غزه فلسطین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در غزه فلسطین در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. یکی از ایده های جدیدی که در کشور عزیزمان ایران به شدت رو به رشد است و بیتشر توسط جوانان انجام میگردد آن است که به صورت گروه تیم هایی رو تشکیل میدهند و با داشتن یک ایده بدنبال یک تیم برنامه نویسی میگردند تا آن را برایشان پیاده سازی کند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در راستای پیاده سازی و طراحی وب اپلیکیشن های اندرویدی و iOS است که میتواند در این امر به عنوان یک تیم قابل اتکا در کنار شما قرار گیرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران - ایرنا - شبکه "الجزیره" قطر در برنامه‌ای با عنوان «آنچه پنهانی بزرگی است»، با نمایش دستاوردهای یگان‌های «مهندسی و ساخت» تیپ‌های «القسام» شاخه نظامی «جنبش حماس»، از توانایی این یگان‌ها در ساخت موشک با قدرت تخریب بالا خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا ، در این برنامه خاطرنشان شده است که مقاومت فلسطین با استفاده از گلوله‌های عمل نشده که ارتش اشغالگر به هنگام حمله به نوار غزه شلیک کرده بود، قادر به تولید موشک‌هایی با قابلیت تخریب بالا شده است.

  در برنامه شبکه الجزیره که پایگاه اطلاع رسانی قدس هم به بخش هایی از آن اشاره کرده ،با فرماندهان یگان‌های مهندسی و ساخت تیپ‌های القسام که درباره پروژه جمع‌آوری این گلوله‌ها از مناطق مختلف غزه تحت نظارت یک کمیته تخصصی و بازسازی آن‌ها در کارگاه‌های مقاومت کار کرده‌اند، گفت و گو شده است.

  در جریان طرح جمع‌آوری گلوله‌های عمل نکرده رژیم صهیونیستی در غزه ، تعدادی از نیروهای مقاومت فلسطین از جمله فرمانده " إبراهیم أبو النجا " به شهادت رسید.

  گردان‌های القسام فاش کردند که آن‌ها ۷۸ فروند از موشک‌های اسرائیلی بازسازی شده را در جریان درگیری ماه مه ۲۰۱۹ به سوی شهر اشغال شده " عسقلان" شلیک کردند که منجر به تخریب گسترده ساختمانهای شهرک‌های صهیونیست‌نشین شد و این پیام را از زبان یکی از فرماندهان مقاومت داد که این عواقب یکی از ابزارهای جنایتی بود که دشمن به سمت ما پرتاب کرد.

  برنامه آنچه پنهانی بزرگی است از شبکه الجزیره قطر بخشی از تلاش‌های بزرگی که مقاومت فلسطین برای ارتقای توانایی‌های نظامی خود جهت مقابله با برنامه‌های اشغالگران که با مشارکت کشورهای عربی با هدف جلوگیری از رسیدن کمک‌های تسلیحاتی به نیروهای مقاومت انجام شده است را نشان داد.

در طول این برنامه تلویزیونی، مقاومت همچنین از  "گنجینه‌های" به دست آمده از عمق دریای نوار باریکه غزه پرده‌برداری کرد و تصاویری که برای اولین بار منتشر شد، نشان داد که واحد غواصی گردان‌های القسام موفق به یافتن دو کشتی جنگی غرق شده مربوط به نیروی دریایی انگلیس شدند.

  تحقیقات نشان داد که این دو کشتی از زمان جنگ جهانی اول در حال برگشت به نیروی دریایی انگلیس در عمق آب‌های غزه غرق شده‌اند.

  فرماندهان یگان‌های مهندسی و ساخت مقاومت گفتند که کمیته ویژه‌ای بر انتقال پوسته گلوله‌هایی که در داخل دو کشتی پیدا شده بود، نظارت داشتند و در عملیات پیچیده امنیتی و نظامی این گلوله‌ها به بیرون منتقل و کمک بزرگی به مقاومت شد.

  در این برنامه تصاویری از داخل یک کارگاه تولیدی گردان‌های القسام نمایش داده شد که نشان دهنده تلاش مقاومت برای بازسازی این پوسته‌ها جهت استفاده در ساخت موشک است.

  این تلاش‌های بزرگ زمینی و دریایی نیروهای مقاومت برای افزایش قدرت نظامی، در حالی انجام می‌شود که کشورهای عربی و رژیم اشغالگر صهیونیستی برای محروم کردن مقاومت از خطوط امدادرسانی، ائتلاف کرده‌اند.

   در این برنامه اقدامات مصر در مرز غزه برای از بین بردن تونلها و ایجاد دیوارهای محافظ امنیتی برای جلوگیری از ورود سلاح به این باریکه به نمایش در آمد و از موافقت برای استفاده اسرائیل از پایگاه نظامی "برنیس" مصر که در دریای سرخ ایجاد شده و با مشارکت " محمد بن زاید آل نهیان" ولیعهد ابوظبی افتتاح شد با هدف قطع امدادرسانی به مقاومت فلسطین، پرده‌برداری کرد.

   این برنامه همچنین به دیدار "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با " عبدالفتاح البرهان " رئیس شورای انتقالی سودان در سال جاری اشاره کرد و افزود: سودان یکی از کشورهای حمایت کننده از مقاومت و یکی از ایستگاههای مهم در انتقال سلاح به غزه بود.

  این برنامه همچنین به ائتلاف امارات با رژیم اشغالگر قدرت و نقش آن در تضعیف مقاومت اشاره کرد و فاش شدن اطلاعات پست الکترونیکی " یوسف العتیبة " سفیر امارات در آمریکا و گفت و گوهای وی با " عوزی روبین " فرمانده سامانه "گنبد آهنین" رژیم صهیونیستی درباره توانایی این رژیم برای مقابله با موشکهای مقاومت فلسطین را نشان داد.

  در هیمن حال، "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: خلع سلاح مقاومت یکی از اهداف راهبردی رژیم اشغالگر و کسانی که در پشت آن قرار دارند، می‌باشد.

وی فاش کرد که دولت آمریکا چند ماه پیش درخواست ملاقات با رهبری جنبش حماس را داشت که جنبش آن را نپذیرفت، زیرا یقین داریم که هدف این دیدار، اجرای "معامله قرن" و درخواست عقب‌نشینی سلاح مقاومت و تاسیس کشور فلسطین، تنها در نوار غزه است.

  رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با یادآوری فشارهایی که مقاومت در جریان جنگ‌هایی که توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی بر نوار غزه متحمل شد، گفت: در جنگ ۲۰۰۹، تهدید رژیم اسرائیل از طریق یکی از واسطه‌ها به ما رسید، مبنی بر اینکه حماس باید مقاومت را برای ۱۵ سال متوقف کند، همه تونل‌ها را ببندد و گروه‌های مقاومت متعهد شوند هیچ اقدامی علیه اشغالگران انجام ندهند، اما ما حاضر نشدیم با این شرایط موافقت کنیم و پس از توقف جنگ، آمریکا و رژیم اسرائیل برای محاصره غزه از دریاهای آزاد توافق کردند.

  وی ادامه داد: در جنگ ۲۰۱۴ بصورت غیر مستقیم درخواستی روی میز مذاکره قرار گرفت و آن توقف احداث تونل‌های استراتژیک بود و در غیر این صورت جنگ متوقف نمی‌شود، بلکه شدت می‌گیرد و ما این درخواست را نیز رد کردیم.

   هنیه افزود: به طور کلی می‌خواهیم اطمینان دهیم که حماس هیچ تعهدی که از نظر اصولی، وسیله‌ای یا استراتژی بر تصمیم مقاومت تأثیر بگذارد، متعهد نمی‌شود.

  وی با اشاره به اینکه آمریکا در حال تلاش برای ایجاد ائتلافی در منطقه است که اسرائیل نیز در آن قرار داشته باشد و کشورهای عربی را نیز در بر گیرد، افزود: آشکار است که مقاومت فلسطین دشمن این کشورها خواهد شد.

  رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که خشم مقاومت، اشغالگران را متعجب و دوستان و مردم ما را خوشحال می‌کند و دشمنان و کسانی که فریب دشمن را خورده‌اند، شکست می‌دهد.

  تهران-ایرنا- یکی از رهبران جبنش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در راهپیمایی گسترده مردم نوار غزه… تهران - ايرنا - دو تن از اعضاي 'گردان القسام' شاخه نظامي 'جنبش حماس' ظهر امروز (سه شنبه) در… تهران- ایرنا- وزارت امور خارجه سوریه، مشکلات و گرفتاری های مردم سوریه… تهران- ایرنا- "وانگ یی " وزیر امور خارجه چین در ویدئو کنفرانس با وزیران… تهران- ایرنا- نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا مدعی شد که زیردریایی… تهران- ایرنا- پدافند هوایی یمن یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map