طراحی اپلیکیشن در فلات جمهوری کنگو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی اپلیکیشن در فلات جمهوری کنگو از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با قابلیت های طراحی اپلیکیشن شامل طراحی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن اندروید ، طراحی اپلیکیشن PWA ، برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی برنامه اندروید ، طراحی برنامه ios ، طراحی برنامه PWA ، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی ، طراحی اپلیکیشن اختصاصی ، برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید ، برنامه نویسی برنامه اندروید ، برنامه نویسی اپلیکیشن PWA ، ساخت اپلیکیشن اندروید ، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران و خاورمیانه است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هرمزگانبندرعباس- ایرنا- بهره‌وری از توان دیپلماسی در عرصه اقتصاد به عنوان یک ضرورت جدی برای گسترش روابط تجاری، فرآیند توسعه را آسان‌تر می‌کند؛ موضوعی که استانداری هرمزگان در راستای… سینما و تئاترتهران - ایرنا - محمودرضا ثانی و تورج اصلانی کارگردانان ایرانی عضو هیات داوران ۲ جشنواره خارجی شدند.

جهان > آفریقاتهران- ایرنا- در پی ریزش معدن طلا در بخش شرقی جمهوری کنگو تا کنون دستکم ۵۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

جهان > آفریقاتهران- ایرنا- ارتش کنگو اعلام کرد که ۱۳ نفر در جریان حمله شورشیان اوگاندایی به دو روستا در شرق کنگو کشته شدند.

جهان > آفریقاتهران- ایرنا- سازمان بهداشت جهانی روز جمعه گزارش داد که یکصد مورد ابتلا به ابولا در کمتر از سه ماه در شمال غربی کنگو ثبت شده است.

جهان > آفریقاتهران- ایرنا- منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند که افراد مسلح در حمله به سه روستا در شمال شرق جمهوری دمکراتیک کنگو ۱۹ غیرنظامی را کشتند.

جهان > آفریقاتهران- ایرنا- دیوان عالی جمهوری دموکراتیک کنگو «ویتال کامرهه» رییس ستاد کارکنان ریاست جمهوری این کشور را به دلیل فساد مالی به ۲۰ سال زندان با اعمال شاقه محکوم کرد.

جهان > آفریقاتهران- ایرنا- منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند که شورشیان اوگاندا در حمله به شمال شرق کنگو ۴۰ نفر را به قتل رساندند.

جهان > آفریقاتهران-ایرنا-سازمان بهداشت جهانی در تازه‌ترین گزارش خود هشدار داد که در صورتی که اقدامات کنترل شیوع ویروس کرونا در سال نخست در آفریقا شکست بخورد، شیوع این ویروس ۱۹۰ هزار نفر… جهان > آفریقاتهران- ایرنا- جاری شدن سیل در جمهوری دموکراتیک کنگو ۲۴ کشته داشت و ده‌ها هزار نفر را بی‌خانمان کرد.

جهان > اروپاتهران- ایرنا- دبیرکل سازمان جهانی بهداشت در بیانیه‌ای اعلام کرد: براساس نظر کارشناسان در نشست روز سه شنبه کمیته اضطراری مقررات بین المللی بهداشت در کنگو ، ادامه طرح مقابله… جهان > آفریقاتهران- ایرنا- سازمان جهانی بهداشت در آستانه آمادگی کنگو برای اعلام شکست بیماری ابولا، گفت که یک مورد جدید از ابتلا به این بیماری در این کشور ثبت شده است.

جهان > آفریقاتهران - ایرنا - خبرگزاری آل افریکا روز شنبه گزارش داد که نمایندگی ویژه سازمان ملل متحد در امور جمهوری دمکراتیک کنگو از توافق صلح شورشیان با دولت این کشور استقبال کرد.

جهان > آفریقاتهران - ایرنا - دیوان بین المللی کیفری روز شنبه اعلام کرد که یکی از مدیران این نهاد بین المللی برای نخستین بار برای حل اختلاف اوگاندا و جمهوری دمکراتیک کنگو به این دو کشورهای… جهان > آفریقاتهران - ایرنا - خبرگزاری "آل افریکا" روز دوشنبه در گزارشی از "موگادیشو" اعلام کرد که حمله دیشب شورشیان مسلح به روستایی در مرکز استان شرقی جمهوری دمکراتیک کنگو، ۲۲ کشته برجای… میراث فرهنگیتهران – ایرنا – موزه‌های بلژیک برای بازپس دادن آثار هنری غارت‌شده به کشورهای مبدا تحت فشار قرار گرفته‌اند، به طوری که نیوزیلند و کنگو از بروکسل خواسته‌اند آثار هنری و فرهنگی… جهان > آمریکاتهران- ایرنا- سازمان جهانی بهداشت روز پنجشنبه باانتشار گزارشی در ارتباط با شیوع تیفوئید (حصبه) در جهان اعلام کرد که در سال جاری میلادی (۲۰۱۹) پنج‌هزار نفر در جمهوری دموکراتیک… جهان > آفریقاتهران - ایرنا - مردم کشور آفریقایی "جمهوری دمکراتیک کنگو "روز دوشنبه در اعتراض به نقش منفی نیروهای صلحبان سازمان ملل در کشورشان، به مقر این نیروها حمله کرده و آن را تخریب… جهان > آفریقاتهران- ایرنا- جاری شدن سیلاب در «کینشازا» پایتخت جمهوری دموکراتیک کنگو جان دستکم ۳۹ نفر را گرفت.

جهان > آفریقاتهران - ایرنا - مردم خشمگین از کوتاهی های نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل در جمهوری دمکراتیک کنگو عصر دیروز در اعتراض به ناکارآمدی آنها در کشورشان به دفتر این سازمان در شهر… جهان > آفریقاتهران - ایرنا - سقوط یک هواپیمای مسافربری کوچک در جمهوری دمکراتیک کنگو، ۱۷ مسافر خود را به کام مرگ برد.

جهان > آفریقاتهران - ایرنا - تلویزیون "فرانس ۲۴" روز یکشنبه از کینشازا پایتخت جمهوری دمکراتیک کنگو گزارش داد، تروریست های وابسته به داعش در جریان حمله به یک روستا در این کشور ۱۵ تن را… جهان > اروپاتهران – ایرنا - دادگاه بین المللی کیفری روز پنجشنبه «بوسکو نتاگاندا» رهبر شورشیان موسوم به «ام ۲۳» در شرق جمهوری دموکراتیک کنگو را به اتهام ارتکاب جنایت جنگی به ۳۰ سال زندان… جهان > آفریقاتهران - ایرنا - منابع خبری آفریقایی امروز گزارش دادند که سقوط هواپیمای حامل کارکنان دفتر ریاست جمهوری جمهوری دمکراتیک کنگو، 23 نفر را به کام مرگ برد.

جهان > آفریقاتهران  - ایرنا – براثر غرق شدن یک فروند قایق در جمهوری دموکراتیک کنگو ۳۶ نفر ناپدید شدند.

جهان > آفریقاتهران – ایرنا – دستکم پنجاه نفر در کنگو بر اثر خروج یک قطار باری از ریل کشته شدند.

جهان > آفریقاتهران - ایرنا - کشورهای همسایه کنگو در آفریقا از جمله اوگاندا در پی افزایش شمار مبتلایان به بیماری "ابولا" در مورد گسترش مجدد این بیماری در کشورهای خود به شدت نگران هستند.

جهان > آفریقاتهران- ایرنا- وزارت سلامت جمهوری کنگو روز جمعه اعلام کرد که ویروس ابولا در این کشور تاکنون جان بیش از دو هزار نفر را گرفته است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map