طراحی اپلیکیشن در مهدی شهر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی اپلیکیشن در مهدی شهر شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: «سه پروژه مهم گردشگری استان در انتظار رفع موانع و دریافت مجوز ساخت شهرداری‌ها هستند.

» به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مهدی جمال در بازدید از پروژه‌های گردشگری در حال ساخت شهرستان مهدی‌شهر به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، افزود: «تسریع در صدور مجوز ساخت، زمینه‌ساز تامین شدن بخش مهمی از زیرساخت‌‎های اقامتی مهدی‌شهر و شهمیرزاد است.

» او در بازدید از پروژه در حال ساخت «هتل پنج ستاره کوه نور» مهدی‌شهر گفت: «حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است و زمینه اشتغال ۸۵ نفر را فراهم می‌کند اما در حال حاضر ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

» جمال خواستار تسریع در صدور مجوز ساخت از سوی شهرداری مهدی‌شهر، همکاری اداره کل منابع‌ طبیعی در خصوص ادامه احداث راه دسترسی، مساعدت اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه واگذاری مابقی اراضی و تسریع در طرح موضوع این هتل در کارگروه امور زیر بنایی استان شد و بیان کرد: «کاربری این پروژه اقامتی، پذیرایی، تفریحی و سرگرمی است و دارای ۱۰۴ سوئیت و اتاق خواهد بود.

» مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در بازدید از «مجتمع گردشگری برلیان» مهدی شهر نیز با اشاره به اینکه این پروژه در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: «حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال است و زمینه اشتغال ۱۰۸ نفر را فراهم می‌کند.

» او بر تسریع در صدور مجوزهای مربوطه از سوی شهرداری مهدی‌شهر براساس مصوبه شورای شهر مهدی‌شهر و نقشه های مورد تایید اداره کل میراث‌فرهنگی تاکید کرد و افزود: «این پروژه شامل رستوران، مرکز تفریحی و سرگرمی، هتل، ۳۰ اتاق، ۲۵ سوئیت، واحدهای تجاری، سالن همایش و .

.

.

.

است.

» جمال در بازدید از «مجتمع گردشگری نیزوا» شهمیرزاد نیز گفت: «حجم سرمایه‌گذاری این پروژه ۶۸۴ میلیارد ریال است و تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

» او با اشاره به اینکه اجرای این پروژه زمینه اشتغال ۴۰ نفر را فراهم می‌کند، افزود: «تسریع در صدور مجوز ساخت از سوی شهرداری شهمیرزاد بر اساس کاربری گردشگری اراضی واگذار شده از سوی اداره کل راه وشهرسازی و لزوم رعایت ضوابط میراث‌فرهنگی برای صدور مجوزها از جمله راهکارهای رفع مشکلات این پروژه است.

» مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان خواستار رفع مشکلات این پروژه‌ها برای رونق هر چه بیشتر گردشگری در مهدی‌شهر و شهمیرزاد شد و گفت: «یکی از راه‌های تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد، رفع موانع اجرای طرح‌های گردشگری است.

» 46 شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

رنو به عنوان یکی از شرکت‌های فرانسوی خودروسازی مطرح در جهان است که با تولید خودروهای مناسب توانسته است در بین سایر کشورها از محبوبیت زیادی برخوردار شود.

وجود تنوع در خودروهای این شرکت باعث شده است تا طیف وسیعی از افراد از خودروهای این شرکت استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map