طراحی اپلیکیشن در پاسارگاد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در پاسارگاد مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

انواع خدمات پرداخت از جمله پرداخت قبوض، پرداخت جریمه، خرید شارژ و چندین امکانات دیگر سازگار با انواع نسخه های اندرویدی طراحی کارت هدیه سفارشی با طرح و متن دلخواه، شما میتوانید با بارگذاری عکس و درج متن موردنظر، کارت هدیه دلخواه خود را طراحی نمایید تا از طریق پست به دست شما برسد.

همچنین طراحی کارت هدیه از سایت زیر امکان پذیر میباشد.

اپلیکیشن پرداخت الکترونیک پاسارگاد پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن پرداخت جرایم رانندگی کمک به موسسات خیریه، بهنام دهش پور، اشرف الانبیا و .

.

.

خرید کارت شارژ و شارژ مستقیم ایرانسل، همراه اول، تالیا، رایتل انتفال وجه از مبداء بانک های پاسارگاد،ملی،سامان،پارسیان،ملت،آینده،کشاورزی به تمامی بانک ها طراحی کارت هدیه سفارشی با طرح و متن دلخواه هموطنان نوع دوست و خیر می توانند جهت کمک به موسسات خیریه با انتخاب گزینه "کمک به خیریه" ، کمک های مالی خود را به این موسسات واریز کنند.

خرید کارت شارژ و شارژ مستقیم از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، تالیا، رایتل با استفاده از این اپلیکیشن دارندگان پایانه های فروشگاهی میتوانند از امکانات زیر بهرمند شوند دانلود از راههای زیر امکان پذیر میباشد.

© 2017 طراحی شده توسط گروه تولید نرم افزار شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map