طراحی اپلیکیشن در چم گردان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در چم گردان کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اصفهان – خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی شهر چمگردان با اشاره به انتخاب یاوران شورای شهر چمگردان برای شناسایی مشکلات محلی گفت: چشم انداز شهر چمگردان مطابق با ویژگی‌های اختصاصی شهر در حال طراحی و تبیین است و امیدواریم تا پایان سال 94 این چشم انداز تکمیل و به مرحله اجرایی برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر حسامی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به بیان اینکه معنای لغوی شهر "چمگردان" در یک تعبیر به معنای "محل زندگی دلیران" است، اظهار داشت: این شهر از ابتدای شکل گیری تا قبل از تاسیس ذوب آهن در سال 1340 روستایی نشین و در زمینه تولید انواع محصولات مورد نیاز همانند برنج، گندم، حبوبات و پنبه خودکفا بوده است.

وی افزود: با جانمایی ذوب آهن در مجاورت چمگردان سیل عظیم کارگران از گوشه و کنار کشور به این منطقه مراجعه کردند و آمار جمعیتی آن به شکل تصاعدی افزایش یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر چم گردان با اشاره به اینکه قرارگیری صنعت در کنار این شهر کوچک مزایا و معایبی در بر دارد، افزود: آلایندگی زیست محیطی در سطح آب، خاک، هوا و  آلایندگی صوتی، آسیب بافت کشاورزی و تغییر منابع آبی از جمله معایب این امر و بالا رفتن سطح زندگی و رفاه نسبی از جمله مزایای آن است.

بخش عمده بودجه شهرداری از عوارض آلایندگی و درآمد ارزش افزوده حاصل می شود وی با اشاره به اینکه منابع مالی شهرداری از صنعت ذوب آهن شامل عوارض آلایندگی و درآمد حاصل از ارزش افزوده است، تاکید کرد: بخش ارزش افزوده حاصل فروش صنایع ذوب آهن است که در حساب مشترک سه درصد ارزش افزوده آنها ذخیره و به تناسب جمعیت میان شهرهای شهرستان لنجان تقسیم می‌شود.

حسامی ادامه داد: این عوارض به نسبت جمعیت تقسیم می شود و این سبب شده شهری مانند چمگردان که در مجاورت کامل با ذوب آهن قرار دارد عوارض کمتری به نسبت شهرهای دورتر دریافت کند.

وی با اشاره به برنامه های شورای شهر چمگردان تاکید کرد: نخستین وظیفه ما انتخاب شهردار بود که برای انتخاب ایشان بیش از 30 جلسه رسمی با حضور اعضای شورا شهر داشتیم.

رئیس شورای اسلامی شهر چمگردان با بیان اینکه استفاده از تجربیات اعضای شورا در سه دوره گذشته و شناسایی نخبگان شهر از جمله برنامه های مهم شورای شهر چمگردان بوده است، اضافه کرد: با تقسیم‌بندی شهر به هفت محله و انتخاب یاوران شورای شهر از طریق انتخاب مردمی سعی کردیم تا مشکلات هر محله را شناسایی و به رفع آنها اقدام کنیم.

وی ادامه داد: از ماه دوم تشکیل شورای شهر جدید متوجه نقصان برنامه بومی و محلی متناسب با امکانات و توانایی های شهر شدیم و بر این مبنا از راهنمایی مشاوران زبده برای طراحی چشم انداز 1404 استفاده کنیم.

حسامی بیان داشت: این چشم انداز کپی برداری از طرح دیگر شهرها نیست بلکه منطبق با ویژگی های تاریخی، جغرافیایی و چشم انداز طبیعی خود ماست و امیدواریم از سال 94 اجرای آن را آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در شهرستان لنجان 24 درصد است، اضافه کرد: توسعه افقی در شهر چمگردان امکان پذیر نیست چرا که این شهر از شمال به ذوب آهن، از جنوب به اراضی کشاورزی و زاینده رود، از شرق به زرین شهر و مرکز شهرستان و از غرب به زاینده رود ختم می شود و با توجه به این مسایل جلوگیری از توسعه مکانی و اشتغال یکی دیگر از آسیب‌های مجاورت این شهر با صنایع بوده است.

بیماری‌های تنفسی و تپش قلب، شایع‌ترین بیماری در چمگردان رئیس شورای اسلامی شهر چمگردان تصریح کرد: شایع‌ترین بیماری در این شهر بیماری‌های تنفسی و تپش قلب است که دلیل اغلب آنها آلایندگی این شهر است.

در ادامه این نشست منیر کرمی نائب رئیس شورای شهر چمگردان اظهار داشت: گرچه چمگردان این روزها به دلیل صنعتی شدن به شهر آب و آهن معروف شده اما بوی شالیزارهای آن هنوز مشام مسافران این شهر را نوازش می دهد.

وی با اشاره به اینکه بانوان این شهر در برنامه ها و مراسم بسیار فعال هستند، تاکید کرد: 80 درصد ظرفیت ثبت نامی کلاس های فرهنگسراها توسط بانوان پر می شود و خانم ها در تمام مراسم های ملی و بومی حضوری فعال دارند.

تاسیس موزه مردم شناسی چم گردان نائب رئیس شورای شهر چمگردان ادامه داد: بانوان در درک نقصان های شهری بسیار تیزبین هستند و بر این مبنا از نظرات آنها در مراسم‌های مختلف به ویژه در ماه رمضان برای رفع مشکلات شهری بهره مند می وشیم.

وی با اشاره به تاسیس باغ ویژه بانوان با نام فدک در چمگردان گفت: به زودی در بخشی از باغ بانوان موزه مردم شناسی شهر چمگردان تاسیس می‌شود.

کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map