طراحی اپلیکیشن در کانیلو آندورا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در کانیلو آندورا شما میتوانید اپلیکیشن شخصی خودتان را که معرف کسب و کارتان است در دسترس عموم و روی هر دستگاه اندرویدی و iOS در معرض دید همگان قرار دهید. راه اندازی یک وب اپلیکیشن و اتوماسیون کردن کسب وکار یکی از جدیدترین روش های کسب درآمد بیشتر است.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در تولید و طراحی وب اپلیکیشن حضور پر رنگی داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

صفحه نخست » طراحی اپلیکیشن موبایل شرکت تکران با بهره‌گیری از تیم متخصص و خبره خود در زمینه طراحی و ارتقای اپلیکیشن‌های موبایل، به کسب و کار شما کمک می‌کند تا بهره‌وری و کارایی خود را از طریق اپلیکیشن‌های موبایل اندروید و ios افزایش دهد.

توسعه اپلیکیشن های موبایل روندی است که با استفاده از آن میتوان برای کمک به ارتقای کسب و کار استفاده کرد و همچنین می توان از آن به عنوان دستیاران دیجیتالی سازمان ها استفاده کرد.

در دهه های اخیر، اپلیکیشن های موبایل جایگاه بسیار ویژه و ارزشمندی در دنیای کسب و کار امروزی خلق کرده است و توانسته است ارزش آفرینی بسیاری را برای شرکت ها فراهم آورد.

امروزه موبایل و اپلیکیشن های آن نقش بسیار گسترده ای در زندگی انسان ها ایفا میکنند.

اپلیکیشن های موبایل توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا مسیر دستیابی به اهداف را برای سازمان ها تسهیل نمایند.

با توجه به دنیای رقابتی امروزه، هر کسب و کاری که به فکر پیشرفت و پویایی می باشد، نیازمند طراحی اپلیکیشن و استفاده از آن میباشد.

طراحی اپلیکیشن های موبایل اندروید و ios برای مشتریان می تواند کسب و کار شما را از بقیه متمایز نماید.

طراحی اپلیکیشن های جذاب موبایل میتواند بعنوان یکی از راه های معرفی کسب و کار شما در دنیای رقابتی امروز مورد استفاده قرار بگیرد.

چنین اپلیکیشن هایی دسترسی راحت و سریعی را برای مشتریان بوجود می آورد.

اپلیکیشن کسب و کار شما، فضای خوبی برای معرفی خدمات و محصولات شما برای مشتریان ایجاد میکند.

داشتن اپلیکیشن های مجزا و منحصر بفرد برای هر کسب و کاری امری ضروری می باشد.

کسب و کارهای امروزی از طریق اپلیکیشن های خود میتوانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و مشتریان وفادار خود را راضی نگه دارند.

آنها از طریق این اپلیکیشن ها می توانند نام تجاری کسب و کار خود را ارتقا دهند و از سایر رقبا سبقت بگیرند.

امنیت اپلیکیشن های موبایل نیز امری است که صاحبان مشاغل بسیار به آن توجه میکنند و حساسیت زیادی به آن نشان میدهند.

مشتریان ترجیح میدهند تمامی اقدامات مرتبط با کسب و کارشان درون اپلیکیشن از امنیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

هم امنیت اطلاعات شخصی مشتریان و هم اطلاعات سازمانی موضوع بسیار مهمی است که ما به آن توجه بسیار زیادی میکنیم.

شرکت تکران با بهره گیری از تیم متخصص و خبره خود در زمینه طراحی و ارتقا اپلیکیشن های موبایل، به کسب و کار شما کمک میکند تا بهره وری و کارایی خود را از طریق اپلیکیشن های موبایل اندروید و ios افزایش دهد.

هدف ما تنها ارائه و طراحی اپلیکیشن نمی باشد بلکه هدف ما شناسایی نیازهای مشتری در دنیای امروز و رفع این نیازها می باشد.

مقصود ما شناسایی مخاطبان و نیازهای آنان می باشد که بر اساس نیازهای آنها بتوانیم اپلیکیشن مناسبی در عین سادگی و زیبایی طراحی کنیم.

شرکت تکران به این امر آگاه است که طراحی اپلیکیشن جذاب و خلاقانه بر طبق استانداردهای روز دنیا نقش بسیار مهمی در ثبت و ارتقا برند کسب و کار شما دارد.

ما به مشتریان این اطمینان را میدهیم که با طراحی دقیق و به روز اپلیکیشن های موبایل ،راهکارهایی با کیفیت بهینه ارائه دهیم تا باعث افزایش فوق العاده عملکرد اپلیکیشن در کسب و کار شما شود.

توسعه اپلیکیشن های موبایل (ios و android) فرصت های بسیار زیادی هم برای مشتریان و هم برای صاحبان مشاغل فراهم میکند.

صاحبان مشاغل میتوانند با استفاده از اپلیکیشن های موبایل در هر زمان و مکانی از روند کاری خود در کسب و کار خود مطلع شوند و بر تمامی جزئیات آن کنترل لازم را بعمل آورند.

هزینه ی طراحی و توسعه اپلیکیشن های موبایل امر مهمی برای تصمیم گیری مشتریان می باشد و این هزینه برای مشتریان باید صرفه ی اقتصادی داشته باشد.

هزینه ی طراحی اپلیکیشن های موبایل در هر دو سیستم عامل اندروید و ios به عوامل متعددی بستگی دارد که تیم ما با مشاوره تخصصی خود و با در نظر گرفتن نیاز ها ی شما و کسب و کار شما، مشاوره لازم در این امر را به شما ارائه میدهد.

ما با در اختیار گذاشتن گزینه ها و خدمات متنوع در زمینه طراحی و توسعه اپلیکیشن های منحصر بفرد برای سازمانها، این امکان را برای صاحبان مشاغل فراهم می کنیم تا آنها را در امر تصمیم گیری یاری دهیم.

سازمان ها میتوانند با کمک گرفتن از تیم متخصص ما در تکران و در میان گذاشتن خواسته هایشان، از بهترین و با کیفیت ترین اپلیکیشن ها مربوطه استفاده کنند.

گروه تکران با بهره گیری از اطلاعات و تخصص به روز خود در زمینه توسعه و طراحی اپلیکیشن های موبایل در هر دو سیستم عامل های iOS و اندروید، به طراحی اپلیکیشن های کاربردی با حداکثر ایمنی، کارایی، سادگی، سرعت و زیبایی مبادرت میکند.

تیم متخصص ما در زمینه توسعه، تجزیه و تحلیل، آزمایش، نظارت و انتشار مطالب و داده ها در سیستم های عامل ios ، اندروید و اپلیکیشن های موبایل در این سیستم های عامل از مهارت تخصصی برخوردار است.

از دیدگاه ما، یک اپلیکیشن خوب باید شامل ویژگی های منحصر به فردی همچون موارد زیر باشد: دو سیستم عامل غالب در بازار کنونی گوشی های هوشمند در دنیا وجود دارد.

یکی از این سیستم های عامل ios می باشد که متعلق به شرکت اپل می باشد.

پلتفرم ios یک سیستم اجرایی می باشد که خط تولید گوشی های هوشمند و محبوب شرکت اپل را پشتیبانی میکند.

سیستم عامل دوم، سیستم عامل اندروید که متعلق به شرکت گوگل است.

سیستم عملکرد اندروید نه تنها توسط دستگاه های گوگل استفاده میشود، بلکه توسط بسیاری از تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (OEM) جهت بکارگیری و ساخت موبایل های هوشمند و سایر دستگاه های هوشمند مختص به آنان استفاده میشود.

اگر چه شباهت هایی بین این دو پلتفرم در زمینه ی ساخت و طراحی برنامه ها وجود دارد، اما طراحی و توسعه برنامه ها در سیستم عامل ios و اندروید هرکدام از کیت های توسعه ی نرم افزاری و ابزارهای توسعه ی جداگانه ای استفاده میکنند.

در این زمینه، اپل بصورت کاملا انحصاری از سیستم عامل ios برای دستگاه های خود استفاده میکند اما شرکت گوگل سیستم عامل اندروید را برای سایر شرکت ها نیز فراهم میکند به شرطی که این شرکت ها از برنامه های مشخص شده ی شرکت گوگل بر روی دستگاه هایشان استفاده کنند.

توسعه دهندگان سیستم های عامل با هدف گیری هر دوی این پلتفرم ها میتوانند اپلیکیشن های زیادی برای میلیون ها دستگاه ها تهیه کنند.

در دهه های اخیر، اپلیکیشن های موبایل جایگاه بسیار ویژه و ارزشمندی در دنیای کسب و کار امروزی خلق کرده است و توانسته است ارزش آفرینی بسیاری را برای شرکت ها فراهم آورد.

امروزه موبایل و اپلیکیشن های آن نقش بسیار گسترده ای در زندگی انسان ها ایفا میکنند.

اپلیکیشن های موبایل توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا مسیر دستیابی به اهداف را برای سازمان ها تسهیل نمایند.

با توجه به دنیای رقابتی امروزه، هر کسب و کاری که به فکر پیشرفت و پویایی می باشد، نیازمند طراحی اپلیکیشن و استفاده از آن میباشد.

اگر روش کار ما را دوست دارید، بگذارید درباره خدمات خود صحبت کنیم.

پروژه Wheelup شرکت AOK بر روی سیستم عامل های Android , IOS مکان: آلمان اپلیکیشن سیستم مدیریت فهرست اموال بر روی سیستم عامل IOS مکان: انگلیس سعادت آباد، انتهای بلوار فرحزادی، خیابان نیمایوشیج نرسیده به شهرک گلدیسان پلاک ۵ طبقه ۳ © 2019 سیماگر.

All Rights Reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map