طراحی اپلیکیشن در کتالم و سادات‌شهر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در کتالم و سادات‌شهر کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رامسر - شهردار کتالم و سادات شهر گفت: ساخت دو میدان در ورودی این شهر پیشرفت ۵۰ درصدی دارد و ۸ میلیارد تومان برای اجرای آن هزینه لازم است.

مجتبی رضوانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه محوری ترین اقدام برای جذب گردشگران ساختن دو میدان در ورودی کتالم و ساداتشهر و خیابان ۴۵ متری است تا به عنوان هویت شهری به رسمیت شناخته شود افزود: ظرفیت و پتانسیل کتالم و سادات شهر در جذب توریست از شهرهای مجاور بیشتر است، قلعه مارکوه، آبگرم‌های معدنی، سواحل زیبا روستاهای همجوار با طبیعت بکر جزو ظرفیت‌های گردشگری کتالم و ساداتشهر است.

شهردار کتالم و ساداتشهر گفت: هدایت آب‌های سطحی پروژه مستمر شهرداری کتالم و ساداتشهر است که با همکاری پرسنل شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش‌های دو سال گذشته در مسیرهای آبگیر، کانال‌های هدایت آب‌های سطحی احداث شد تا مسیرهای آب مشخص شود و آب‌های سرگردان در مسیر خود قرار گرفتند.

مجتبی رضوانی افزود: دو نقطه آبگیر سنگین بین شهرک سارینا و چشمک سرا در دستور کار شهرداری قرار دارد و در مکان‌های دیگر عمدتاً سعی کردیم اتفاقی رخ ندهد و در بارندگی‌های اخیر با مشکل مواجه نبودیم.

شهردار کتالم و ساداتشهر با اشاره به اینکه دیواره حفاظتی رودخانه ساداتشهر که بعد از سیل آسیب سنگینی به آن وارد شد در مراحل پایانی قرار دارد گفت: پیمانکار در مرحله جدید با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان پروژه را به پایان رساند و دیواره در دهه فجر بهره برداری می‌شود.

وی افزود: در مشا کلایه و خیابان ارجمندی بخش عمده دیواره حفاظتی انجام شده و دو نقطه کوچک باقی مانده و با خالی شدن پایین خیابان با پیمانکار جدید شروع به کار خواهیم کرد.

وی درباره احداث دو میدان در ورودی کتالم و ساداتشهر تصریح کرد: ساخت این دو میدان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اعتبار ۸ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

شهردار کتالم و ساداتشهر گفت: جدا سازی کل بازار کتالم و ساداتشهر با عقد قرارداد و اعتبار یک و نیم میلیارد تومان عملیاتی می‌شود و جهت روشنایی آن ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی افزود: در سال آتی مبلمان شهری و پیاده رو سازی در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار دارد و اصلاح هندسی معابر با محوریت روان سازی پیاده روها در جهت رفاه حال پیران، سالمندان، اطفال و معلولین عملیاتی می‌شود کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map