طراحی اپلیکیشن در کلاتورا سری لانکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در کلاتورا سری لانکا شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. طراحی وب اپلیکیشن یک امر کاملا تخصصی است که نمیتوان براحتی به هر تیمی اعتماد و برای انجام آن برون سپاری کرد. اما ما در شرکت سیماگر سعی کرده این تا با بهره گیری از برنامه نویسان متجرب و خلاق که سابقه بین المللی دارند نرم افزار های با قابلیت سیستم های توزیع شده را به صورت گارانتی شده به شما مشتریان گرامی عرضه کنیم و این خود یک گام بزرگ و موفق برای شرکت سیماگر در راستای طراحی وب اپلیکیشن و طراحی اپلیکیشن های موبایل با سرعت بالا و ماندگاری بالا و امنیت بالا به همراه پاس کردن تست های نفوذ پیچیده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

لاراول و AngularJS با همدیگه به خوبی کار می کنند, به شرطی که در مسیر درست از اون ها استفاده کنید.

در این مقاله ما می‌خواهیم یک اپلیکیشن بسازیم که در اون لاراول برای ساخت یک API استفاده بشه و AngularJS از اون API استفاده کنه.

در این سری آموزش یاد می‌گیریم که چطور Frontend و Backend رو بطور کامل از هم جدا کنیم.

این کار کاربرد ویژه ای در ساخت اپلیکیشن های هیبریدی که در دو مقاله قبل توضیحاتی درموردشون دادیم, دارند.

اپلیکیشن هیبریدی چیست ؟ - ویژگی‌های React Native  همچنین در این سری از مقالات مباحث بصورت قدم به قدم توضیح داده میشه و مناسب افراد تازه کار و افراد نیمه حرفه‌ای هست.

بنابراین برای شروع بیایم از بخش لاراول رو انجام بدیم : نصب و ساخت یک پروژه جدید ابتدا composer رو با توجه به این آموزش نصب کنید.

  سپس نصب کننده لاراول رو از طریق دستور زیر دانلود کنید : بعد از اینکه نصب شد با استفاده از دستور زیر یک پروژه جدید لاراول بسازید : حالا که پروژه رو با موفقیت ایجاد کردید, مطمئن بشید webserver شما در حال اجراست ( شما میتونید از XAMPP هم استفاده کنید).

حالا به مسیر پروژه برید و دستور زیر رو وارد کنید : میتونید از طریق این مسیر به پروژه دسترسی پیدا کنید : و شما یک صفحه پیشفرض لاراول می بینید.

راه اندازی دیتابیس, ساخت Migration و وارد کردن اطلاعات نمونه ابتدا فایل env.

example.

موجود در مسیر اصلی پروژه رو به env.

تغییر بدید و این فایل رو باز کنید.

مقادیر رو بصورت زیر تغییر بدید : ساخت Migration قدم بعدی اینه که migration بسازیم, اینطور که در مستندات نوشته شده migration ها درواقع ورژن کنترل دیتابیس شما هستند و به تیم ها اجازه می‌دهند تا به راحتی الگوی دیتابیس رو تغییر بدن یا به اشتراک بگذارند.

حالا ترمینال رو باز کرده تا برای ساخت migration دستور زیر رو وارد کنید : شما میتونید migration ساخته شده رو در مسیر database/migrations ببینید.

فایل جدید ساخته شده رو باز کرده و کدهای زیر رو برای ساخت جدول Jokes وارد کنید : همینطور که مشاهده می‌کنید ما فیلدهای id,joke,user_id و timestamps رو قرار دادیم.

که id بصورت افزایشی خودکار, joke بدنه جوک ماست و user_id برای کاربری هست که جوک رو ثبت می کنه.

اینجا دو تابع وجود داره که یکیش up و دیگری down هست.

تابع down وقتی که بخواهیم migration رو به عقب برگردونیم استفاده میشه.

حالا دستور زیر رو اجرا کنید : حالا اگر به دیتابیس نگاه کنید جدول جدید ایجاد شده.

درکنار جدول جوک ها, لاراول سه جدول users, migrations و password_reset رو اضافه کرده.

(دلیلش اینه که فایل‌های migration اونها بصورت پیشفرض توسط لاراول قرار داده شده) برای اینکه ببینیم تابع down چطوری کار میکنه بریم اول فیلد joke رو یه تغییر بدیم تا لاراول متوجه تغییر بشه : حالا دستورات زیر رو اجرا کنید : حالا برید دیتابیس رو ملاحظه کنید و تغییر نام فیلد joke رو متوجه میشید.

وارد کردن اطلاعات نمونه قدم بعدی وارد کردن اطلاعات نمونه هست برای این کار میتونید یا بصورت دستی یا از پکیج هایی مثل fzaninotto/faker استفاده کنید.

  اول پکیج رو نصب کنید : حالا یک مدل برای جدول joke بسازید : حالا فایل seed رو بسازید که به وارد کردن اطلاعات نمونه کمک می کنه : شما میتونید فایل ساخته شده رو در مسیر database/seed ببینید.

فایل JokesTableSeeder.

php رو باز کرده و کدهای زیر رو وارد کنید : همینطور که ملاحظه می‌کنید ما یک نمونه از کلاس Faker ساختیم (faker$) که از پکیج نصب شده گرفته میشه.

برای مشاهده تمام کلاس‌های اون پکیج به مستنداتش رجوع کنید.

حالا یک فایل seed جدید برای کاربران بسازید : و بعد فایل UsersTableSeeder.

php رو باز کرده و کد زیر رو وارد کنید : قدم بعدی اینه که فایل DatabaseSeeder.

php رو باز کرده و کلاس‌های seed ساخته شده رو بهش اضافه کنید : حالا قبل از استفاده از دستور seed لازمه یک کار دیگه انجام بدیم.

فایل مدل Joke رو باز کنید و فیلدها رو به fillable$ اضافه کنید : با انجام این کار ما میتونیم مقادیر رو بصورت انبوه وارد جدول دیتابیس کنیم.

  حالا دستور seed رو اجرا کنید : حالا میتونید وارد دیتابیس بشید و مقادیر نمونه رو ببینید.

ممنون از همراهی تون.

در مقاله بعدی کار رو در لاراول ادامه میدیم و درمورد مباحث ساخت و تست مسیرها, افزونه Postman و یکسری مباحث پیشرفته‌تر صحبت می کنیم.

  منبع اگر سوال و مشکلی یا حتی بحثی در یکی از حوزه‌های برنامه‌نویسی دارید این بخش به شما کمک ویژه‌ای خواهد کرد اولین رزومه تخصصی خود را با استفاده از رزومه‌ساز راکت ایجاد کنید و با هر کسی که خواستید به اشتراک بگذارید راکت یکی از پرتلاش‌ترین و بروزترین وبسایت های آموزشی در سطح ایران است که همیشه تلاش کرده تا بتواند جدیدترین و بروزترین مقالات و دوره‌های آموزشی را در اختیار علاقه‌مندان ایرانی قرار دهد.

تبدیل کردن برنامه نویسان ایرانی به بهترین برنامه نویسان جهان هدف ماست شما میتوانید با استفاده از یکی از راه‌های زیر با ما ارتباط برقرار کنید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map