طراحی اپلیکیشن در کلوژ رومانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در کلوژ رومانی در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز اپلیکیشن ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند و کسانی که بدنبال داشتن یک سیستم فروش و یا یک بستری که از طریق آن بتوانند درآمد زایی کنند هستند میتوانند با تلفن های قید شده در انتهای همین پیج و یا صفحه تماس با ما با متخصصان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایند .

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی وب اپلیکیشن و طراحی سایت و سئو میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برنامه‌ریزان کلوژ نپوکا، کلانشهری در رومانی، قصد دارند از روش‌های هوشمند برای بازسازی یکی از میادین اصلی شهر به نام ماراشتی و خیابان‌های اطراف آن بهره گیرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهردار کلوژ نپوکا از آمادگی کامل خود برای آغاز پروژه بازسازی هوشمند میدان ماراشتی و تمام خیابان‌های اطراف آن خبر داده و ادعا کرده است مسئولیت پرداخت تمام بودجه لازم برای انجام این کار را بر عهده خواهد گرفت.

پیش از این یک رقابت بین طراحان برگزیده شهر برای ارائه طرح نوسازی این میدان برگزار شد که برنده رقابت نه تنها موظف به نظارت بر تمام مراحل اجرای آن است، بلکه در حین اجرای پروژه نیز باید شخصاً در امور مداخله کند.

در احیای منطقه معروف و محبوب ماراشتی، نه تنها میدان و خیابان‌های اطراف از نو طراحی می‌شود، یک پارکینگ زیرزمینی و فضاهای عمومی جدید مجهز به تجهیزات فناوری شهر هوشمند نیز احداث خواهد شد.

علاوه بر این سیستم‌های روشنایی شهر به طور کامل عوض می‌شود و سیستم‌های هوشمند، مزین به پوشش‌های سبز در کنار درختان قرار خواهد گرفت.

برای پروژه جدید کلوژ نپوکا، فضایی به مساحت ۱۰ هکتار بازسازی می‌شود و خیابان‌ها، بلوارها، کلیسای جامع و سایر مکان‌های عمومی اطراف میدان ماراشتی از نو طراحی خواهد شد.

پارکینگی که قرار است در زیرزمین یکی از خیابان‌های اصلی اطراف احداث شود، دست کم فضای پارک ۲۶۰ خودرو را فراهم خواهد آورد.

مقامات رسمی کلوژ نپوکا اعلام کرده‌اند که پیاده‌سازی پروژه فوق از اهمیت ویژه‌ای برای شهر و شهروندان برخوردار است.

بسیاری از مردم کلوژ نپوکا بر اثر انتشار ویروس کرونا کار خود را از دست داده و در وضعیت مالی بسیاری بحرانی هستند.

آغاز پروژه بازسازی میدان ماراشتی نه تنها به کارآفرینی و اشتغال بسیاری از این افراد کمک می‌کند، بلکه رونق اقتصادی را نیز برای منطقه در پی خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map