طراحی اپلیکیشن در کلیسای مسیح باربادوس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در کلیسای مسیح باربادوس در صدر بازارتان قدم بزنید. طراحی وب اپلیکیشن یعنی گرد آوردن مشتریانتان در ویترین الکترونیکی تان که دارای محصولات و خدمات به همراه ریز جزئیات است . شما از طریق وب اپلیکیشن نه تنها در خدمت رسانی سریع تر و بهینه تر میشود بلکه در تمام روز و هفته به صورت آنلاین در دسترس هستید و کاربران شما میتوانند با وب اپلیکیشن شما به صورت تمام وقت کار کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

استان کرمانشاه در غرب ایران از جمله استان‌هایی است که بناهای مذهبی در آن اهمیت زیادی دارند.

در این مسئله شکی نیست که به دلیل قرارگیری کرمانشاه در مسیر عتبات عالیات، این استان اهمیت زیادی برای مسلمانان ایران دارد ولی استان کرمانشاه دارای تعدادی از زیباترین کلیساهای ایران نیز هست.

کلیساهای «پنطی کاستی»، «نمازخانه» و «قلب مقدس مسیح» از جمله شاخص‌ترین کلیساهای استان کرمانشاه هستند.

کلیسای قلب مقدس مسیح که در شهر کرمانشاه قرار دارد، از اصلی‌ترین کلیساهای این منطقه است.

در این مقاله قصد داریم تا این کلیسای تاریخی و زیبا را به شما معرفی نماییم.

کلیسای قلب مقدس مسیح در سال ۱۹۱۴ میلادی (مصادف با ۱۲۹۳ هجری شمسی) در زمینی به مساحت تقریبی ۲۸۰ متر مربع در کرمانشاه ساخته شد.

در واقع زمان ساخت این کلیسا به دوره حکومت سلسله قاجاریه در ایران برمی‌گردد.

دستور ساخت این کلیسا توسط «اسقف یوحنانیان» صادر شد و توسط خود وی نیز تقدس شد.

اسقف یوحنانیان شخصیت برجسته‌ای در تاریخ دین مسیحیت در ایران بوده است و علاوه بر نقشی که در ساخت و نوسازی برخی کلیساها در ایران داشته است، سابقه نوشتن کتاب و همچنین ترجمه کتب خارجی در زمینه کلیسا را داشته است.

ایشان مدتی  عنوان سر اسقفان کلیساهای کاتولیک ایران را نیز داشتند.

خدمتگذاری به دین، علم و دانش وحکمت زیاد و ذکاوت و هوش سرشار از ویژگی‌های بارز ایشان بوده‌اند.

همان‌گونه که اشاره کردیم، ایشان در ساخت کلیسای قلب مقدس مسیح در کرمانشاه نیز نقش داشتند.

کلیسای قلب مقدس مسیح در شهر کرمانشاه، خیابان مدرس و کوچه‌ای به نام «امیر محترم» واقع شده است.

خیابان مدرس از خیابان‌هایی است که تعدادی از بناهای مذهبی شاخص شهر کرمانشاه همچون «مسجد شافعی‌» و «مسجد حاج شهباز خان» در نزدیکی آن قرار دارند.

کلیسای زیبای قلب مقدس مسیح نیز از آثار تاریخی و مذهبی زیبایی است که در این منطقه واقع شده و منتظر بازدید شما گردشگران گرامی است.

موقعیت دقیق کلیسا  در شهر کرمانشاه را می‌توانید بر روی نقشه زیر مشاهده کنید: ابتدا باید گفت که زیربنای این کلیسا با احتساب تمام فضاهای سرایداری، اتاق‌ها و سایر تاسیسات مربوط به بنا مساحتی در حدود ۱۶۰ متر مربع را شامل می‌شود.

بام این کلیسای زیبا به صورت شیروانی ساخته شده است و سقف آن نیز از داخل از جنس چوب کار شده است که بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

آجر بیشترین ماده‌ای است که در ساخت این بنای ارزشمند از آن استفاده شده است.

اگر به نمای خارجی ضلع غربی کلیسا نگاهی بیندازید، می‌‌توانید سه طاق نما را در آن قسمت مشاهده کنید که در طاق نمای میانی، ورودی کلیسا قرار گرفته است و در طاق نماهای جانبی، دو پنجره به چشم می‌خورد.

نکته قابل توجهی که در مورد درها و پنجره‌های کلیسای قلب مقدس وجود دارد، این است که این درها و پنجره‌ها با قالب های آجری که در قسمت بالایی به قوسی زیبا ختم می شوند، تزیین شده‌اند که باعث زیبایی نما شده است.

در نماهای جنوبی و شمالی کلیسا نیز همچون نمای غربی از طاق نماها و پنجره‌های قوس دار استفاده شده است ولی یک تفاوت در آن‌ها دیده می‌شود.

تفاوت این است که پنجره‌های کلیسا در ضلع جنوبی مسدود شده‌اند و در واقع از آن‌ها به عنوان طاقچه استفاده می شود.

نکته شاخص دیگری که در مورد معماری بنای کلیسای قلب مقدس مسیح به چشم می‌خورد، این است که نمای اصلی این کلیسا با  سنتوری که در وسط یک نورگیر قرار دارد و به شکل صلیب است، تزیین شده است.

مواردی که بیان شد، تقریبا تمام ریزه کاری‌های انجام گرفته برای تزیین این بنا هستند و در کل نمی‌توان گفت کلیسا تزیینات بسیار زیادی دارد.

کلیسای قلب مقدس مسیح که از جاهای دیدنی کرمانشاه است، در تاریخ ۱۷ مرداد ماه سال ۱۳۸۳ هجری شمسی، یعنی در حدود ۹۰ سال پس از تاریخ ساختش، با شماره ثبت ۱۱۰۵۹ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است تا یکی از حدود ۹۰ کلیسای ثبت شده در فهرست آثار ملی کشور تا به امروز باشد.

عکس کاور از سهیل چهری  نویسنده: پویا جوانمرد مدت زمان بازدید از این جاذبه: بین ۱ تا ۲ ساعت ایران، استان کرمانشاه‌، کرمانشاه، خیابان مدرس و کوچه‌ امیر محترم مدت زمان بازدید از این جاذبه: بین ۱ تا ۲ ساعت ایران، استان کرمانشاه‌، کرمانشاه، خیابان مدرس و کوچه‌ امیر محترم روی نقشه همه هتل‌ها، رستوران‌ها و دیدنی‌های اطراف را ببینید مسافران پرسش‌های خود را مطرح کرده‌اند و دیگر کاربران ما به آن‌ها پاسخ داده‌اند.

کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کجارو تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

تولید و توسعه نرم افزار کجارو توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map