طراحی اپلیکیشن در کنستانتا رومانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در کنستانتا رومانی در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. یکی از ایده های جدیدی که در کشور عزیزمان ایران به شدت رو به رشد است و بیتشر توسط جوانان انجام میگردد آن است که به صورت گروه تیم هایی رو تشکیل میدهند و با داشتن یک ایده بدنبال یک تیم برنامه نویسی میگردند تا آن را برایشان پیاده سازی کند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در راستای پیاده سازی و طراحی وب اپلیکیشن های اندرویدی و iOS است که میتواند در این امر به عنوان یک تیم قابل اتکا در کنار شما قرار گیرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

‏در سال 1897 ، برم استوکر ، نویسنده سری داستان های هیجان انگیز دراکولا ، در داستان هایش یک خانه رویایی را توصیف ‏کرد ، یک قلعه تاریخی که چشم اندازی 360 درجه از محیط اطرافش دارد که تا چشم می بیند درختان سرسبز زیبا و دریای ‏بیکران نمایان است.

هرچند او در حال معرفی یک جاذبه توریستی نبود و گفته می شود هیچگاه به رومانی سفر نکرده بود اما ‏توصیفات وی قلعه ای را در رومانی تداعی می کند.

‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ خانه ای که او در داستان بعنوان خانه دراکولا معرفی می کند در واقعیت وجود دارد ، قلعه ای به نام قلعه برن در رومانی که در ‏میان کوههای کارپاتیان قرار گرفته است.

ساخت این قلعه در سال 1226 آغاز شد و در سال 1388 تکمیل شد و بعنوان یک دژ ‏نظامی برای محافظت از ترانسیلوانیا فعال بود.

در طول تاریخ این قلعه میزبان افراد مختلفی بود از شوالیه های توتن گرفته تا ‏خانواده های سلطنتی رومانی و نیروهای نظامی.

‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ پانصد سال بعد ، این قلعه بعنوان قسمتی از رومانی شناخته شد و یک مقصد تابستانی مشهور برای خانواده های سلطنتی رومانی ‏بود.

پس از اینکه کمونیست بر این کشور حاکم شد و خانواده های سلطنتی از کشور خارج شدند ، این قلعه به یک موزه تبدیل شد ‏که توسط دولت اداره می شد و در سال 2009 به آخرین خاندان سلطنتی که در این قلعه زندگی می کردند باز گردانده شد ، بنابراین ‏اداره قلعه از دست دولت به دست این خانواده افتاد و آنها نیز این قلعه را بعنوان اولین موزه خصوصی رومانی بازگشایی کردند.

‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏ قلعه برن که به قلعه دراکولا مشهور شده است یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری رومانی به شمار می رود که سالانه ‏بیش از 560 هزار نفر از آن بازدید می کنند.

‏ ‏ منبع : romania-travel-guide این استخرهای تماشایی و بسیار دیدنی دارای مناظر حماسی، طراحی‌های بی‌نظیر و ویژگی‌هایی از این قبیل هستند.

این هتل‌ها امکاناتی رویایی از قبیل استخرهای آبگرم، رستوران‌های پنج ستاره و سالن‌های.

.

.

استان ماندران علاوه بر جاذبه های طبیعی خود که اکثر گردشگران را به خود جذب می کند دارای جاذبه های دیگری نیز می باشد که بسیار مهم مورد توجه خواهد.

.

.

اگر زندگی این روزهای جوانان تغییر کرده اما هنوز زورخانه‌ها کارکرد سابق خود را از دست نداده‌اند.

زورخانه هژبر که یکی از قدیمی‌ترین زورخانه‌های ایران و شهر تهران محسوب می‌شود،.

.

.

وزارت خارجه ارمنستان روز دوشنبه اعلام کرد تعلیق موقت سفر بدون روادید میان ارمنستان و ایران در ۳۱ مه (۱۱ خرداد) به پایان رسید.

  به گزارش رادیو ارمنستان، هم اکنون شهروندان.

.

.

برای بعضی از افراد و سلیقه‌ها تفریح و آرامش از طریق ریلکس کردن و آرامش محیطی بدست می‌آید و برای بعضی دیگر نیز رو به رو شدن و حل یک.

.

.

هنرمندی ژاپنی به نام آیومی شیباتا هنر کاغذی ژاپن را برای ایجاد مجسمه‌های لایه‌ای و سه‌بعدی به کار می‌گیرد.

او با استفاده از ده‌ها (‏ گاهی اوقات بیش از ۱۰۰).

.

.

× در حال پاسخ به: من سال 2006 رومانی بودم، بی نهایت مردمش نجیب هستند یکی از جاهایی که برای دیدن هست، بندر کنستانتا ست.

من ماموریت کاری داشتم به شهر (( پی تشت )) رفته بودم.

من آرزوی یکبار دیگه رفتن رو دارم.

واقعا ویزا سخت میدن.

چقدر راجع به رفتن از بخارست به این قلعه تحقیق کردم نورزو 94 ، همه کارهارو هم کرده بودیم که یک دفعه خبر دادن بخارست اجازه ورود پرواز ماهان رو به اونجا نمیده !!! ما هم خیط شیدم بجاش نوروز رفتیم آنتالیا یک هتل توپ 5* کلی حال کردیم ، یادش بخیر .

.

.

.

.

.

حدود 5 سال پیش رفتم رومانی وقتی برای اولین بار رفتم سفارتشون برا ویزا که بغل مسجد فخر آباده اونقدر سخت گیری کردن که گفتم خوبه نون ندارین تو رومانی بخورین و از گشنگی دارین می میرین اینقدر برای توریستها دارین سخت گیری می کنین حالا اگه مثل آمریکاییها شیکم سیر بودین که فقط به مریخی ها ویزا می دادین!! البته شانس اوردم یک کلمه از حرفامو نفهمید و ویزا رو داد!!! ممنون از لست سکند که از دیدنیهاى رومانى هم مطلب تهیه کردن.

.

.

اینجا و کلا این منطقه بسیار بسیار زیباست و یه قلعه دیگه هم وجود داره که بالاى کوهه و باید پله هاى زیادى طى کنید تا به اونجا برسید و اونهم به قلعه دراکولا معروفه.

.

.

بقدرى این منطقه سرسبز بکر و زیباست که نهایت نداره.

.

.

.

حیف که کشور رومانى روى صنعت توریسم هیچ سرمایه گذارى نکرده و الا میتوتست با مکانها و طبیعت زیباش و همینطور شهرهاى ساحلى زیباش یکى از بهترینها براى سفر باشه البته بخارست که پایتختش زیاد بخاطر ساختمانهاى قدیمى که مربوط به دوران کمونیسته یه کم توى ذوق میزنه هر چند که پارکهاى بسیار زیبایی داره ولى وقتى از بخارست خارج میشید واقعا با دنیاى دیگه ایى روبرو میشید.

.

خونه هایی که هنوز از اواخر قرن نوزدهم باقى موندن با معماریهاى زیبا و پوشیده از گل و کلیساها و کاخهاى زیباى قدیمى در دل کوهها و جنگلها و گلهاى زیبا.

.

.

رومانى واقعا زیباست ولى متاسفانه ناشناخته.

.

یک سئو ال پیش میاد: برم استاکر از این قلعه خبر داشته یا شانسی همچین قلعه ای را تو داستانهاش گفته و بقیه ربطش دادن به او؟؟! تور کیش دی 99 زاگرس قیمت از: 1,050,000 تومان تور استانبول دی 99 پگاسوس قیمت از: 8,340,000 تومان تور استانبول 5 دی 99 پگاسوس قیمت از: 6,495,000 تومان تور کیش دی 99 تابان ایر قیمت از: 1,105,000 تومان 10 درختی که بلندترین در جهان هستند! بهشتی کوچک در پایتخت؛ باغ ایرانی آرام‌ترین و کندترین حیوانات دنیا قتل وحشیانه 1 قلاده شیرِ ماده توسط 100 راس بوفالو در آفریقا سفر به چین: گذر از دروازه ی بهشت (سفرنامه چین) اینجا بارسلون، شهری برای همه (سفرنامه بارسلون) اروپا با طعم ساقه طلایی (سفرنامه اروپا) سفر به شهر اَبَدی، رُم بزرگترین درخت بادام هندی جهان، به وسعت یک جنگل لست سکند هزاران میمون به شهر لوپبوری در تایلند حمله کردند! لست سکند هتل های خلاقی که شما را متعجب می کنند! لست سکند قسمت چهاردهم رادیو ماجرا: ایستادگی در باد! رادیو ماجرا در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1399-1389

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map