طراحی اپلیکیشن در گلوگاه (بهشهر)

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در گلوگاه (بهشهر) شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغات ی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تجارت نوین با داشتن متخصصان مجرب در زمینه ساخت نرم افزار اندروید و انجام چندین پروژه موفق ، تمامی نیاز های شما را در زمینه برنامه نویسی و تولید برنامه اندروید ، برطرف خواهد کرد.

مهم نیست برنامه های مارا روی یک گوشی کوچک نصب کنید یا روی یک تبلت  بزرگ، برنامه های ما طوری بهینه سازی شده اند که برروی طیف وسیعی از دستگاه ها به صورت مناسب اجرا شوند و ایجاد کننده ی یک حس خوب و کاربرپسند برای مخاطبین باشند.

ما در طراحی محیط کاربری از جدید ترین مفاهیم طراحی دنیا استفاده  می کنیم تا تجربه کار با یک اپلیکیشن پارسی با استانداردهای جهانی را برای شما فراهم نماییم.

تیم ما بر اهمیت زمان در پروژه های شما واقف است و با تیم متخصص و دایمی خود با ارایه خدمات حتی در روزهای تعطیل آماده ارایه خدمات به کاربران خود می باشد.

همچنین این امکان برای شما وجود دارد که با توجه به تغییرات در کسب و کار خود بتوانید اپلیکیشن های خود را متناسب با نیاز روز و تکنولوژی های جدید بروز رسانی نمایید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

مهم نیست برنامه های مارا روی یک گوشی کوچک نصب کنید یا روی یک تبلت  بزرگ، برنامه های ما طوری بهینه سازی شده اند که برروی طیف وسیعی از دستگاه ها به صورت مناسب اجرا شوند و ایجاد کننده ی یک حس خوب و کاربر پسند برای مخاطبین باشند.

ما در طراحی محیط کاربری از جدید ترین مفاهیم طراحی دنیا استفاده  می کنیم تا تجربه کار با یک اپلیکیشن پارسی با استانداردهای جهانی را برای شما فراهم نماییم.

با توجه به گسترش روز افزون تلفن های همراه و بخصوص تلفن های مجهز به سیستم عامل اندروید ، هم اکنون وقت آن رسیده است که فروشگاه ها ، دانشگاه ها ، شرکت ها ، مراکز تفریحی و تمامی واحد های تجاری سراسر کشور  شعبه ای نیز در تلفن های هوشمند ایجاد کنند.

طبق آمار موجود در کشورمان یک برنامه مفید و کاربردی می تواند حداقل بیش از 40 هزار دانلود در سراسر کشور کسب کند که این تعداد قابل توجه می تواند هر تجارتی را پیروز میدان رقابت کند.

از طرف دیگر وجود درگاه های پرداختی مخصوص موبایل مانند درگاه بانک سامان و بانک ملت ، راه انتقال وجه و پرداخت نقدی کاربران را باز و آسان کرده است.

این نوع اپ برای وب سایت هایی خبری یا وب سایت هایی که دارای مطالبی هستند که به هر نحوی تمایل دارند آن مطالب را از طریق یک اپ قدرتمند اطلاع رسانی کنند مناسب می باشد.

معرفی شرکت یا محصول بصورت اپ آفلاین یا آنلاین با قابلیت بروزرسانی از طریق کنترل پنل تحت وب.

مناسب شرکت های جهت جایگزینی کاتالوگ و سی دی مالتی مدیا.

۲ نوع اپ رستوران وجود دارد هر دونوع را ارائه می کند.

اپ رستوران جهت دریافت سفارش در خود رستوران و اپ رستوران برای دریافت سفارش بصورت اینترنتی و یا اس ام اس.

اپ سمینار و کنفرانس با قابلیت های فوق العاده حرفه ای از جمله: ثبت نام٫ محل برگزاری٫ زمان بندی ٫ سخنرانان و … اپ فروشگاهی زفره مدیا برای معرفی٫ جستجو و فروش یک محصول بسیار مناسب می باشد.

خرید محصولات بسیار سهل و آسان صورت می گیرد و همه اتفاقات در خود اپ رخ می دهد.

Location Base اپ بر اساس نیاز شما و بر اساس ایده شما بصورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می شود.

این نوع مناسب افرادی است که بدنبال ساخت اپ خارج از دسته بندی های ذکر شده بوده اند.

شرکت توسه اندیشه نوین با داشتن متخصصان مجرب در زمینه طراحی و ساخت نرم افزار اندروید ، تمامی نیاز های شما را در زمینه برنامه نویسی و تولید برنامه اندروید ، برطرف خواهد کرد.

سرویس های قابل ارائه : 1- طراحی گرافیک ظاهری نرم افزار بصورت کاملا حرفه ای و پویا 2- طراحی سیستم های امنیتی مبتنی بر آندروید برای نرم افزار هایی همچون موبایل بانک 3- برنامه نویسی سرویس های مورد نیاز مبتنی بر آندروید بصورت OOP 4- برنامه نویسی نرم افزار های کار با دوربین ، سنسور گوشی ، کار با اینترنت و … 5- برنامه نویسی برای تمامی مدل های گوشی آندروید و انواع تبلت ها 6- کار با بانک اطلاعاتی داخلی آندروید SQL Lite 7- طراحی و ساخت بازی آندروید 8- وب اپلیکیشن‌ها و موبایل وب 9- برنامه های موبایل مبتنی بر موقعیت 10- تجارت الکترونیک بر روی موبایل 11- یکپارچه‌سازی پایگاه‌‌های داده تحت سرور با موبایل 12- سیستم‌های اتوماسیون روی موبایل 13- یکپارچه‌سازی با شبکه‌های اجتماعی موجود 14 – ارائه‌ی سرویس‌های مدیا به صورت استریمینگ (رادیو اینترنتی و…) 15 – طراحی و برنامه نویسی فروشگاه اندرویدی به همراه پرداخت آنلاین نیاز به مشاوره دارید؟! با ما تماس بگیرید ! 🙂 شرکت برنامه نویسی اندروید ، نرم افزار های تحت وب ساخت برنامه اندروید رشت طراحی برنامه اندروید برنامه نویسی اندروید برنامه اندروید برنامه نویسی موبایل ساخت برنامه موبایل برنامه نوسی آندروید رشت | برنامه نوسی آندروید لاهیجان | برنامه نوسی آندروید انزلی | برناهه نویسی آندروید گیلان ساخت اپلیکیشن سوپرماکت شبیه اسنپ مارکت ساخت اپلیکشن رستوران سفارش غذا ساخت اپ تاکسی یاب مشابه اسنپ ساخت اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا مشابه اسنپ فود نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری الماس طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی همراه اپ رایگان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو سئو و طراحی وب سایت نقشه سایت sitemap

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map