طراحی سایت اتاقهای استخر و اتاقهای سونا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت اتاقهای استخر و اتاقهای سونا کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای قیمت، مشاوره و خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید: (خط ویژه)۰۲۱۲۲۷۱۴۰۰۰ – ۰۹۱۲۰۷۰۴۰۳۷ گروه مهندسین مدرن استخر، پیمانکار ساخت استخر، قدمتی بالغ بر سه نسل تجربه، هنر و تخصص با بیش از ۳۰۰ پروژه اجرا شده و ۴۰ پروژه در حال اجرا و افتخار همکاری با معماران برتر و هلدینگ های ساختمانی بنام کشور اکنون با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان عزیز، اقدام به ارائه و اجرای طرح های مدرن و منحصر به فرد در زمینه طراحی و ساخت استخر، ساخت سونا و جکوزی، طراحی و اجرای پارک آبی، ساخت اسپا، ساخت حمام ترکی، ساخت حمام سنتی، عایق کاری و آب بندی، ساخت آبنما، غارنمک، اتاق برف، اتاق باران، مطابق سلیقه شما عزیزان نموده است.

دراین راستا یکی از مدرن ترین تکنولوژی‌های طراحی و ساخت استخر، که برای اولین بار در کشور توسط گروه مهندسین مدرن استخر ارائه شده، طراحی و ساخت استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس است که بصورت قالب آماده در کارخانه تولید و بصورت یکپارچه در محل نصب و اجرا می شود.

این نوع از استخرها علاوه بر قابلیت نصب بسیار سریع، عمر عملکردی بسیار بالایی را نیز دارا می‌باشند.

از دیگر طراحی‌های جدید مدرن استخر، استخر کف متحرک، می‌باشد که هم قابلیت همسطح شدن با فضای اطراف را دارد و همچنین می توان از آن به عنوان استخر با عمق های مختلف، بسته به نیاز کاربر استفاده کرد.

برای دیدن هربخش روی عنوان بخش کلیک کنید دراین بخش گروه توانمند مهندسین مدرن استخر با طراحی پلانهای: معماری ،سازه ، تاسیسات و برق رویاهای شما در زمینه استخر, سونا, جکوزی و.

.

.

را با طراحی مدرن به واقعیت تبدیل میکند.

نیروهای اجرایی متخصص پلان ها و نقشه های طراحی شده را با دقت و مهارت به مرحله اجرا در می آورند و طبق زمانبندی پروژه را تحویل می دهند.

در بخش تولید گروه مهندسین مدرن استخر تنها تولید کننده استخرهای پیش ساخته فایبر گلاس در ایران میباشد.

همچنین تولید وان جکوزی های آماده با کیفیت و طراحی عالی از دیگر تولیدات ما و جدیدترین نوآوری ما جکوزی پیش ساخته فایبرگلاس میباشد.

برای رفاه حال شما مشتریان عزیز فروشگاه مدرن استخر انواع تجهیزات استخر, سونا, جکوزی و .

.

.

را با مناسبترین قیمت وبالاترین کیفیت ارائه می کند.

باکمال میل کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره و دریافت سفارش هستند.

در بخش سرویس و نگهداری گروه مهندسین مدرن استخر، با مجرب ترین کارشناسان و نیروهای اجرایی، خدمات سرویس و نگهداری، را برای انواع استخرها، سونا و جکوزی, و.

.

.

با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

برخی خدمات و پروژه های مدرن استخر سال هنر، تخصص و تجربه پروژه در حال اجرا پروژه اجرا شده نمایندگی کیش : شرکت اسکار کیش تلفن:۰۷۶۴۴۴۴۱۲۰۳ نمایندگی مشهد تلفن: ۳۹-۰۵۱۳۷۰۵۸۳۳۷ نمایندگی کرمانشاه تلفن:۰۹۱۸۳۲۹۸۴۹۷

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map