طراحی سایت خدمات ترمز و کلاج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت خدمات ترمز و کلاج شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کنترل دستی: رانندگی همیشه یکی از دغدغه های بزرگ معلولین عزیز در تمامی کشور ها بوده است.

در ایران پس از جنگ 8 ساله با عراق، تعداد جانبازان و معلولان جسمی بسیار افزایش یافت و این نیاز در کشور ایجاد شد که برای این مشکل راه حلی پیدا شود.

  برای اطلاع از قیمت و نحوه نصب هند کنترل، از شماره پایین استفاده کنید: 0913-213-8672 محمدی آدرس پیج اینستاگرام:gaz_tormoz_dasti_1 یکی از سؤالاتی اغلب از ما در مورد هند کنترل میشود، قیمت آن است.

متأسفانه به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه و همینطور تفاوت هند کنترل در اتومبیل های مختلف، توانایی ارائه قیمت دقیق در سایت را نداریم، اما میتوانید با شماره همراه درج شده در پایین تماس گرفته و از قیمت دقیق هندکنترل برای معلولین با خبر شوید.

حدود قیمت نسبت به نوع دسته انتخابی و البته برند و مدل خودرو شما، بین 700 تا 950 هزار تومان متفاوت است.

همینطور در صورتی که شما خارج از استان اصفهان بوده و توانایی مراجعه به کارگاه ما در این شهر را نداشته باشید، هزینه ای به عنوان “هزینه حمل و نقل” برای مراجعه نیروی ما به محل شما (در هر استانی) و تجهیز خودرو به هند کنترل دریافت میشود.

ما با تمامی توان خود آماده خدمت دهی به شما عزیزان هستیم.

برای دریافت مشاوره رایگان، استعلام قیمت و همینطور اخذ نوبت جهت نصب کنترل دستی (hand control)، با شماره پایین تماس بگیرید.

امیدواریم خدماتی که به شما میدهیم باعث ایجاد زندگی راحت تر شما عزیزان شود.

  0913-213-8672 محمدی دسته ها و دستگاه های کنترل دستی، با کمترین قیمت باعث توانمند سازی خودرو معلولین برای رانندگی کردن میشود.

در گذشته نیز در نقاط مختلفی از کشور دستگاه های کنترل دستی یا همان هند کنترل اختراع شده بود اما به دلیل کارایی کم و محدود و همینطور نحوه استفاده سخت از آنها، مورد استقبال معلولان گرامی قرار نگرفته بود.

اما دستگاه هایی که در اصفهان تولید شدند به خوبی توانستند نیاز مخاطبان را برآورده کنند و همین موضوع باعث استقبال شدید از آنها شد.

گاز و ترمز دستی برای معلولان: گاز و ترمز دستی که نام دیگر آن دستگاه کنترل دستی برای رانندگی است، به معلولان جسمی کمک میکند تا بدون نیاز به استفاده از پا بتوانند به راحتی ماشین و اتومبیل خود را کنترل کنند، آن را به حرکت درآورند، با دست گاز ماشین را کنترل کرده و ترمز را نیز فرماندهی کنند.

حتی با استفاده از این دستگاه میتوان برای دادن دنده به ماشین بسیار راحت تر عمل کرد.

از جمله خدمات ما عبارتند از؛ که البته کارگاه اصلی در شهر اصفهان است و برای تجهیز خودر ها به دستگاه کنترل دستی، نیروهای ما به محل شما در هرکدام از شهرها و استان های کشور اعزام میشوند.

علاوه بر شهر های مختلف استان اصفهان و به طور کلی ایران، خدمات ما در شهر های مرزی، برای ساکنان کشور های همسایه ای چون: و حتی ارمنستان نیز صورت گفته است.

البته باید بدانید که در کشور های اروپایی نیز نوعی دیگری از این هند کنترل برای معلولین تجهیز میشود ولی سازگاری کمی با خودروهای داخلی و مونتاز ایران دارد.

برای استفاده از خدمات گاز و ترمز دستی و استعلام قیمت، باشماره پایین در تماس باشید: 09132138672 محمدی از جمله خدمات ما برای معلولین، میتوان به نصب هند کنترل، تنظیم هند کنترل، ساخت هند کنترل (hand control) و… اشاره کرد.

هند کنترل یا همان گاز و ترمز دستی وسیله ای ابداعی برای رانندگی بهتر معلولین است.

البته این به آن معنا نیست که صرفا معلولان میتوانند از کنترل دستی استفاده کنند اما در هر حال اغلب این وسیله (کنترل دستی معلولان) برای رانندگی این عزیزان استفاده میشود.

خدمات نصب هند کنترل توسط ما نه تنها در محل خودمان (استان اصفهان)، بلکه در تمامی استان های کشور به صورت سیار انجام میشود.

نیرو های زبده سایت هند کنترل، میتوانند برای نصب هند کنترل به صورت سیار در تمامی کشور به شما عزیزان خدمات رسانی کنند.

از جمله استان هایی که تا به حال در آن برای معلولان عزیز، خدمات نصب هند کنترل به صورت سیار را ارائه داده ایم به شرح زیر است: و البته خدمات نصب هند کنترل در تمامی استان های کشور و حتی کشور های مرزی چون عراق و دیگر کشور ها مقدور است.

طبق آخرین آمار حدود 15 درصد از جمعیت مردم ایران را معلولان تشکیل میدهند؛ که 42 درصد این آمار معلولان حرکتی هستند.

گاز و ترمز دستی مهمترین وسیله، برای معلولان [.

.

.

] تاثیرات ورزش در زندگی معلولان امری بدیهی است که مورد توجه بسیاری از خانواده های دارای فزرند معلول قرار گرفته.

ورزش در زندگی معلولان به عنوان روشی برای جلوگیری از [.

.

.

] گرفتن گواهی نامه معلولان همواره با سختی ها و مشکلاتی مواجه است.

در اینجا سعی کردیم با نشان دادن مسیر از شدت سختی ها بکاهیم و معلولان را با این [.

.

.

] هندکنترل: یکی از اهداف اصلی توانمندسازی معلولان که سازمان بهزیستی به‌دنبال آن است جلب مشارکت معلولان و خانواده‌های آنها در تصمیم گیری‌ها و اداره امور مربوط به ایشان است.

اما [.

.

.

] حسین نحوی نژاد روز یکشنبه در همایش کمیته های توانبخشی، تسهیل دسترسی و مناسب سازی محیط زندگی معلولان در یزد، افزود:نباید معلولان را خانه نشین و منزوی کرد، بلکه باید [.

.

.

]

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map