طراحی سایت در ابوذر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در ابوذر شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در ابوذر شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است.

پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد.

ما به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و درخور نام شما را داریم.

هر ایده‌ای که اندکی خلاقیت چاشنی آن شده باشد، با ممارست و دانش کافی به نتیجه خواهد رسید.

طراحی سایت با جدیدترین متدها، ابزارها، استانداردها و آخرین تکنولوژی های روز و در نظر گرفتن بالاترین میزان امنیت سایت اعضای تیم غالبا از دانش اموختگان با استعداد رشته مهندسی نرم افزار در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشند .

پشتیبانی آنلاین از طریق وبسایت ماموریت ما، ارتقای کمی و کیفی و فرهنگ سازی در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح استانداردهای بین المللی و معرفی صنایع به بازارهای جهانی از این طریق است .

همچنین توانمندکردن مشتریان در استفاده و بکارگیری موثر فناوری اطلاعات در راستای نیل به اهداف کسب و کارشان از اهداف اصلی مجموعه به حساب می آید.

صداقت ، درک متقابل ، تعهد به اهداف مشتری و وفاداری به آن اصول کار مارا تشکیل می دهد و آرزوی ما مرتفع شدن پرچم سازمانهای همکار ما در رفیعترین قله های موفقیت می باشد .

ما با بکارگیری نیروهای جوان و متخصص ،بازوی توانمندی برای تمام سازمانهای نیازمند این مقوله می باشد.

مجموعه یکپارچه ای از خدمات مشاوره، تحلیل، طراحی، پیاده سازی، نصب، راه اندازی و نگهداری و پشتیبانی سامانه های مبتنی بر وب، موبایل و ویندوز را با کیفیت بسیار بالا و استانداردهای به روز و قیمت های مقرون به صرفه طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی ، نصب و راه اندازی وب سایت های سفارشی با قالب گرافیکی بومی و خدمات پشتیبانی تحلیل، طراحی، پیاده سازی، نصب و راه اندازی سامانه های مبتنی بر وب مبتنی با آخرین راه حل های پیاده سازی نرم افزار مایکروسافت با پیامک هم با مشتری‌های فعلی در ارتباط باشید و هم مشتری جدید داشته باشید.

تحلیل، طراحی، پیاده سازی نرم افزاری مبتنی بر پلتفرم جامع برنامه نویسی Xamarin Forms بررسی ویژگی های کسب و کار، شناسایی رقبا و بهینه سازی صفحات وب (سئو سایت) برای موتورهای جستجو به همراه مشاوره های فنی تیم برنامه‌نویسی و طراحی ما آماده است تا با در نظر گرفتن سلیقه و اهداف شما وب‌سایت مناسب را طراحی کند که پاسخگوی نیازهای شما باشد ما آماده ارائه راه حل های دیجیتال خلاقانه و کارآمد برای کسب و کار آنلاین شما هستیم.

تعهد ، خلاقیت و کارآمیخته با شور و شوق حاصلی جز یک اثر ماندگار برای شما و ما ندارد.

علاوه بر جنبه های کاربر پسند بودن در حین طراحی رعایت اصول بهینه سازی سایت ساختار برای موتورهای جستجو اهمیت ویژه ای دارد که به آن نیز پرداخته ایم.

منحصر به فرد بودن همراه با خلاقیت ، تجربه و دانش تضمین بالاترین کیفیت در کار ماست .

طراحی سایت و توسعه نرم افزار های تحت وب تخصص ماست.

اگر عکاس ، نقاش ، پزشک ، وکیل و .

.

.

هستید و یا فروشگاه خودتان را دارید ، اکنون زمان خروج از لاک محلی بودن کسب و کار و استعدادهایتان است تا هر روز هفته حتی روز های تعطیل کسب و کارتان فعال و پرمشتری باشد .

درحال انجام اعضا پروژه های انجام شده در وبلاگ ، بیشتر بخوانید با توجه به فراهم شدن بستر استفاده از پرداخت اینترنتی و از سوی دیگر مشکلاتی مانند ترافیک، ازدحام جمعیت و نداشتن وقت کافی برای خرید حضوری، این روزها تمایل افراد برای خرید کالا به صورت اینترنتی رو به افزایش است.

هر کسی دوست دارد بدون خروج از منزل یا محل کار، سریعا وارد سایت یک فروشگاه اینترنتی شده و محصول خود را خریداری کند.

بنابراین توجه به مسئله ساخت سایت فروشگاهی برای کسب و کارهای سنتی، افزایش یافته است.

یک وب سایت خوب و کاربرپسند بستری برای به اشتراک گذاشتن محصول شما و ابزاری کارآمد برای افزایش فروش شما است.

این فقط چند دلیل است که شما باید روند ایجاد وب سایت را بسیار جدی بگیرید.

شهرکرد یکی از شهرهای مرکزی کشور ایران می باشد، افراد ساکن در این منطقه کسب و کارهای متفاوت و متنوعی دارند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت و همه گیر شدن آن، صاحبان مشاغل برای معرفی کردن و شناساندن خود به دیگران بهتر است اقدام به طراحی سایت کنند تا از این طریق کسب و کار خود را رونق داده و آن را بهبود بخشند.

جدیدترین اخبار و مقالات اموزشی را دریافت کنید پرددیس وب در سال 1395 توسط تیم 6 نفره ای کار خود را آغاز کرد.

تولید نرم افزار تخصصی در حوزه آموزش به عنوان اولین پروژه درونزا مجموعه مورد هدف قرار گرفت Copyright © pardis web 2020 All Rights Reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map