طراحی سایت در مقدم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در مقدم در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مرجع آموزش آنلاین خانه » دوره‌ها » آموزش طراحی سایت با WordPress امروزه کمتر کسی را می‌توان یافت که به صورت روزمره با اینترنت سر و کار نداشته باشد و از وبسایتهای موجود در شبکه‌ی اینترنت استفاده نکرده باشد.

حتماً تا به حال از خود پرسیده‌اید که این وبسایت‌ها چگونه به وجود می‌آیند و برای ایجاد یک وبسایت چه دانشی نیاز است.

در واقع روش‌های مختلفی برای طراحی یک وبسایت وجود دارد که یکی از این روش‌ها استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا یا CMS ها می‌باشد.

در واقع CMS ها این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که بدون داشتن دانش فنی خاصی بتوانید انواع وبسایت‌ها را برای خود در کمترین زمان ایجاد کنید.

در حال حاضر وردپرس محبوبترین و پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوای موجود برای راه‌اندازی انواع وبسایت‌ها است که بیش از 30 درصد وبسایت‌های موجود در سطح وب با این سیستم مدیریت محتوا ایجاد شده اند.

در این دوره قصد داریم شما را با این CMS قدرتمند و نحوه‌ی راه‌اندازی یک وبسایت (با موضوعات مختلف) با این CMS آشنا کنیم.

برنامه نویسی را تقریباً از سال ۸۱ به صورت آماتور شروع کردم (در ابتدا با QBasic) و از سال ۸۲ برای اولین بار کار طراحی سایت را شروع کردم (البته به صورت آماتور).

تقریباً از سال ۹۰ به صورت جدی کار برنامه نویسی وب و طراحی سایت را دنبال می‌کنم.

امیدوارم آموزش‌های من در این سایت رضایت کاربران را جلب کند.

برچسب ها جهت درج دیدگاه باید وارد حساب خود شوید کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به OTedia.

com است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map