طراحی سایت سرویس خواب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سرویس خواب در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سبد خرید شما خالی است! اگر قصد خرید سرویس خواب مناسب برای اتاق خواب خود را دارید می توانید بهترین سرویس خواب ها را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از آف دکور تهیه نمایید.

برای این منظور باید محصول مورد نظر خود را از بین مدل های مختلفی که در سایت قرار دارد انتخاب کرده و سفارش دهید و محصول مورد نظر شما طی چند روز کاری در بسته بندی های کاملاً مطمئن درب خانه شما تحویل داده می شود.

  1- چرا در سایر فروشگاه ها قیمت نسبت به آف دکور بالاتر می باشد؟ فروش اینترنتی و کاهش هزینه ها در فروشگاه های اینترنتی باعث کاهش قیمت ها شده است و فروش به صورت مستقیم انجام می شود.

2- نحوه ارسال سرویس خواب به سراسر ایران چگونه است؟ سرویس خواب به سراسر ایران توسط باربری مخصوص سرویس خواب ارسال می شود.

3- چطور از کیفیت کارها و شرکتی بودن سرویس خواب مطمئن شویم؟ تمامی سرویس خواب های موجود در سایت آف دکور شرکتی بوده و دارای ضمانت نامه معتبر می باشند.

سرویس خواب کارگاهی در سیستم آف دکور عرضه نمی شود.

4- سرویس خواب شامل چه چیزهایی می شود؟ سرویس خواب ها شامل تخت، پاتختی و میز آرایش می شوند.

شما می توانید سایر اجزا سرویس خواب مثل کمد را نیز به همراه آن سفارش دهید.

5- امکان انتخاب رنگ چوب از رنگ های مختلف وجود دارد؟ بله، رنگ چوب به انتخاب مشتری بوده و به صورت حضوری یا اینترنتی امکان انتخاب وجود دارد.

6- امکان ثبت سفارش برای مدل هایی که توقف تولید می باشند وجود دارد؟ خیر، با توجه به این که از خط تولید خارج شده اند امکان تولید این محصولات وجود ندارد.

7- از چه چوبی در سرویس خواب ها استفاده می شود؟ متریال استفاده شده برای هر سرویس خواب متفاوت می باشد و تمام سرویس خواب ها با متریال درجه یک مانند چوب روس، ام دی اف و ملامینه و .

.

.

ارائه می شوند.

8- نحوه ثبت سفارش به چه صورتی می باشد؟ شما می توانید به صورت حضوری و اینترنتی ثبت سفارش تون رو انجام دهید، در صورت اینترنتی جزئیات محصول به تایید شما رسیده و سپس سفارش شما ثبت می گردد.

ارسال به: تهران، البرز، اصفهان، گیلان، مازندران، خوزستان، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، زنجان، اراک، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، خراسان، یزد، قم، قزوین، سمنان، لرستان، همدان، گلستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد و سرتاسر ایران تلفن تماس: ۲۲۹۵۹۴۴۰-۰۲۱ آدرس: تهران، جاجرود، بازار مبل کمرد، بالاتر از کیز ایران، جنب کوچه سنبل، پلاک 647 کلیه حقوق متعلق به  آف دکور می باشد.

 

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map