طراحی سایت شلوار جین زنانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت شلوار جین زنانه شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تومان برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد! لباس لی و جین زنانه جین یک لباس بین‌المللی است، یک لباس بادوام، کاربردی و همیشه روی مد.

از شلوارهای لی معروف گرفته تا جدیدترین انواع شومیز، پیراهن، بلوز و سرهمی‌های جین امروزی؛ انواع لباس جین زنانه و دخترانه، همیشه در استایل‌های خیابانی و روزمره جایگاه ویژه‌ای دارد.

همه ما چند مدل شلوار لی فاق بلند و فاق کوتاه با رنگ‌ها و فرم‌های متنوع در کمد لباس‌هایمان داریم، اما هیچگاه هیچکس نمی‌تواند به اندازه کافی جین داشته باشد.

  با انواع لباس جین زنانه آشنا شوید اگرچه می‌توان گفت همه مدل های شلوار جین یا لباس لی، بدون تاریخ انقضا هستند، اما همیشه مدهای روز، پیشنهادهای تازه‌ای هم دارد.

در کت واک‌های 2019 و از بین مدل‌های جین دخترانه سال 98 مدل‌های گل‌دوزی و تکه دوزی شده، دو رنگ، دم پا بدن دوخت و شلوارهای جین فاق بلند با قد 90 جزو پرطرفدارترین‌ها هستند.

  به جز شلوارهای لی متنوع زنانه و دخترانه، سایر لباس‌های لی مثل پیراهن لی یا سرهمی و بیلسورت های لی از جمله لباس‌هایی هستند که می‌توانند به تنهایی یک ست کامل برای شما بسازند.

اما یکی از ست‌های جدید جین دخترانه 2019، ست‌های جین روی جین است.

کنار هم قرار دادن یک مدل شلوار جین زنانه در کنار شومیز یا بلوز لی و یا ترکیب آن با تاپ و تی شرت لی می‌تواند یک ست روزمره زیبا درست کند.

برای یک استایل روزمره پاییزی می‌توانید شلوار لی دخترانه را با کت لی ترکیب کنید، تنها نکته این است که از دو رنگ متفاوت جین استفاده کنید.

از جمله بهترین مدل‌های جین سال 98، می‌توان به جین‌های فاق بلند اشاره کرد، این مدل قدیمی جین یک بار دیگر به مد بازگشته است تا بتوان با آن یک استایل خاص و متفاوت درست کرد.

بر خلاف زمانی که جین‌های فاق کوتاه پرطرفدار بود، امسال بهتر است سراغ انواع شلوار لی دخترانه و زنانه با فاق متوسط یا بلند بروید.

از سوی دیگر جین‌هایی با قد کوتاه‌تر مثل شلوارهای جین قد 90 هم از جمله جدیدترین‌های جین مد 2019 هستند، این شلوارها کمی از ساق پا را نشان می‌دهند و در کنار استایل تابستانی، می‌توانند برای ست کردن با نیم بوت در استایل زمستانی هم به کار بروند.

  برای استایل تابستانی‌تان همیشه لباس‌های تابستانی ظریفی مثل شلوارک، دامن و شورتک جین را داشته باشید، آن‌ها در یک روز گرم، تکه‌های اصلی استایل‌تان می‌توانند باشند.

آن‌ها به خوبی در کنار تاپ و تی شرت جین با الیاف لطیف قرار می‌گیرند و می‌توانند ترکیب خلاقانه‌ای ایجاد کنند.

  خرید جدیدترین مدل جین‌ زنانه برای انتخاب بهترین‌های جین زنانه می‌توانید سراغ برندهای ایرانی و خارجی بروید.

بسیاری از برندهای ایرانی متنوع‌ترین طراحی‌های لباس و شلوار لی دخترانه را با قیمت‌های مناسب و ارزان‌تر نسبت به نمونه‌های خارجی ارائه می‌دهند.

اگر به دنبال یک طراحی منحصر به فرد و کیفیت متفاوت هستید، فروشگاه اینترنتی دیجی استایل با برندهای خارجی و ترک و قیمت‌های متنوع، امکان یک خرید آسان اینترنتی را به شما می‌دهد.

در حراج‌های دیجی استایل می‌توانید یک ست کامل جین دخترانه را با قیمت‌های ارزان‌تر خریداری کنید، تنها کافی است در خرید آنلاین به جزییات هر محصول و سایزبندی آن توجه کنید و بدانید که این فرصت را دارید که تا یک هفته آنچه را که خریده‌اید، پس دهید.

ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map