طراحی سایت قایق بادي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت قایق بادي شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

عضو هستید؟   وارد شوید پارامترهای قابل انتخاب ارزان ترین قیمت قایق بادی اینتکس ارزان و عرضه انواع قایق بادی INTEX با بیش از۲۰۰ مدل از قایق های بادی اینتکس 2 نفره ، 4 نفره ، و 6 نفره ، قایق بادی موتوری و قایق بادی حرفه ای, قایق فایبرگلاس تک نفره و قایق بادی پارویی, محصولات بادی و مدل های قایق بادی مارینر و اکسکروشن اینتکس, قایق بادی تفریحی برای استفاده خانوادگی در دریا و رودخانه و قایق بادی چلنجر و سیهاوک و قایق بادی بزرگ و کوچک ، در بزرگترین مرکز فروش و نمایندگی قایق بادی در ایران با ارسال رایگان به تمام نقاط تهران و حومه و با تست در محل توسط پرسنل تهران اینتکس  چنانچه در مورد خرید قایق بادی نیاز به مشاوره دارید با ما تماس بگیرید.

قایقهای بادی اینتکس قابلیت های زیادی دارند از جمله بسیار سبک و کوچک هستند ، بسیار مطمئن و قابل اطمینان برای استفاده در داخل سد, دریا و آبهای پر عمق هستند ، هزینه آنها بسیار ارزان هستند ، و میتواند بهترین وسیله برای تفریح و ماهیگیری باشد و با آن میتوانید لحظات شاد و لذت بخشی را در کنار خانواده خود داشته باشید.

حمل آنها بسیار راحت است و براحتی در صندوق خودرو و یا باربند آن جای میگیرند ، که با خاطری آسوده میتوانید از آن در آبهای عمیق استفاده نمایید.

قایق بادی چندین تولید کننده دارند که عبارتند از : intex و  bestway که بهترین مدل آن هم اینتکس است ، اگر میخواهید یک قایق بادی خوب خریداری کنید و قصد تفریح با خانواده را دارید قایق بادی اکسکروشن استفاده کنید.

قایقهای بادی میتواند لذت بخش ترین تفریح برای اعضای خانواده باشد ، در هنگام ساخت آن تولید کننده تمامی قواعد و اصول ساخت قایق بادی را کاملا" رعایت کرده و شما عزیزان بدون کوچکترین نگرانی میتواند با خاطری آسوده اقدام به تهیه آن و استفاده نمایید ، جنس بدنه این قایق ها ساخته شده از پی وی سی بوده و در بعضی از مدلهای آن کف قایق از جنس فایبرگلاس میباشد ، استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارند و در برخی از آن تحمل وزن حتی تا 6 نفر را هم دارند ، شرکت تهران اینتکس مرکز فروش عمده و تکفروشی قایق های بادی در ایران .

 راهنمای خرید قایق بادی و مقالات مرتبط با انواع قایق بادی    

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map